قیمت ویژه روتختی چینی پلی استر یک نفره

قیمت ویژه روتختی چینی پلی استر یک نفره
  • روتختی چینی نمونه ارزان ترین کارهای موجود در بازار کالای خواب می باشد. سرویس های روتختی یکنفره و دونفره با تنوع طرح بالا در این مجموعه تولید و به صورت عمده عرضه می شوند.

    دنیای تجارت، نیاز به تامین محصول از تولید کننده دارد چرا که سود بیشتر در خرید بهتر اتفاق می افتد. تولیدات روتختی پلی استر هم یکی از گزینه هایی است که مشتری، دسترسی کامل به تولیدی تهران برای خرید عمده آن را دارد.

    دلایل فروش بالای روتختی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    دلایل فروش بالای روتختی چینی دونفره

    یکی از پارامترهایی که اولویت مشتریان برای سفارش قرار می گیرد، قیمت محصول می باشد. روتختی های پلی استر در دنیای کالای خواب، به دلیل جنس و کیفیتی که دارند، همواره جزء ارزان ترین کارها محسوب می شوند. وقتی گفتیم به دلیل کیفیت، نه این که این محصول، کیفیت مناسبی نداشته باشد. پارچه های پلی استر از الیاف پلاستیکی بیشتر تشکیل شده اند. به همین دلیل قیمت پایین تری دارند. مزیت پارچه های پلاستیکی، چروک پذیری کمتر آن ها می باشد.

    الیاف کاربردی در روتختی

    عمده ترین الیاف کاربردی در روتختی های پلی استر

    تولید سرویس های روتختی از اجزای مختلفی انجام می پذیرد که لحاف، به عنوان یکی از اصلی ترین این بخش ها می باشد. داخل لحاف، الیاف متنوع و با تراکم های مختلف می توان استفاده نمود. در مجموعه ما، از الیاف ویسکوز ۳۲۰ گرم استفاده می شود. این سرویس های روتختی برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب می باشند اما برای زمستان، مناسب تر هستند. نمونه های مختلف یکنفره و دونفره را می توانید مستقیم از تولیدی ثبت سفارش نمایید.

    خرید اینترنتی روتختی

    مراجع معتبر خرید اینترنتی روتختی های پیگمنت

    خرید عمده روتختی می تواند با روش ها و مسیرهای متعددی صورت پذیرد. در یکی از این روش ها، شما می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا مدل های موجود را برای شما ارسال نمایند. با انتخاب طرح و مدل سرویس های خواب مد نظر خود و ارائه آدرس و مشخصات، پیش فاکتور از طرف واحد حسابداری برای شما صادر می شود.

    با واریز وجه پیش فاکتور به شماره حساب های ارائه شده، سفارش شما به انبار مرکزی ارسال شده تا کارهای انتخابی شما جمع آوری و بسته بندی شوند. در مرحله آخر، این سفارشات به باربری تحویل داده می شود تا در کمترین بازه زمانی به دست شما مشتریان برسد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399