پتو یک نفره پریما گل برجسته

پتو یک نفره پریما گل برجسته
  • اولین بار کجا نام پتو پریما را شنیدید؟ کیفیت بالای این مدل، نام آهنگینش را بر سر زبان‌ها انداخته است؛ اما پریما چه دارد که سایر مدل‌ها ندارند؟ در این بخش از مجموعه کالای خواب پاندا، پتو یک نفره پریما گل برجسته را به طور خیلی خلاصه بررسی خواهیم کرد. لطفا ما را دنبال کنید.

    پتو پریما یکی از محبوب­ترین محصولات شرکت پتو نگار یزد است که به دلیل کیفیت بالا و قیمتی مناسب، فروش بالایی در بازار کالای خواب دارد. پتو مدل پریما گل برجسته از لحاظ طرح به صورت ساده و گلدار در فروشگاه‌ها موجود است.

    بررسی پتو یک نفره

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    بررسی پتو یک نفره پریما

    پتو یک نفره پریما گل برجسته از جنس پنبه و نخ بوده و در سایز ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی­متر و با وزنی حدود ۲۱۰۰ گرم تهیه و تولید می­شود. از ویژگی­های پتو پریما می­توان به ماندگاری بالا، بافت نرم و لطیف و رنگ ثابت آن اشاره کرد. این محصول قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی و یا حتی به صورت دستی را دارد.

    به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تهیه پتو پریما گل برجسته، این محصول ضدحساسیت بوده و با شستشوی مداوم تغییر رنگ نمی‌دهد. طرح و رنگ این محصول به قدری متنوع است که می­توانید متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون اتاق خواب، مدلی باکیفیت و بسیار زیبا را بین طرح‌های پریما انتخاب نمایید.

    خرید پتو پریما

    خرید پتو پریما گل برجسته

    اگر فروشگاه دارید و یا در زمینه فروش عمده کالای خواب فعالیت می‌کنید، پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری بر پتو پریما گل برجسته است. خرید عمده این محصول به شما در سوددهی کوتاه مدت کسب و کارتان کمک خواهد کرد. کیفیت عالی، ماندگاری بالا، عدم پرزدهی، ضخامت بالا، نرمی و لطافت، تنوع در طرح و رنگ و از همه مهمتر قیمت مناسب از جمله دلایلی هستند که پتو پریما گل برجسته را بین مردم محبوب و پرطرفدار کرده‌اند.

    مجموعه کالای خواب پاندا با سال‌ها سابقه در زمینه عرضه عمده بهترین برندهای کالای خواب در کنار شماست تا انتخابی عالی داشته باشید. شما می­توانید برای مشاوره و یا خرید عمده پتو پریما با مدیر فروش مجموعه پاندا تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399