صادرات روتختی دونفره پلی استر

صادرات روتختی دونفره پلی استر
  • ایران از جمله کشور هایی است که در زمینه طراحی و تولید انواع ملزومات خواب، یکی از پیشتازان بوده است. نه تنها در زمینه تولید، بلکه در زمینه صادرات کالاهای مرغوب و باکیفیت نیز، از جمله کشورهای پیشرو به شمار می رود. صادرات کالاهای خواب از جمله تشک های یک یا دو نفره، پتو، رو تختی، روبالشی و غیره به کشور های دیگر با گذشت زمان افزایش چشمگیری پیدا کرده است. از بین روتختی های صادراتی، روتختی های جنس پلی استر طرفداران زیادی دارد. این روتختی ها در ابعاد یک و دو نفره طراحی و دوخته می شوند. قیمت این مصحولات با یکدیگر متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت روتختی دونفره پلی استر، نسبت به روتختی نخی یا کتان قیمت متفاوتی دارد. روتختی های صادراتی می بایست از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و قابلیت صادر شدن را داشته باشند.

    کارگاه تولید روتختی در تهران

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    کارگاه تولید روتختی در تهران

    در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، کارگاه ها و تولیدی های متعددی وجود دارد، که در زمینه طراحی و دوخت انواع کالاهای خواب به ویژه روتختی مشغول به فعالیت هستند.

    در حین دوخت یک روتختی فاکتورهای مختلفی مورد توجه قرار می گیرند. برخی از این فاکتور ها شامل :

    • الیاف : به طور کلی در دوخت روتختی از الیافی نظیر پلی استر، ساتن، مخمل و غیره استفاده می شود. نسبت به انواع مختلف الیاف، پلی استر رایج تر از بقیه به شمار می رود. این پارچه در عین حال که از کیفیت بالایی برخوردار بوده قیمت مقرون به صرفه ای دارد. در اکثر هتل ها، بیمارستان ها یا خوابگاه ها از روتختی هایی با جنس پلی استر استفاده می شود. روتختی دونفره پلی استر امروزه در اکثر منازل به چشم می خورد.
    • نوع دوخت :این فاکتور علاوه بر این که تاثیر زیادی در ظاهر روتختی دارد، یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت نهایی کالا نیز به حساب می آید.
    • طرح روتختی :در تولیدی های مختلف به طرح روتختی نیز توجه ویژه ای می شود. روتختی ها می توانند ساده، رنگی یا طرحدار باشند. معمولا در اماکنی مانند بیمارستان یا هتل، از روتختی های ساده و یا با طرح های خلوت استفاده می شود.

    خرید روتختی دونفره شش تیکه

    خرید روتختی دونفره شش تیکه

    به طور کلی انتخاب و خرید انواع روتختی، به سلیقه و مقدار بودجه افراد بستگی دارد. یکی از انواع روتختی که طرفداران نسبتا زیادی را به خود جذب کرده است، طرح شش تیکه می باشد. این روتختی ها ضخامت نسبتا بالایی داشته و می توان از آن ها به عنوان پتو نیز استفاده کرد. با جنس های مختلف پارچه می توان روتختی شش تیکه دوخت.

    روتختی دونفره پلی استر نیز از جمله روتختی های پرطرفدار بوده که در غالب شش تیکه و یا ساده به بازار عرضه می شود. افراد می توانند جهت خرید این محصول به دو روش آنلاین و یا حضوری اقدام کنند.

    در خرید آنلاین پس از ورود به سایت فروشگاه مورد نظر، تمامی روتختی های موجود با مشخصات کامل قابل مشاهده خواهند بود. برای خرید روتختی دونفره سه بعدی اینجا کلیک کنید .

    بسیاری از افراد خرید حضوری را ترجیح می دهند؛ چرا که در این روش می توانند از نزدیک روتختی را مشاهده کرده و به جنس آن دست بزنند. جنس پارچه برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. پارچه باید به گونه ای باشد که به سادگی شسته شده و پس از شسته شدن، از کیفیت اولیه آن کاسته نشود. همچنین نباید برای آن دسته از افرادی که پوست حساسی دارند، حساسیت و یا خارش ایجاد کند.

    صادرات پرسود روتختی

    صادرات پرسود روتختی

    کیفیت بالا و ظاهر آراسته کالاهای خواب ایرانی به ویژه روتختی، باعث شده تا این کالاها علاوه بر داخل کشور، در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی داشته باشد. دوخت تمیز و دقیق، الیاف مرغوب و نرم، طرح های زیبا و آراسته و سایر موارد اینچنینی باعث شده تا روتختی های ساخت ایران، به بسیاری از کشورهای مختلف صادر شوند.

    صادرات روتختی شرایط خاصی داشته و به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد. یکی از مهم ترین مواردی که در حین صادرات می بایست به آن توجه کرد، کشور متقاضی یا مقصد می باشد.

    با توجه به افزایش تولید روتختی در کشور و به دنبال آن افزایش میزان تقاضا نسبت به این کالا، امروزه صادرات روتختی به کشور های دیگر یکی از فعالیت های درآمدزا و پر سود به حساب می آید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399