قیمت تشک مسافرتی شیراز

قیمت تشک مسافرتی شیراز
  • قیمت تشک مسافرتی شیراز که از کارخانه اصفهان اقدام به خرید نموده، برای توزیع، بسیار مناسب بوده و می توانید برای شروع همکاری اقدام نمایید.

    کارخانه اصفهان یکی از دسترس پذیرترین موقعیت ها برای عرضه انواع تشک محسوب می شود. شرکت تولیدی پاندا همواره در تلاش است تا بهترین نوع تشک ها را ارائه نماید.

    در میان بهترین تولیدات این شرکت، تشک vip و تشک سوپر vip بوده که ابعاد آن ها ۲*۹۰ می باشد. این نوع تشک های خوب و باکیفیت، کاورهای چمدانی هم دارند.

    اگر به دنبال تشک هایی با لایه آکاردئون دولایه هستید، به شما تشک های سه کیلویی زیپ دار فیلامنت و اعلا را پیشنهاد می نماییم.

    ما همواره در شرکت پاندا می کوشیم تا محصولاتی به مشتریان ارائه نماییم که هم از لحاظ کیفی و هم قیمتی، مقرون به صرفه باشد.

    تولیدی تشک مهمان اصفهان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تولیدی تشک مهمان اصفهان

    اصفهان پایگاه فعالیتی شرکت پاندا در زمینه انواع تشک های مسافرتی می باشد. تشک هایی که در کنار وزن و حجم پایین خود، قیمت های مقرون به صرفه ای هم دارند. همین ویژگی ها سبب شده تا نظر تاجران دیگر کشورها هم جلب شده و خواهان خرید عمده تشک های ایرانی باشند.

    خوب است بدانید که امروزه، همکاری های تجاری بین المللی در زمینه کالای خواب، محدود به کشورهای همسایه نمی باشد. خوشبختانه بازار کشورهای اروپایی هم امروزه علاقه زیادی به تامین عمده انواع تشک و پتو از بازار ایران دارند.

    ارسال بار تشک های مسافرتی به کشورهای اروپایی، از مسیرهای زمینی امکان پذیر می باشد. این روش می تواند در کنار امنیت، هزینه های کمتری هم به همراه داشته باشد.

    لیست قیمت تشک

    لیست قیمت تشک مسافرتی شیراز

    لیست ارائه شده از قیمت تشک مسافرتی شیراز با در نظر گرفتن هزینه های حمل و نقل و انبار محاسبه می شود و به همین دلیل، شاید اندکی قیمت آن با درب کارخانه متفاوت باشد.

    امروزه شرکت های متعددی از شهرهای مختلف، متقاضی تامین عمده تشک از درب کارخانه می باشند. روش های مدرن فروش، دسترسی از هر نقطه ای را با کمترین هزینه امکان پذیر نموده است.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    6 دیدگاه دربارهٔ «قیمت تشک مسافرتی شیراز»

    1. تشک های مسافرتی با توجه به جابه جایی زیاد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا تو سفر زود خراب نشن

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399