مرکز پخش عمده روتختی دونفره چینی ارزان

مرکز پخش عمده روتختی دونفره چینی ارزان
  • روتختی دونفره چینی به نام های پلی استر، پیگمنت هم در بازار شناخته می شوند. این سرویس های خواب ارزان قیمت، گزینه خوبی برای پخش در دنیای کالای خواب می باشد.

    همیشه در هر صنعتی، هم مشتری برای خرید اجناس ارزان قیمت وجود دارد و هم محصولات گران. روتختی هم از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه شاهد تولید ارزان ترین سرویس های روتختی با پارچه های چینی هستیم. این پارچه ها به دلیل این که در الیاف آن ها از پلاستیک استفاده شده، قیمت ارزان تری دارند.

    مدل های مختلف روتختی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مدل های مختلف روتختی های پلی استر

    پارچه های چینی هر سری با تنوع چشم گیری وارد بازار ایران می شود. نکته قابل توجه بعدی، این است که اکثر طرح ها تکرار نمی شود و طاقه های پارچه ای که یکبار وارد می شوند، ممکن است در تولیدات بعدی وجود نداشته باشد. پس نکته مثبت اولیه ای که در خصوص روتختی های پلی استر می توان بیان نمود، تنوع بالا و منحصر به فرد آن می باشد.

    طرح های عروسکی ارائه شده برای دوخت روتختی های یکنفره هم به نوبه خود می تواند جذابیت زیادی برای خریداران به همراه داشته باشد.

    کیفیت روتختی دونفره

    کیفیت روتختی دونفره چینی در شستشوی مکرر

    خیلی ها به هنگام سفارش عمده روتختی های چینی، این سوال را مطرح می کنند که آیا مقاومت در برابر شستشو دارند؟ آیا رنگ این سرویس های خواب ثابت می باشد؟ شاید قیمت این سرویس های روتختی ارزان باشد اما به لحاظ کیفیت و ثابت بودن رنگ، می توانید مطمئن باشید. این نوع سرویس های خواب، طول عمر بالایی هم دارند چرا که دوخت انجام شده با دستگاه های CNC با دقت بالایی انجام می شود.

    سرویس های یکنفره، ۴ تیکه هستند. این سرویس شامل یک روبالشی، یک روکوسنی به همراه یک ملافه کش دوز و لحاف با الیاف ویسکوز ۳۲۰ گرم می باشد. در خصوص سرویس های دونفره هم می توان گفت که شش تیکه هستند که یک روبالشی و یک روکوسنی اضافه دارند.

    خرید عمده روتختی

    خرید عمده روتختی با قیمت مناسب و ارزان

    برای خرید عمده روتختی چینی دونفره ارزان قیمت میتوانید مستقیم از تولیدی اقدام نمایید چرا که مسیرهای زیر در دسترس شما است:

    • تماس تلفنی
    • خرید حضوری
    • خرید آنلاین و غیر مستقیم

    همکاری سریع و آسان از این روش ها قابل انجام خواهد بود. اگر شما در هر موقعیتی بخواهید اقدام به سفارش عمده روتختی نمایید، با یک تماس هم امکان پذیر است. با مشاهده مدل سرویس های روتختی موجود در مجموعه و انتخاب آن ها، می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. اقدامات مربوط به بسته بندی و بارگیری و ارسال در کمترین بازه زمانی برای شما انجام خواهد شد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399