صادرات تشک یک نفره سفری

صادرات تشک یک نفره سفری
  • تشک یک نفره سفری از پرسودترین محصولات برای فعالیت های تجاری می باشد. این نوع تشک بسیار بادوام  و راحت است و به همین علت، امروزه به یکی از رایج ترین محصولاتی تبدیل شده است که به دیگر کشورها صادر می شود. در رابطه با این نوع تشک ها بهتر است بدانید که دارای قابلیت حمل آسان است و جهت استفاده بر روی زمین قرار می گیرد. همچنین جنس تشک یک نفره سفری از جنس الیاف و اسفنج می باشد که به همین دلیل وزن آن را تا حدود زیادی کاهش داده است.

    البته نکته ی مهمی که در رابطه با این نوع تشک ها وجود دارد این است که با توجه به کاربردهای زیادی که دارد در سالهای اخیر به یک حوزه ی سودآور تبدیل شده است و توانسته توجه تعداد زیادی از تجار و صادرکنندگان را به سوی خویش جلب کند. در ادامه برای بررسی بیشتر صادرات تشک با ما همراه شوید.

    تشک یک نفره بزرگ

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    ویژگی های تشک مسافرتی چیست؟

    همانطور که گفتیم تشک یک نفره سفری از راحت ترین و با دوام ترین تشک های یک نفره است و برای کسانی که قصد مسافرت های طولانی و کمپینگ ها را دارند، مناسب ترین گزینه پیش روی آنها می باشد. بهتر است بدانید که تشک یک نفره سفری این قابلیت را دارد که در هر نوع  کیف و یا کیف مسافرتی جا بگیرد. همچنین با توجه به ویژگی های گفته شده این نوع تشک و کاربردهای فراوانی که دارد، باعث می شود که در هنگام مسافرت دیگر نگران اشغال جا نباشید. چرا که بسیار انعطاف پذیر بوده و به راحتی جمع می شود.

    مزایای استفاده از تشک مسافرتی

      تشک یکی از ملزومات زندگی هر انسانی می باشد و در سفرهای بیرون از شهر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. از جمله مزایای تشک یک نفره سفری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • بهبود کیفیت خواب. شما با استفاده از تشک یک نفره سفری می توانید کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید و به همین دلیل راحتی بیشتری را در هنگام سفر تجربه کنید.
    • انعطاف پذیری. جالب است بدانید که تشک یک نفره سفری دارای انعطاف پذیری بالایی است که به همین جهت می توان از آن در محیط های مختلف استفاده نمود.
    • راحتی و آسایش در هنگام خواب. همچنین از دیگر مزایای استفاده از تشک یک نفره سفری ارائه راحتی و آسایش در زمان استراحت و خواب در سفرها و مسافرت ها می باشد.
    • قابلیت حمل و جابه جایی آسان. تشک یک نفره سفری به دلیل وزن سبک و طراحی قابل جمع شدن، به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد.

    قیمت تشک یک نفره

    شرکت رادمان با تولیدات متنوع خود، بستر مناسبی برای صادرات تشک، فراهم آورده است. این محصول را با قیمتی بسیار مناسب به دیگر کشورها صادر کند. قیمت و کیفیت دو پارامتر مهم در امر صادرات تشک محسوب می شود. به همین دلیل هم شرکت تولیدی رادمان، تشک هایی با تنوع بالا ارائه می نماید. این تنوع هم به جهت قیمت و هم کیفیت می باشد.. همچنین باید محصول مورد نظر قابلیت رقابت با دیگر محصولات مشابه در سراسر جهان را داشته باشد.

    خوشبختانه با توجه به نیاز گسترده ای که نسبت به این محصول وجود دارد این شرکت همواره با کیفیت عالی و منطبق با نیاز سفارشات مشتریان تشک یک نفره را روانه بازار می کند. البته در رابطه با قیمت آن نکته مهمی که وجود دارد این است که روکش های تشک با دارا بودن کاور و یا بدون کاور کاملا متفاوت است. برای خرید عمده مشتریان، پیشنهادات ویژه ای از انواع تشک و بالش داریم.

    صادرات تشک یک نفره سفری

    از جمله بهترین فعالیت های اقتصادی اخیر شرکت های ایرانی صادرات تشک به دیگر کشورهای جهان است. هم اکنون شما می توانید به صورت عمده نیز از طریق سایت شرکت رادمان این کار را انجام بدهید. وزن پایین در کنار حجم پایین تشک ها، باعث شده تا برای مسافرت، گزینه مناسبی باشند. ایران یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در بازار صادرات محسوب می شود. دلیل این امر، بالا بودن فعالیت تولید کنندگان تشک می باشد.

    تشک یک نفره با قیمت

    کلام آخر

    مدل های بسیار متنوع و گوناگونی از تشک یک نفره در سایزهای استاندارد و مختلف در بازار موجود است. تشک های مهمان، استاندارد تولید می شوند. به این جهت که هم استفاده ساده ای داشته باشند و هم قیمت مناسب. از دیگر موارد مهمی که در صادرات این محصول بسیار مهم به نظر می رسد و در کیفیت نهایی آن نقش به سزایی دارد، الیافی است که در آن مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما قصد صادرات تشک را دارید هم اکنون می توانید به سایت شرکت رادمان مراجعه نموده و از مزایای آن بهره مند شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399