فروش عمده پتو پونه

فروش عمده پتو پونه
  • فروشگاه دارید و یا برای مجموعه خود نیاز به تعداد زیادی پتو دارید؟ امروز در کالای خواب پاندا قصد داریم تا محصولی باکیفیت و اقتصادی را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید که گران نخرید و جنس باکیفیت داشته باشید، حتما تا پایان این صفحه با ما همراه باشید. پتو پونه یکی از باکیفیت­ترین تولیدات کارخانه پتو نگار یزد است که در دو نوع پتو تک نفره و دونفره در این کارخانه تهیه و تولید می­شود.

    خرید عمده این محصول صرفه اقتصادی بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. فراموش نکنید که یک تجارت موفق دو سر دارد؛ یک سر آن سود خوب است و طرف دیگر محصول باکیفیت! اگر قصد خرید عمده پتو را دارید، حتما از محصولات مجموعه کالای خواب پاندا دیدن کرده و قیمت‌های ما را با جاهای دیگر مقایسه کنید. اینک وقت آن است که با این محصول بیشتر آشنا شویم.

    "</p

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    پتو پونه نگار یزد

    خوب است بدانید که الیاف به کار رفته در پتو پونه، پنبه نخ است؛ از این رو پتو پونه به هیچ وجه پرزدهی ندارد. یکی از قابلیت‌های مهم این محصول خاصیت ضدحساسیتی است؛ به عبارت دیگر پتو نگاریزد باعث ایجاد حساسیت در پوست و مو نخواهد شد. پتو پونه به دلیل طرح­ بندی زیبا، تراکم بالا، عدم پرزدهی و نرم و لطیف بودن از جمله پتوهای پرفروش برند ایرانی نگار یزد به شمار می­شود.

    قیمت پتو بر اساس فاکتورهایی از قبیل سایز، نوع طرح، کیفیت رنگ، وزن، ضخامت و کیفیت آن تعیین می­شود. همانطور که روشن است هر چه ضخامت و یا ابعاد پتو بیشتر باشد، قیمت پتو نیز به همان نسبت بیشتر خواهد شد. از تاثیرگذاری طرح پتو بر قیمت آن نیز قافل نشوید؛ برای مثال قیمت پتو گلدار با نمونه تک رنگ کاملا متفاوت است. شما می­توانید برای مشاهده تنوع و یا سفارش پتو پونه نگار یزد به صفحه محصولات ما مراجعه کنید.

    فروش عمده پتو

    فروش عمده پتو پونه نگار یزد

    یک خرید مطمئن به تعریف و تمجید فروشنده بستگی ندارد! همیشه سعی کنید خریدهای خود را از مجموعه‌های بزرگ و مطمئن انجام دهید تا خیال‌تان آسوده باشد. خرید یک محصول باکیفیت همراه با تخفیف زیاد چیزی است که همواره مشتری را راضی نگه می‌دارد. این فرایند را به خوبی در مجموعه کالای خواب پاندا حس خواهید کرد. پتو پونه نگار یزد را با قیمت عمده از ما بخواهید و از کیفیت و زیبایی آن لذت ببرید!

    مجموعه کالای خواب پاندا یکی از مراکز معتبر فروش کالای خواب در کشور است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت پتو پونه نگار یزد، می­توانید از طریق بخش ارتباط با ما به کارشناسان فروش مجموعه پاندا متصل شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399