قیمت روبالشتی مخمل پورشه

قیمت روبالشتی مخمل پورشه
  • قیمت روبالشتی مخمل پورشه با تامین عمده از تولیدی می تواند بسیار رقابتی باشد. یکی از مدل های پرفروش روبالشتی در بازار کالای خواب، روبالشتی پورشه است. این محصول به دلیل جنس مرغوب و کیفیت بالایی که دارد، پس از استفاده و شستشو کیفیت خود را از دست نمی­دهد. از روبالشتی‌های مخمل به دلیل ضخامتی که دارند، برای تهیه روبالشتی سه بعدی نیز استفاده می­شود. امروز در مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم تا شما را با روبالشتی پورشه آشنا کنیم؛ لطفا تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

    مشخصات روبالشتی مخمل

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مشخصات روبالشتی مخمل پورشه

    در این بخش قرار است که ضمن راهنمایی شما برای خرید روبالشی، مشخصات روبالشی پورشه را نیز به اطلاع‌تان برسانیم. اطلاعات بیشتر موضوعی ضروری برای یک خرید موفق است؛ لطفا از دانستن بیشتر فرار نکنید!

    • ضد حساسیت

    بسیاری از پارچه­ها به دلیل بی‌کیفیتی مواد اولیه، در برخی از افراد باعث ایجاد حساسیت می‌شوند. پس برای خریدی موفق در حیطه کالای خواب، ارزیابی پارچه را فراموش نکنید. پارچه­های مخمل پورشه از مرغوب­ترین و باکیفیت­ترین الیاف تهیه و تولید می­شوند و به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت و آلرژی نخواهند شد.

    • کیفیت بالای پارچه

    روبالشتی از آن دسته کالاهایی است که به طور مداوم هر دو الی سه هفته یکبار نیاز به شستشو دارد. اگر جنس پارچه­ روبالشی ضعیف باشد، همان بار اولی که شسته می­شود تغییر رنگ داده و کدر می­شود. پس حتما در هنگام خرید روبالشتی، به میزان مقاومت پارچه نیز توجه داشته باشید. محصولی که امروز خدمت شما معرفی کردیم به دلیل کیفیت بالایی که دارد، در برابر شستشو مقاوم بوده و با استفاده معمولی تغییر رنگ نمی­دهد.

    • نرم و لطیف بودن روبالشتی

    نرم و لطیف بودن یکی دیگر از ویژگی­هایی است که یک روبالشتی باید آن را داشته باشد. چراکه روبالشتی با پوست و مو در ارتباط است و اگر بی‌کیفیت باشد، به سلامت انسان آسیب خواهد رساند. خوب است بدانید که روبالشتی مخمل پورشه باعث آسیب رسیدن به پوست و مو نخواهد شد؛ زیرا علی­رغم جنس ضخیمی که دارد، بسیار نرم و لطیف است.

    خرید روبالشتی پورشه

    خرید روبالشتی پورشه

    روبالشتی مخمل پورشه در کنار کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. اگر فروشگاه دارید و یا عمده فروشید، خرید این محصول را برای رونق بیشتر کسب و کارتان پیشنهاد می‌کنیم. شما عزیزان می­توانید برای مشاهده طرح­ها و رنگ­های متفاوت روبالشتی مخمل پورشه، به صفحه محصولات مجموعه پاندا مراجعه کنید. برای استعلام قیمت دقیق محصولات و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با مدیر فروش مجموعه پاندا تماس بگیرید. پاندا معنی یک خرید موفق، مطمئن و اقتصادی‌ست.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399