روتختی مناسب برای تخت سفید مشکی

روتختی مناسب برای تخت سفید مشکی
  • روتختی مناسب برای تخت سفید مشکی می تواند برای سلیقه های مختلف با ایده های متفاوتی پیشنهاد شود. انواع نمونه های مخمل، میکرو و … وجود دارد.

    روتختی یکی از انواع کالای خوابی است که شیک بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، زیرا برخلاف سایر انواع کالای خواب در معرض دید بوده و زیبایی و شیکی آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

    البته از این نکته نباید گذشت که اتاق خواب قطب آرامش بخش منزل بوده و تمیزی و زیبایی ظاهری آن می تواند سبب آرامش خاطر فرد شود. زیرا زمان استراحت یکی از تایم های مهم در زندگی هر فردی بوده و انتخاب یک دیزاین زیبا می تواند تاثیر به سزایی در حفظ روحیه و آرامش شما داشته باشد.

    نکات مهم در انتخاب روتختی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    نکات مهم در انتخاب روتختی

    برای انتخاب یک روتختی مناسب باید فاکتورهای مختلفی را مدنظر قرار داده و اصول مختلفی را سنجید.

    انتخاب روتختی نیز همچون انتخاب یک پرده نیاز به اندازه گیری و سنجش داشته و افرادی که در این موارد دقت کافی را به عمل می آورند می توانند خرید بهتری را تجربه کنند.

    یکی از اولین نکات مهم در انتخاب روتختی توجه به سایز و اندازه تخت خواب می باشد، زیرا تخت خواب ها در سایز های مختلفی طراحی شده و اندازه های گوناگونی دارند بنابراین باید در انتخاب روتختی سایز تخت خواب خود را مدنظر قرار دهید تا بعد ها با بزرگی و یا کوچکی اندازه روتختی خود مواجه نشوید.

    اما دومین نکته حائز اهمیت نوع سرویس روتختی می باشد.

    همه ما می دانیم که رو تختی در انواع تک نفره و دو نفره تهیه شده و همچنین در انواع روتختی عروس، اسپرت، دخترانه، پسرانه و … طراحی می شود بنابراین توجه به رنج سنی استفاده کننده نیز از نکات مهم در تهیه انواع روتختی می باشد.

    اما نکته مهم تر در انتخاب رو تختی که در این متن نیز به آن خواهیم پرداخت نحوه دیزاین و نوع رنگ آن می باشد.

    اگر شما از آن دسته افراد با سلیقه ای هستید که ست کردن چیدمان و رنگ ها برایتان مهم می باشد. باید بدانید که ست کردن رنگ تخت با روتختی از نکات بسیار مهم دیزاین اتاق خواب است. شاید بتوان گفت اولین چیزی که در اتاق خواب شما به چشم می آید همان تخت و روتختی می باشد. زیبایی آن می تواند تاثیر به سزایی در شیکی دیزاین داشته باشد.

    روتختی مناسب برای تخت

    روتختی مناسب برای تخت سفید مشکی

    دیزاین و چیدمان رنگ ها کنار هم هنری است که شاید هرکس از آن برخوردار نبوده و نتواند آن را طراحی کند.

    در علم روانشناسی افرادی با تیپ شخصیت A  از ست کردن رنگ ها بیشتر مطلع بوده و افرادی با تیپ شخصیتی B  به ندرت از این قدرت برخوردار هستند. بنابراین استفاده از افرادی با تیپ شخصیتی A  می تواند در این زمینه موثر بوده و در چیدمانی شیک به شما کمک کند.

    استفاده از روتختی هایی با همان رنگ سفید مشکی می تواند برای تخت هایی با رنگ سفید مشکی بسیار مناسب باشد. البته اگر دیوار بالایی تخت به رنگ مشکی باشد و یا رنگ های تیره باشد بهتر است زمینه روتختی بیشتر از رنگ سفید اشباع شده باشد. بالعکس اگر دیوار رنگ روشن چون سفید و یا کرم داشته باشد بهتر است از زمینه روتختی با رنگ مشکی استفاده کرد.

    البته گاهی استفاده از رنگ هایی که با هم همخوانی ندارد نیز می تواند زیبا باشد. به طور مثال استفاده از رنگ طوسی نیز می تواند برای تخت سفید مشکی مناسب باشد. فضایی ایده آل و شیک را برای شما فراهم ند تا بتوانید در هنگام استراحت از آن لذت برده و روح شما نیز در این فضای زیبا استراحت کند.

    بازار فروش روتختی در ایران

    بازار فروش روتختی در ایران

    همان طور که می دانیم ایران یکی از بهترین تولید کنندگان انواع کالای خواب در جهان می باشد. همواره بهترین و درجه یک ترین ها را تولید و روانه بازارهای فروش کرده است.

    این خود کفایی به حدی است که امروزه شاهد اشباع بازارهای خارجی از انواع کالای خواب ایرانی علی الخصوص روتختی هستیم.

    سلیقه ایرانی ها در تولید روتختی ها، سبب ارائه تنوع بالا شده است. همواره جنس هایی بی نظیر را تولید می کنند که بسیار چشم نوار بوده و اغلب افراد را به سمت خود می کشاند.

    مسلما خط تولید غنی، تنها خط تولیدی نیست که فقط از مواد اولیه مرغوب و پارچه های گران قیمت و زیبا استفاده کند. بلکه خط تولیدی را می توان غنی و ایده آل نامید که در زمینه دیزاین و طراحی نقش و رنگ نیز کارکشته است. بتواند حتی از ارزان ترین پارچه ها بهترین محصولات را به بازارهای فروش روانه کند.

    بنابراین وجود یک فرد متخصص در زمینه مد می تواند تا حد زیادی آمار فروش و تقاضا را بالا برده و در جلب توجه مشتری موثر واقع شود.

    انواع جنس روتختی

    انواع جنس روتختی

    با توجه به پیشرفت صنعت نساجی و تولید پارچه های گوناگون و متنوع امروزه می توان چه در صنعت مد و لباس و چه در صنعت تولیدات کالای خواب از انواع پارچه متنوع استفاده کرد. ارائه تنوع بیشتر یعنی قدرت خرید بالاتر برای مشتری می باشد.

    چه جنس پارچه ای برای روتختی مناسب تر است؟

    البته که نمی توان به سوال بالا جواب درست و قاطعی داد. زیرا تنوع اجناس بالا بوده و برای هر فردی با توجه به نیاز و سلیقه اش نوعی خاصی از پارچه مناسب بوده و پیشنهاد می گردد. بنابراین شناخت انواع پارچه ها و کارایی آن ها می تواند شما را در خرید روتختی مناسب خودتان یاری کند.

    1. پارچه پنبه ای: گزینه ای مناسب برای پوست های حساس می باشد. به دلیل الیاف طبیعی آن پارچه ای قابل تنفس و خنک و مناسب برای فصول گرم سال می باشد.
    2. پارچه کتان: در دوخت روتختی بسیار پرکاربرد بوده و دلیل آن بافت با دوام و ضد باکتری می باشد. البته باید گفت بافت سخت تری نسبت به انواع پنبه ای دارد.
    3. پارچه ابریشم: از ویژگی های بارز این پارچه ها می توان به سبکی و لطافت اشاره نمود.
    4. پارچه تنسل: پارچه ای ضخیم بوده و مناسب برای فصل های سرد سال می باشد. ولی ضد حساسیت و آلرژی بوده و از این بابت از اهمیت بالایی برخوردار است.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399