روبالشی مناسب برای مو

روبالشی مناسب برای مو
  • روبالشی مناسب برای مو و پوست بدون شک در نگاه اول، با پارچه های ساتن یا ابریشم می باشد. آیا این مسئله درست است؟

    بی شک رو بالشی یکی از مهم ترین انواع کالای خواب بوده که در تماس مستقیم با پوست و موی هر فردی قرار داشته و می تواند در تضمین سلامت و یا به خطر انداختن آن دخیل باشد.

    جنس رو بالشی همچون جنس لباس حائز اهمیت بوده و چون انسان یک سوم عمر خود را در خواب می گذراند پس جنس کالای خواب علی الخصوص رو بالشی که در تماس مستقیم با پوست صورت قرار دارد مهم بوده و استفاده از پارچه های نامرغوب و بی کیفیت می تواند سبب آکنه و بثورات پوستی گردد.

    بنابراین در انتخاب روبالشی مناسب باید دقت کافی را به عمل آورد.

     انواع جنس پارچه روبالشی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    انواع جنس پارچه روبالشی

    اگر سری به نساجی ها و فروشگاه های پارچه فروشی در سراسر کشور زد باشید شاهد تنوع بی نظیر در جنس، طرح و رنگ انواع پارچه ها هستید. بنابریان در دوخت انواع کالای خواب از جمله روبالشی با طیف گسترده ای از پارچه ها و تنوع مواجه هستیم که می توانند مشتری را در انتخاب سلیقه خود یاری نمایند.

    جنس های متفاوتی از پارچه برای دوخت انواع روبالشی استفاده می شود که در ادامه به توضیح برخی از ان ها خواهیم پرداخت:

    ۱٫روبالشی ساتن

    روبالشی ساتن از جمله روبالشی های زیبایی می باشد که جنسی لطیف ،نرم و نازک دارد. دارای تنوع رنگی بی نظیری می باشد. شاید بتوان در طیف رنگی آن از ۷۰ یا حتی ۸۰ رنگ نام برد که همین امر سبب تنوع بالای این روبالشی زیبا می گردد.

    امروزه حتی شاهد تولید ساتن های غیر تک رنگ و طرح دار نیز هستیم.

    ۲٫روبالشی نخی

    روبالشی های نخی را شاید بتوان بهترین در نوع خود دانست زیرا از الیاف طبیعی تهیه شده، ضد حساسیت بوده ولی نسبت به ساتن یا سایر موارد نام برده شده ساده تر می باشد.

    ۳٫روبالشی ابریشمی

    این روبالشی ها را می توان کاملا رسمی و شیک نامید که اغلب برای تهیه کالای خواب عروس خانم ها استفاده می شوند.

    از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار بوده اما به گرد پای ساتن در تنوع رنگی نخواهد رسید.

    ۴٫روبالشی کتان

    از انواع مصنوعی پارچه بوده با این وجود کاربرد فراوانی در دوخت کالای خواب داشته و علت آن ضد باکتریال بودن این پارچه ها و صد البته هزینه های مناسب تر آن می باشد.

    روبالشی مناسب برای مو

    روبالشی مناسب برای مو

    با وجود این که جنس های مختلفی از روبالشی در بالا ذکر شد اما نمی توان به قطعیت یک نوع از آن را مناسب برای سلامت پوست و مو دانست.

    مسلما استفاده از روبالشی هایی که از جنس پارچه هایی با الیاف طبیعی تولید شده اند، مناسب تر بوده و پارچه هایی با الیاف مصنوعی می توانند زیان بیشتری را به پوست و مو وارد نمایند.

    در میان تمامی موارد ذکر شده شاید بتوان گفت اگر سلامت پوست و مو برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بهتر است در وهله اول از روبالشی هایی با جنس ساتن استفاده نمایید.

    ساتن به دلیل نرمی و لطافت بیش از حد در هنگام خواب سبب گره خوردگی موها و شکننده شدن آن ها نمی شود. به طور جدی از بروز موخوره در موهای شما جلوگیری به عمل می آورد. همچنین چون لطافت خاصی دارد بافت های رویی پوست را خراش نداده و در حفظ شادابی پوست موثر است.

    تنفس پوست در خواب بسیار مهم می باشد. زیرا در طول خواب شبانه اگر پوست تنفس صحیح و درستی نداشته باشد می تواند سبب ایجاد آکنه و جوش های ریز سر سیاه گردد. این امر زیبایی شما را به خطر می اندازند.

    باید گفت ساتن یکی از جنس هایی است که علاوه بر موارد ذکر شده کاملا ضد باکتریال و مناسب برای تنفس پوست شما در طول خواب شبانه می باشد.

    البته روبالشی های نخی نیز برای استفاده روزانه مناسب هستند. به دلیل سبکی بی اندازه تنفس را برای پوست و مو آسان تر می کنند. این روبالشی ها مورد استفاده بسیاری از افراد بوده و اغلب آن را به دلیل الیاف طبیعی تر انتخاب می نمایند.

    برندهای تولید کننده رو بالشی

    برندهای تولید کننده رو بالشی

    با توجه به فراوانی وجود کارگاه ها و تولید کنندگان کالای خواب در کشور مسلما شاهد وجود برندهای بی شماری در این عرصه هستیم. هر یک در تولید کیفیت در حال تلاش بوده و الحق باید گفت کیفیت های بی نظیری از کالای خواب را در فروشگاه های سراسر کشور شاهد هستیم. همین امر سبب ایجاد بازاری رقابتی گشته است. تولید کنندگان را به رقابت با یکدیگر بر سر تولید کیفیت و قیمت مناسب تر وا داشته است.

    شایسته به ذکر است که بسیاری از این برندها علاوه بر تزریق محصولات خود به بازارهای داخلی در حال عرضه ن به بازارهای خارجی و کشورهای همسایه هستند. در این زمینه نیز دارای کادری مجرب هستند تا بتوانند محصولات را به بهترین نحو ممکن با بسته بندی شیک و بارگیری اصولی روانه کنند.

    این برندها در ایران کم نبوده و همگی در حالی تولید بهترین کالای خواب از جمله رو بالشی هستند.

    شناخت این برندها کار دشواری نبوده و تنها کافی است سری به امار فروش و رضایت مشتریان بزنید تا بتوانید بهترین را برای خرید انتخاب فرمایید.

    خرید روبالشی با کیفیت

    خرید روبالشی با کیفیت

    آیتم های زیادی وجود دارند تا شما به عنوان یک خریدار بتوانید درجه یک ترین نوع روبالشی را برای خرید خود انتخاب نمایید.

    از جمله این آیتم ها می توان به جنس پارچه، دوخت تمیز و اصولی، نحوه بسته بندی، قیمت و … اشاره نمود که مطمئنا همگی برای مشتری حائز اهمیت می باشند.

    اما باز هم نمی توان گفت که شما باید چه جنسی از روبالشی را خریداری نمایید. زیرا این مسئله کاملا شخصی بوده و به نیاز، سلیقه و صد البته بودجه هر فرد باز می گردد.

    بنابراین باید در خرید یک رو بالشی در وهله اول کیفیت را در نظر گرفت. سپس با توجه به نیاز و بودجه خود را بهترین را انتخاب نمایید تا بتوانید از خرید خود خرسند باشید.

    اما تحقیق نیز می تواند در یاری شما موثر واقع شود. در همین راستا قبل از خرید از کیفیت محصول و خوش نامی برند تولید کننده اطمینان حاصل نمایید و سپس نسبت به خرید اقدام فرمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399