روتختی تک نفره با قیمت ارزان برای صادرات

روتختی تک نفره با قیمت ارزان برای صادرات
  • روتختی تک نفره با قیمت ارزان و مناسب را با انتخاب نمونه های پلی استر می توانید خریداری نمایید. ظرفیت بالای تولید و قیمت مقرون به صرفه و حاشیه سود بالا، این محصول را به یک گزینه مناسب برای صادرات تبدیل کرده است.

    در خصوص خرید عمده روتختی، پارامترهای زیادی وجود دارد که می تواند مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

    • قیمت رقابتی
    • طول عمر بالا
    • تنوع
    • دسترس پذیری
    • دوخت مناسب

    این ها بخشی از ویژگی هایی است که بدون شک برای سفارش انواع روتختی، مد نظر قرار می گیرد. با ارائه تمام این پارامترها، فرصت خوبی برای سفارشات شما فراهم ساخته ایم.

    تولید روتختی ها

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    عمده ترین الیاف استفاده شده در تولید روتختی ها

    در دوخت و تولید روتختی، از الیاف و متریال متعددی استفاده می شود. یکی از بهترین الیاف برای پر کردن لحاف سرویس خواب، الیاف ویسکوز ۳۲۰ گرم می باشد. در دوخت سرویس های خواب دونفره و یکنفره پلی استر هم از چنین الیافی استفاده می شود. تولید کنندگان روتختی برای رقابت در بازار بر سر قیمت، کارهای زیادی انجام می دهند. کاهش کیفیت الیاف، کاهش اندازه روبالشی و روتختی و … از جمله این موارد است.

    پس اگر در بازار، به قیمت های ارزان تری برخورد کردید، این سوال را از خودتان بپرسید که این ارزانی به چه دلیل است؟ قیمت متناسب با کیفیت است که می تواند رضایت مندی مشتریان را به همراه داشته باشد.

    زمینه تولید انواع روتختی

    تنوع محصولات در زمینه تولید انواع روتختی

    اما برسیم به یکی دیگر از پارامترهایی که خریداران عمده سرویس های خواب پلی استر برای سفارشات خود در نظر می گیرند. تنوع خوب می تواند یکی ویژگی مهم محسوب شود. در بازار کنونی، افرادی که به خرید روتختی اقدام می کنند، به دنبال سفارشات منحصر به فرد هستند. در خصوص پارچه های پلی استر، این ویژگی وجود دارد که پارچه ها با تنوع چشم گیری وارد بازار ایران می شوند. پس تولید کنندگان این قابلیت را دارند که با تنوع بالا برای دوخت سرویس های روتختی اقدام نمایند.

    میزان صادرات روتختی

    میزان صادرات روتختی تک نفره با قیمت ارزان

    فروش روتختی تک نفره با قیمت ارزان باعث شده است تا زمینه بسیار سودآوری را در بازارهای داخلی و خارجی ایجاد نماید.

    کشورهایی همچون عراق و افغانستان از قدیمی ترین مشتریان کالای خواب ایرانی محسوب می شوند. اما هدف ما، جامعه مصرفی بیشتری می باشد. به همین منظور، اقدام به ایجاد زمینه های ارتباطی با کشورهای بیشتری همچون هند، نیجریه، غنا، روسیه، عمان و … نموده ایم.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399