شرکت تولیدی روتختی یک نفره سه بعدی

شرکت تولیدی روتختی یک نفره سه بعدی
  • روتختی از جمله کالاهایی است که در زیبا سازی و جلوه دادن به اتاق خواب نقش پررنگی را بر عهده دارد. برخی از افراد با وجود طرح های متنوع روتختی یک نفره سه بعدی به پتو بسنده کرده و از خرید روتختی امتناع می کنند. در حالیکه عده ای دیگر ترجیح می دهند بر روی تخت خود، یک روتختی کشیده تا اتاق مرتب تر به نظر بیاید.

    علاوه بر مزیت های ظاهری در صورت وجود روتختی بر روی تخت پتو دیر تر کثیف شده و نیاز به شسته شدن پیدا می کند. روتختی در ابعاد و طرح های مختلف دوخته شده و در بازار موجود می باشد. انتخاب نوع روتختی بستگی به ابعاد تخت و سلیقه افراد دارد.

    به عنوان مثال جهت جلوه دادن به تخت های یک نفره می توان از روتختی یک نفره سه بعدی استفاده کرد. برخی از این روتختی ها به نسبت سایرین از ضخامت بالایی برخوردار می باشد. این دسته از رو تختی ها را به عنوان پتو نیز می توان مورد استفاده قرار داد.

    روتختی-یک-نفره-سه-بعدی-پسرانه

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    روتختی یک نفره سه بعدی پسرانه

    همان طور که گفته شد رو تختی ها انواع مختلف داشته و افراد با توجه به سلیقه خود می توانند از بین آن ها انتخاب کنند. مهم ترین فاکتور در حین خرید روتختی توجه به ابعاد تخت می باشد.

    برای تخت های یک نفره طرح های متعدد و متنوعی از روتختی های تک نفره سه بعدی وجود دارد. علاوه بر ابعاد تخت فاکتور های دیگری را نیز در حین خرید می توان در نظر گرفت. به عنوان مثال معمولا در اتاق های پسرانه از رنگ های تیره تر استفاده می شود. هم چنین طرح روی روتختی نیز با توجه به سلیقه پسران متفاوت می باشد.

    روتختی های  بعدی از جمله طرح هایی هستند که مورد استقبال همگان واقع می شوند. این روتختی تک نفره سه بعدی می توانند نازک و یا چند لایه باشند. روتختی های ضخیم تر شبیه به لحاف بوده و می توانند جایگزین مناسبی برای پتو باشند.

    قیمت انواع روتختی سه بعدی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به نوع دوخت، الیاف مورد استفاده در حین دوخت، ضخامت محصول، طرح دار یا ساده بودن و غیره اشاره کرد که تاثیر زیادی بر قیمت روتختی یک نفره سه بعدی دارند .

    شرکت-تولیدی-روتختی-پاندا

     

    شرکت تولیدی روتختی پاندا

    شرکت تولیدی پاندا از جمله تولیدی هایی است که در زمینه طراحی و تولید ملزومات خواب، یکی از پیشتازان در داخل کشور به حساب می آید. این شرکت انواع روتختی، روبالشی، تشک و غیره را با کیفیت های بالا و استاندارد روانه بازار می کند.

    از جمله ویژگی های مثبت تولیدی پاندا تنوع بینظیر در تولید محصولات خواب می باشد. روتختی های ساخت این شرکت همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و رضایت مشتریان را به دنبال دارند.

    در فروشگاه های این شرکت می توان انواع رو تختی تک نفره سه بعدی و پسرانه، دخترانه، ساده، طرح دار، روتختی عروس، نوزاد و غیره را مشاهده و خریداری کرد. شرکت پاندا جهت دوخت روتختی از انواع پارچه های مختلف نظیر کتان، حریر، چهل تکه و غیره استفاده می کند.

    حتی در مدل های ساده و بدون طرح نیز تنوع رنگ جذابی به چشم می خورد که با هر سلیقه ای تطابق دارد. بسیاری از اماکن عمومی (مانند هتل ها) روتختی های مورد نیاز خود را به صورت عمده از این تولیدی خریداری می کنند.

    سایز روتختی های تولیدی توسط این شرکت استاندارد بوده و با تمامی تخت های یک نفره و دو نفره مطابقت دارد. قیمت محصولات این شرکت از یکدیگر متفاوت بوده و حتی تاثیر فاکتور های مختلفی می باشد. به عنوان مثال قیمت رو تختی یک نفره سه بعدی نسبت به نوع ساده و بدون طرح آن بیشتر می باشد.

    عمده-فروشی-روتختی-تک-نفره-تهران

    عمده فروشی روتختی تک نفره تهران

    در تهران نیز مانند سایر شهرهای کشور تولیدی هایی محصولات خود را به صورت عمده می فروشند. برخی از این تولیدی ها صرفا جهت فروش عمده انواع روتختی فعالیت می کنندو برخی دیگر در کنار فروش عمده، خرده فروشی نیز دارند.

    خرید عمده از تولیدی های روتختی بیشتر مربوط به اماکن خاصی مانند هتل، بیمارستان، خانه سالمندان، مهمانسرا و غیره می باشد. در برخی از خوابگاه های مربوط به مشاغل خاص نیز تهیه سرویس خواب با شرکت بوده و از همین جهت سرویس خواب به صورت عمده از تولیدی های مربوطه خریداری می شود.

    در سفارش های عمده غالبا جنس پارچه، طرح روتختی، ابعاد کلی و غیره همگی یکسان و شبیه به هم می باشد. هزینه خرید عمده در حجم انبوه با خرید خرده و تک تفاوت های بسیاری دارد. به طور کلی قیمت ها از یک تولیدی به تولیدی دیگر متفاوت است.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399