صادرات مدل روبالشتی سه بعدی

صادرات مدل روبالشتی سه بعدی
  • مدل روبالشتی سه بعدی تولیدی پاندا بر پایه جدیدترین طرح ها تولید می شود. در عصر نوین همه روزه محصولی جذاب ذهن ما را به خود مشغول می‌کند. نوآوری در تولید، موضوعی است که تمام تولیدکنندگان موفق آن را در دستور کار قرار داده‌اند. روبالشی سه بعدی محصولی نوآورانه است که از ورودش به بازار خیلی نگذشته. امروزه روبالشتی سه بعدی به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارد، خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر اینکه خرید روبالشی سه بعدی در ایران با تقاضای بالایی رو به رو است، در کشورهای همسایه نیز از آن استقبال می‌شود. به همین دلیل تولید این محصول در کشور بسیار زیاد است. تولید بیش از تقاضای هر محصول باکیفیت نیز زمزمه صادرات گسترده آن را به گوش می‌رساند.

    امروز در مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم که به بررسی صادرات روبالشی سه بعدی و خرید عمده آن بپردازیم؛ لطفا تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

    کیفیت روبالشی سه بعدی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    کیفیت روبالشی سه بعدی چطور است؟

    روبالشی های سه بعدی معمولا با پارچه­های مخمل ترک و یا مخمل ایرانی تولید می­شوند. این محصول با پارچه مخمل ترک، از قیمت بالاتری برخوردار است. البته از لحاظ کیفیتی گفته می‌شود که پارچه مخمل ترک با پارچه­های مخمل ایرانی برابر هستند. این پارچه­ها به دلیل ضخامت بالایی که دارند، در طی مراحل چاپ دیجیتالی کیفیت خود را از دست نمی­دهند.

    روبالشی­های سه بعدی مخمل علاوه بر ضخامت، دارای دوام و ماندگاری زیادی هستند و به دلیل نرم و لطیف بودن باعث ایجاد حساسیت­های پوستی در افراد نمی­شوند. این محصولات به دلیل جنس خوبی که دارند، در زمان شستشو تغییر رنگ و تغییر کیفیت نمی­دهند و از همه مهم­تر اینکه به هیچ عنوان پرز نمی­شوند. روبالشی سه بعدی به دلیل چاپ تصاویر دیجیتالی و کیفیت مرغوب پارچه، از جمله روبالشی­های گران‌قیمت به شمار می­رود. اما نگران نباشید؛ در مجموعه پاندا این محصول را با قیمت بسیار مناسب می‌خرید.

    صادرات روبالشی سه بعدی

    صادرات روبالشی سه بعدی

    همانطور که گفتیم به دلیل تقاضای زیاد خرید روبالشی سه بعدی، مراکز زیادی در ایران این محصول را تولید می‌کنند. این تولیدی­ها علاوه بر اینکه محصول خود را در ایران به فروش می­رسانند، آن را به کشورهای همسایه نیز صادر می­کنند. ترکیه، عراق، ترکمنستان، افغانستان، ارمنستان و پاکستان از جمله کشورهای متقاضی خرید روبالشی سه­بعدی هستند. شرکت­های تجاری و سرمایه ­گذاران نیز به دلیل سودآوری زیاد این محصول، صادرات روبالشتی سه بعدی را در دستور کار قرار خواهند داد. پس اگر قصد اینکار را دارید، تعلل نکنید تا جا نمانید!

    برای صادرات مدل روبالشی سه بعدی باید آن را از مراکز تولیدی خریداری کرد؛ چراکه در این صورت خرید شما مستقیم است و هیچ واسطه­ای وجود ندارد. معنای حذف واسطه هم حذف حق دلّال و در نتیجه سود بیشتر برای شما خواهد بود. مجموعه تولیدی کالای خواب پاندا نیز به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات خود، یک گزینه عالی برای خرید عمده این محصول است. اگر به دنبال صادرات مدل روبالشتی سه بعدی و سرمایه گذاری در این زمینه هستید، می­توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید. ما نقشه یک راه موفق را خدمت شما ارائه می‌کنیم و تا سوددهی کسب و کارتان، در کنار شمائیم.

    ست روبالشی و روتختی

    ست روبالشی و روتختی

    ست های خاص روبالشی و روتختی از دیگر محصولات پرفروشی هستند که در مجموعه پاندا تولید می­شوند. سرویس ست روتختی و روبالشی سه بعدی به دلیل فرم مدرن و جذاب خود، توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است.

    علاوه بر تقاضای زیاد این محصول در بازار داخلی، بازارهای خارجی نیز خواهان آن هستند. شما عزیزان می­توانید برای مشاهده انواع طرح و رنگ­های سرویس ست روبالشی و روتختی سه بعدی، به صفحه محصولات سایت ما مراجعه نمایید.

    قیمت روبالشی سه بعدی

    قیمت روبالشی سه بعدی

    فناوری چاپ دیجیتالی در تولید روبالشی سه بعدی موجب افزایش قیمت آن شده است. البته این افزایش قیمت خیلی نیست و از طرفی این محصول در نقش یک کالای دکوراتیو، جذابیت خاصی را به دکوراسیون اتاق خواب شما انتقال خواهد داد. علاوه بر این به دلیل مراحل حرارتی که طی تولید روی پارچه روبالشی انجام می­شود، باید به کیفیت پارچه توجه کرد. عموماً تولیدکنندگان از پارچه­های مرغوب و درجه یک برای تولید آن استفاده می‌کنند تا تصویر نهایی چاپ شده کیفیت بالایی داشته باشد.

    می­توان گفت در تعیین قیمت روبالشی سه بعدی عوامل زیادی از جمله کیفیت چاپ، جنس پارچه، طرح و رنگ و نوع دوخت روبالشی تاثیر دارند. البته اگر خرید به صورت عمده و در تعداد بالا انجام شود، قیمت نهایی روبالشی سه بعدی در مجموعه پاندا خیلی کمتر محاسبه می­شود.

    خرید عمده روبالشی سه بعدی

    خرید عمده روبالشی سه بعدی

    طبیعتاً زمانی که می­خواهید در زمینه روبالشی سه بعدی تجارت کنید، باید به صورت عمده خرید خود را انجام دهید. به همین دلیل باید به چند نکته مهم توجه کنید تا خرید و فروش شما سودآور باشد. همانطور که قبلا اشاره کردیم، جنس روبالشی یکی از عوامل مهمی است که بر کیفیت روبالشی سه بعدی تاثیر می­گذارد. جنس روبالشی به دلیل تماس با پوست باید بسیار نرم و لطیف باشد. روبالشی­هایی که با پارچه درجه یک و مرغوب تولید می­شوند، علاوه بر دوام و ماندگاری بالایی که دارند، حساسیت‌زا نیز نخواهند بود. همچنین چاپ تصویر روی این محصولات، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. پس در هنگام خرید روبالشی سه بعدی باید از کیفیت پارچه اطمینان حاصل کرد. علاوه بر کیفیت پارچه، تنوع در طرح و رنگ­بندی هم یکی دیگر از عواملی است که باید به آن‌ها توجه داشت.

    مجموعه پاندا یکی از تولید کنندگان بزرگ کالای خواب در کشور است. این مجموعه تولیدکننده محصولاتی است که از مرغوب­ترین پارچه­ها و در طرح و رنگ­بندی بسیار جذاب و متنوع ساخته می‌شوند. از مدل­های متنوع روبالشی سه بعدی که در مجموعه پاندا طراحی و تولید می­شوند می­توان به طرح کلاسیک، عروسکی و فانتزی اشاره کرد. این طرح­ها بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند و کاملا طبیعی و زنده به نظر می­رسند.

    در صورتی که در زمینه صادرات روبالشتی سه بعدی و یا حتی فروش آن در بازارهای داخلی نیاز به مشاوره دارید، مجموعه ما اطلاعات لازم را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد. برای اینکار کافیست که از بخش ارتباط با ما، به کارشناس فروش مجموعه پاندا متصل شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399