صادرات تشک مهمان سبک

صادرات تشک مهمان سبک
  • آیا با تشک مهمان سبک آشنایی دارید؟ سبک‌ترین تشک مسافرتی چه ویژگیهایی دارد؟ایرانیان از گذشته جهت راحتی مهمانان خود از تشک استفاده می‌ کنند. مدلهای جدید تشک مهمان درواقع تکامل یافته انواع قدیمی و سنتی این محصول است که دارای خصوصیات منحصر به فردی می‌ باشد.
    در گذشته تشک کاربرد بسیار زیادی داشته و به دلیل وزن سنگینی که داشت جا به جایی و حمل و نقل آن با مشکل مواجه بود و فضای بسیار زیادی اشغال می‌کرد. به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی الیاف مورد استفاده در این تشکها تغییر پیدا کرد و سایز و اندازه آن بسیار مناسب تر طراحی شد.
    مشخصات ارزان‌ ترین تشک مهمان و بهترین مارک تشک مهمان چیست؟ در ادامه با پخش تشک مهمان تولیدی پاندا همراه باشید تا با تشک مهمان سبک بیشتر آشنا شوید.

    بهترین مارک تشک مهمان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    بهترین مارک تشک مهمان

    تشک مهمان یا همان تشک مسافرتی بسیار آسان حمل می‌ شود و جهت استفاده روی زمین کاربرد دارد. جنس این محصول از الیاف و اسفنج بوده و بسیار سبک وزن است. یکی از مهم‌ترین مزایای این تشکها اشغال کردن فضای کم در خانه است. علاوه بر کاربرد آن در منازل و برای پذیرایی از مهمان می‌ توان در مسافرت نیز از آن‌ استفاده کرد. قابلیت شستشوی این محصول و بسته بندی زیبای این تشک‌ از دیگر ویژگیهای آن محسوب می‌شود‌. بهترین مارک باید شرایط زیر را دارا باشد:
    شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که این تشکها از چه چیزی ساخته می‌ شوند. در پاسخ باید بگوییم که اکثر این تشکها دارای پلی فوم هستند و قابل شستشو نیز می‌ باشند. این محصول نازک است و در اندازه‌های تک‌ نفره، متوسط و بزرگ در بازار موجود است. پارچه تشک مهمان نیز از الیاف بسیار با کیفیت تولید می‌ شود که در برابر شستشوی مکرر آسیب نمی‌ببیند. همچنین این محصول کاور و کیف مخصوص دارد که تشک داخل آن قرار می گیرد.
    یکی از کشورهایی که بهترین و با کیفیت‌ ترین مارک تشک مهمان را تولید می‌ کند کشور خودمان ایران است که با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب این محصول را جهت صادرات به کشورهای دیگر تولید می‌ کنند‌. قابل ذکر است که بیشترین حجم صادرات این تشکها از ایران به کشور عراق است.

    سبک ترین تشک مسافرتی

    سبک ترین تشک مسافرتی

    سبک ‌ترین تشک مسافرتی چه ویژگیهایی دارد؟ این تشکها از الیافهای سبک تشکیل می‌ شوند که ضد حساسیت هستند و وزن آن نیز سبک است. تشک مهمان بدون اینکه دچار پوسیدگی یا نم زدگی شود بهترین گزینه در شرایط آب و هوایی مختلف محسوب می‌ شود. به دلیل الیافی که در این محصول به کار رفته است جریان هوا به خوبی داخل آن در گردش است و بهترین گزینه از نظر بهداشتی می‌‌ باشد.
    در برخی از این تشکها که به صورت طبی ساخته شده‌ اند سلامت انسان و حفظ ستون فقرات و کمر اهمیت دارد. قابلیت شستشوی این محصول نیز یکی دیگر از ویژگیهای بارز آن محسوب می‌شود‌. تنوع در مدل و طرح باعث می شود که افراد با سلایق مختلف به خریدن این تشکها علاقه پیدا کنند. همچنین قیمت مناسب این محصول باعث پرطرفدار شدن آن شده است.
    افرادی که در مسافرت دچار حساسیت و آلرژی می‌شوند بهتر است از این تشکها استفاده کنند به دلیل اینکه در ساخت این محصول از پارچه‌های ضد آلرژی و الیاف مصنوعی استفاده می‌شود. در برخی از مدلهای این تشکها از جریان برق برای ایجاد گرما استفاده می شود. همچنین تشکهای مسافرتی هوشمند دارای ماساژور هستند که دردهای عضلانی را کاهش می‌دهند و جهت افرادی که روی تخت بستری هستند بسیار مناسب است.

    مشخصات ارزان ترین تشک

    مشخصات ارزان ترین تشک

    تشک مهمان سبک به عنوان ارزان ترین تشک باید مشخصاتی به شرح زیر داشته باشد:
    استفاده به عناوین مختلف

    • استفاده مهمان:

    همانطور که می‌دانید ایرانیان به دلیل مهمان نواز بودن همیشه چند دست رختخواب اضافه برای مهمانان خود دارند‌. این تشکها بسیار سبک بوده و فضای کمی نیز اشغال می‌ کنند.

    • استفاده فردی:

    اشخاصی که روی زمین می‌ خوابند اغلب از این تشکها استفاده می‌ کنند. جمع و پهن کردن این محصول به دلیل وزن کمی که دارد راحت است.

    • استفاده در مسافرت:

    این تشکها به دلیل اینکه فضای کمی می‌ گیرند و سبک هستند به راحتی با ماشین جا به جا می‌شوند و برای مسافرت پرکاربرد هستند.

    • گزینه ای مناسب برای افراد دارای حساسیت

    افرادی که به مواد طبیعی حساسیت دارند و خیلی زود آلرژی پیدا می‌ کنند، می‌توانند از این محصول که ضد حساسیت است با خیال راحت استفاده کنند.

    • قابلیت حمل و استفاده در کمپینگ

    این تشکها به دلیل قابلیت شستشویی که دارند و به دلیل اینکه امکان کثیف شدن آنها زیاد است، بیشترین کاربرد را در کمپینگ ایفا می‌ کنند.
    مناسب برای بیماران
    افرادی که بدن درد دارند و نمی‌توانند روی تشکهای سفت بخوابند، به راحتی می‌ توانند از مزایای این تشکها بهره ببرند.

    نتیجه گیری

    در این مقاله با انواع تشک مهمان و نحوه خرید عمده تشک مهمان آشنا شدید. همانطور که متوجه شدید تشک مهمان سبک نسبت به تشکهای سنتی بسیار سبک وزن تر و کم حجم تر هستند. حمل و نقل این محصول بسیار ساده است و کاربرد بسیار زیادی دارد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399