تولیدی تشک بالش پاندا

تولیدی تشک بالش پاندا
  • تشک و بالش از جمله قدیمی­ترین و اساسی­ترین کالاهای خواب محسوب می­شوند. تشک­هایی که در گذشته تولید می­شدند معمولا از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه بودند. این تشک­ها بسیار ضخیم و سنگین بودند و جا به جایی آنها بسیار دشوار بود. علاوه بر این به دلیل استفاده از الیاف طبیعی بسیاری از مردم نسبت به این تشک­ها حساسیت و آلرژی داشتند.

    امروزه بیشتر تشک­ها و بالش­ها از الیاف مصنوعی تولید می­شوند که دیگر مشکلاتی از قبیل وزن زیاد و حساسیت‌زایی را ندارند. این تشک­ها معمولا از جنس الیاف فشرده و اسفنج هستند و پارچه روکش آن‌ها نیز به صورت زیپ­دار تهیه می­شود تا به راحتی قابل تعویض و یا شستشو باشند. در مجموعه کالای خواب پاندا با شما همراه هستیم تا درباره تشک و بالش که توسط مجموعه ما انجام می‌شود صحبت کنیم. لطفا تا انتهای صفحه با ما همراه باشید.

    تشک مسافرتی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تشک مسافرتی

    تشک­های مسافرتی، تشک­هایی هستند که به راحتی قابل حمل هستند و در هنگام سفر خوابی راحت را برای شما به ارمغان می‌آورند. این تشک­ها بسیار سبک هستند و به راحتی حمل می­شوند. علاوه بر این جای زیادی را نیز اشغال نمی­کنند. ابعاد این تشک­ها حدود ۲۰۰ در ۹۰ سانتی­متر است. وزن آنها نیز بین ۲ تا ۴ کیلوگرم است که حمل آن را بسیار آسان کرده است.

    همانطور که قبل­تر هم به آن اشاره کردیم در تهیه تشک­های امروزی بیشتر از الیاف مصنوعی استفاده می­شود. از جمله الیاف مرغوبی که در تهیه تشک و بالش استفاده می­شود، پشم شیشه است. پشم شیشه یکی از الیاف مصنوعی و بسیار سبک است و تشک و بالشی که با استفاده از آن تولید می­شوند، بسیار نرم و سبک و لطیف هستند. از لحاظ قیمت تشک و بالش پشم شیشه ای، قیمت مناسب­تری نسبت به مدل‌های پنبه ای دارند. در بیشتر تولیدی­ها به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری بالا، از پشم شیشه استفاده می­شود. در تولید تشک­های مسافرتی علاوه بر استفاده از پشم مصنوعی، از الیاف دیگری مانند پلی فوم و یا لایه­های فوم نیز استفاده می­شوند.

    تشک مهمان

    جالب است بدانید که تشک مسافرتی را به عنوان تشک مهمان نیز می­شناسند و استفاده از آن برای استراحت مهمان، موضوعی رایج و متداول است. به بیان دیگر محصول یکی است ولی با دو اسم آن را می‌شناسند. این تشک­ها نسبت به تشک­هایی که در گذشته برای مهمان تولید می­شدند، بسیار سبک­تر و کم حجم­تر هستند. از کاربردهای تشک سفری یا تشک مهمان می­توان به استفاده آن‌ها در هتل­ها، مسافرخانه­ها و اقامت‌گاه‌های تفریحی اشاره کرد. استفاده از این محصول در منزل برای مهمان و در مسافرت­ها و کوهنوردی­ها نیز از دیگر کاربردهای تشک مهمان به شمار می‌روند.

    انواع تشک مسافرتی

    انواع تشک مسافرتی

    تشک­های مسافرتی اغلب در سه نوع یک نفره، دو نفره و تشک­های مسافرتی هوشمند تولید می­شوند. در ادامه این موارد را به صورت مختصر بررسی می‌کنیم.

    تشک مسافرتی یک نفره و دونفره

    بیشتر تشک­های مسافرتی، به صورت یک نفره تولید می­شوند. تشک­های یک نفره مهمان به دلیل وزن کمتر و جابجایی ساده‌تر، از فروش بیشتری برخورداراند. از تشک­های دونفره، بیشتر در خانه و برای مهمان استفاده می­شود. در هر صورت اگر قصد استفاده از این محصول در مواردی که بیان شد را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید تشک سفری یک نفره است.

    تشک مسافرتی هوشمند

    تشک مسافرتی هوشمند

    نوع دیگری از تشک­های مسافرتی وجود دارند که به تازگی وارد بازار شده­اند. این تشک­ها قابلیت تولید گرما به واسطه برق را دارند. مدل­های دیگری از تشک وجود دارند که به عنوان نوعی ماساژور در بازار عرضه می­شوند. خوب است بدانید که این تشک­ها معمولا برای کاهش دردهای عضلاتی و عدم ایجاد زخم بستر در بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    تشک مسافرتی هوشمند

    مزایای تشک مسافرتی پاندا

    از جمله مزایای تشک مسافرتی پاندا یا همان تشک مهمان می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سبک و کم حجم بودن
    • کیفیت بالا به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب
    • قابلیت حالت پذیری
    • دارای ابعاد متناسب
    • دارای روکش زیپ­دار که برای شستشو بسیار راحت است
    • ماندگاری و طول عمر بالا
    • کیفیت دوخت بالا
    • ضد حساسیت و آلرژی
    • تنوع بسیار زیاد در مدل و رنگ­بندی
    • قابلیت شستشوی آسان
    • سهولت در حمل و نقل
    • ضد آب و رطوبت
    • بسیار نرم و لطیف

    تولیدی تشک مسافرتی

    تولیدی تشک مسافرتی یا تشک مهمان

    مجموعه کالای خواب پاندا از بزرگترین تولیدکنندگان انواع تشک و بالش به شمار می­رود. در تولیدی تشک و بالش پاندا از مواد اولیه درجه یک و مرغوب استفاده می­شوند. این موضوع به ماندگاری و طول عمر بالای محصولات ما کمک می‌کند. در کنار تشک مسافرتی، محصولات دیگری نیز توسط مجموعه پاندا تولید می‌شود که شما می‌توانید برای بازدید از این موارد، در دسته بندی محصولات جستجو نمایید.

    قیمت تشک مهمان

    قیمت تشک مهمان

    قیمت تشک و بالش به کیفیت آنها بستگی دارد. هر چه جنس و الیاف آنها مرغوب­تر باشد، به همان اندازه قیمت این محصولات نیز بیشتر خواهد شد. کیفیت، جنس، طرح و رنگ­بندی و نوع دوخت و سایز بر قیمت تشک و بالش تاثیر می­گذارند.

    مجموعه پاندا یکی از تولیدگان معتبر در زمینه تولید تشک مسافرتی در کشور است. این مجموعه محصولات خود را با بهترین کیفیت، به صورت عمده و یا حتی تکی با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌کند.

    خرید عمده تشک و بالش

    خرید عمده تشک و بالش

    خوب است بدانید که محصولات تشک و بالش پاندا از مرغوب­ترین و باکیفیت­ ترین مواد اولیه تولید می­شوند و خاصیت ضدحساسیت دارند. همچنین قابل شستشو بوده و با هر بار شستشو کیفیت خود را از دست نمی­دهند.

    مجموعه کالای خواب پاندا به دلیل حذف واسطه­ ها، محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت به صورت عمده به فروش می­رساند. اگر شما عزیزان قصد خرید عمده تشک و بالش پاندا را دارید، می­توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

    یکی از راه­های آسان خرید تشک مهمان، خرید آن به صورت اینترنتی است. مجموعه ما امکان خرید اینترنتی محصولات را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. شما می­توانید برای مشاهده یا خرید تشک و بالش، به صفحه محصولات ما مراجعه کرده و از تنوع بالای محصولات کالای خواب ما شگفت‌زده شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399