قیمت روبالشی نخی بازار تهران

قیمت روبالشی نخی بازار تهران
  • خرید روبالشی پروسه ای است که بسیاری از افراد در حین خرید آن وسواس خاصی به خرج می دهند. روبالشی با جنس های مختلف در بازار موجود می باشد. از جمله معروف ترین جنس های روبالشی می توان به الیاف ارگانیک، پارچه های کتان، پارچه های بامبو و غیره اشاره کرد. قیمت روبالشی نخی در بازار رقابتی تهران با توجه به ابعاد، سایز و سایر فاکتور ها می تواند متغیر باشد.

    هر شخص با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند نوع خاصی از این کالا را خریداری کند. در حین خرید روبالشی جنبه های مختلفی در نظر گرفته می شود. جنبه های زیبایی، جنبه های پاکیزگی، جنبه های راحتی و غیره.

    کارگاه دوخت روبالشی تهران

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    کارگاه دوخت روبالشی تهران

    کارگاه های بسیاری در تهران و سایر شهرهای ایران مشغول طراحی و دوخت مدل های مختلفی از روبالشی هستند. تنوع زیاد این محصولات گاهی انتخاب را برای مشتری دشوار می کند. در حین دوخت روبالشی ملاک های متنوع و متعددی مورد توجه قرار می گیرد. برخی از این ملاک ها شامل :

    • جنس پارچه :پارچه ای که جهت دوخت روبالشی در نظر گرفته می شود، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. جنس این پارچه می تواند چلوار، کتان، تترون و غیره باشد. پس از جنس پارچه، مقوله طرح پارچه مطرح می شود. برخی از افراد پارچه های ساده و بدون طرح و برخی دیگر پارچه های طرح دار و یا گلدار را ترجیح می دهند.
    • متراژ پارچه: این فاکتور نیز در نوبه خود دارای اهمیت می باشد. فاکتور های مذکور هنگامی که روبالشی در حجم انبوه تولید شود، می بایست با یکدیگر همخوانی داشته باشند. به عنوان مثال در سفارش های انبوه و عمده، معمولا کارگاه ها پارچه های سفید، ساده و کتان یا تترون را انتخاب می کنند.
    • قیمت محصول : رایج ترین نوع روبالشی از جنس نخی می باشد. قیمت روبالشی نخی به عوامل مختلفی مانند ابعاد روبالشی، تعداد آن، نوع دوخت و غیره بستگی دارد.

    عرضه بی واسطه روبالشی

    عرضه بی واسطه روبالشی

    در برخی از مکان ها مانند هتل ها، مهمان خانه ها، بیمارستان ها و غیره نیاز به خرید عمده و انبوه روبالشی می باشد. این مکان ها معمولا روبالشی های مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری می کنند. معمولا در صورتی که خرید بی واسطه انجام شود هزینه نهایی کمتری خواهد داشت.

    عرضه انبوه و عمده معمولا توسط کارخانه های تولیدی روبالشتی نخی ارزان صورت می گیرد و کمتر فروشگاهی اقدام به عرضه اینچنین محصولاتی می کند. در عرضه بی واسطه روبالشی قردادی بین تولیدی فروشنده و خریداری نوشته می شود.

    در آن قرارداد مواردی مانند تعداد دقیق روبالشی ها، تمامی هزینه ها از ابتدا تا انتها، جنس و رنگ و سایز روبالشی ها و غیره ذکر می شود.

    بهترین قیمت روبالشی

    بهترین قیمت روبالشی نخی

    به طور کلی قیمت روبالشی نخی و سایر جنس های دیگر، به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع دوخت یکی از عوامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت نهایی محصول به حساب می آید. دوخت روبالشی ها می تواند ساده و یا مدل دار باشد.

    در انواع ساده آن لبه روبالشی برگشت داده شده و بالش به راحتی درون آن جای می گیرد. در مدل های زیپ دار پس از قرار گرفتن بالش درون روبالشی، زیپ کناری کشیده می شود.

    جنس پارچه مورد استفاده نیز تاثیر زیادی بر قیمت نهایی محصول دارد. به عنوان مثال روبالشی نخی نسبت به روبالشی های ساتن از قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری برخوردار می باشد.

    علاوه بر این اکثر مکان های مذکور ( هتل، بیمارستان و غیره )، روبالشی های نخی و ساده را به انواع ساتن و گران قیمت آن ترجیح می دهند.

    هم چنین جنس پارچه باید به گونه ای باشد که به سادگی شسته شده و کیفیت اولیه خود را حفظ کند. معمولا پارچه هایی که به سرعت  کثیف می شوند کمتر مورد استقبال قرار می گیرند.

    روبالشی هایی که سایز و ابعاد بزرگ تری دارند، به دلیل پارچه بیشتری که در آن ها مصرف شده، قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر انواع دارند. موارد مذکور از جمله عواملی هستند که تاثیر مستقیمی بر افزایش یا کاهش قیمت نهایی روبالشی نخی دارند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399