عمده فروشی روبالشی های ساتن

عمده فروشی روبالشی های ساتن
  • روبالشی های ساتن تولیدی شرکت پاندا از بالاترین تنوع برخوردار هستند. سِت کردن روبالشی با تخت و روتختی، همیشه ایده خوبی برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب است. یکی از انواع محبوب روبالشی در کشور، روبالشی ساتن است. در این صفحه از مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم که خیلی مختصر به بررسی روبالشی ساتن و خرید عمده این محصول بپردازیم.

    اولین نکته اینکه روبالشی فقط یک کاور برای تمیز ماندن بالش نیست. تاثیرات این محصول بر دکوراسیون و زیبایی محیط، اگر بیشتر از کاور نباشد، کمتر هم نیست. این محصول در مدل‌های مختلفی در ایران تولید می‌شود؛ روبالشی سنتی، نخی، کتان و مخمل از جمله این مدل‌ها هستند. خوب است بدانید که روبالشی سه بعدی نیز یکی از مدل‌های مطرح بازار بوده که به دلیل داشتن نقش‌های سه بعدی، از جذابیت بالایی برخوردار است. این محصول در کنار روتختی سه بعدی و به صورت سِت، در مجموعه پاندا موجود است.

    گفته می‌شود که روبالشی ساتن علاوه بر تمام ویژگی‌ها، تاثیرات مثبتی را بر سلامتی انسان می‌گذارد. این محصول بر خلاف بسیاری از مدل‌های روبالشی، باعث جذب رطوبت پوست و مو نمی‌شود. در نتیجه با استفاده از این محصول خشکی پوست یا شکستگی مو پدید نمی‌آید.

    خرید روبالشی عروس

    راهنمای خرید روبالشی ساتن

    کیفیت بالای متریال، تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ و خاصیت ثبات رنگ از جمله دلایلی هستند که روبالشی ساتن را در بازار پرفروش کرده‌اند. البته این محصول در کیفیت‌های مختلفی عرضه می‌شود و ویژگی‌هایی که بیان شد، بیشتر در انواع درجه یک روبالشی ساتن دیده می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی روبالشی در فروشگاه پاندا، باکیفیت‌ترین انواع روبالشی ساتن را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

    اگر قصد خرید عمده روبالشی ساتن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از محصولات ما بازدید کنید. مجموعه پاندا سال‌هاست که به طور تخصصی در زمینه عرضه کالای خواب به صورت عمده فعالیت دارد. در کنار کیفیت محصولات، ما به تعرفه منصفانه نیز پایبندیم و همواره سعی داریم تا هر معامله در این سایت، با رضایت کامل دو طرف صورت گیرد. در صورت تمایل به خرید عمده انواع روبالشی، از طریق بخش ارتباط با ما، به کارشناس فروش ما متصل شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399