قیمت تشک مسافرتی ارزان

قیمت تشک مسافرتی ارزان
  • قیمت تشک مسافرتی ارزان از کارخانه تولید کننده قابل دستیابی می باشد تا با خرید عمده آن، بتوان در مسیر پخش و صادرات به دیگر کشورها فعالیت نمود.

    امروزه ظرفیت تولیدات تشک مهمان در بازار اصفهان، با رشد چشم گیری همراه بوده و دلیل این امر، استقبال خوبی است که از این محصول شده ا ست.

    تشک های آکاردئونی، از فرایند تولید ساده تری برخوردار هستند و در نتیجه می توان در بازه زمانی کوتاهی، انتظار تولید با حجم بالایی از تشک ها را داشت.

    اما عمده فروشی تشک، نیاز به شناخت انواع تولیدات داشته و از طرفی، شناخت نیاز مشتریان هر منطقه هم اهمیت بالایی دارد. از طریق شناخت نیاز مشتریان خودتان می توانید یک محصول مناسب خرید نمایید.

    به طور مثال، در مناطقی که مشتریان، توان خرید بالایی ندارند، پیشنهاد می شود تشک های بدون زیپ خریداری شود.

    قیمت تشک یک نفره معمولی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    قیمت تشک یک نفره معمولی

    تشک های معمولی قیمت های مناسبی هم دارند اما این بدان معنی نیست که کیفیت غیر قابل قبولی داشته باشند. این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که هر زمان با کارشناسان فروش ما تماس گرفتید، صرفا نپرسید تشک چند؟

    تشک ها دنیای بسیار متنوعی دارند و اگر شما بدانید چه نوع تشکی می خواهید، کارشناسان ما بهتر می توانند شما را راهنمایی نمایند.

    اما اگر شناختی از تشک ها ندارید، پیشنهاد می کنیم اولویت های مد نظرتان را با ما در میان گذارید. با این کار، کارشناسان ما می توانند بهترین تشک را به شما پیشنهاد نمایند.

    تشک مسافرتی ارزان دونفره

    قیمت تشک مسافرتی ارزان دونفره

    اما تشک های دونفره هم در لیست تولیدات شرکت پاندا قرار دارد. این نوع تشک ها با ابعاد ۱۸۵*۱۶۰ تولید می شوند و یک تشک استاندارد خواهند بود.

    تشک های دونفره مهمان به نسبت نمونه های یکنفره، فروش کمتری دارند اما با این حال، فروش خود را دارد.

    شما با انتخاب انواع تشک های تولیدی در شرکت پاندا می توانید برای اطلاع از قیمت آن ها، اقدام به تماس نمایید. در نظر داشته باشید که فعالیت های شرکت پاندا، در مسیر عمده فروشی می باشد. یعنی ما تک فروشی نداریم و برای خرید جزیی تشک، باید به مغازه های کالای خواب در شهر خودتان مراجعه نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399