مضرات تشک نرم

  • مضرات تشک نرم می تواند برای هر فردی، آگاهی از آن مهم باشد تا یک انتخاب درست برای خرید انجام دهد.

    تشک نرم بخریم یا سفت؟ چه تشکی برای چه افرادی مناسب است؟مضرات و فواید تشک های بسیار نرم چیست؟

    تمامی سوالات ذکر شده از جمله مواردی هستند که اگر شما قصد خرید تشک داشته باشید حتما به ذهنتان خطور کرده است.

    بدون شک شناخت یک محصول و فواید و معایب آن می تواند کمک شایانی به خریدار کرده تا بتواند متناسب با نیاز و سلیقه خود محصول مورد نظر را خریداری کرده و ضمن خرید محصولی ایده آل، هزینه خود را نیز هدر نداده و در جایی درست خرج نماید.

    تمامی سوالات دکر شده دغدغه بسیاری از خریداران بوده که جلوتر به تمامی آن ها خواهیم پرداخت تا بتوانیم شما را در خرید یک تشک ایده آل و درجه یک بنا بر خواسته خودتان یاری نماییم.

    چه تشکی برای چه افرادی مناسب است؟

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    چه تشکی برای چه افرادی مناسب است؟

    انتخاب یک تشک مناسب برای هر فرد نیازی ضروری بوده که دتنشی تخصصی می خواهد.

    هر فرد قبل از خرید باید از افراد آگاه اطلاعات لازم را در خصوص محصول مورد نظر کسب نماید تا بتواند از خرید خود بالاترین میزان رضایت را داشته باشد.

    افراد بسته به سلامت ستون فقرات خود می توانند از تشک های عادی و نرم تا تشک های طبی و سفت تر استفاده نمایند.

    دانسان تمامی دردهای ارتوپدی و مشورت با پزشک در خصوص انتخاب تشک مناسب برای طمان استزاحت امری ضروری بوده که هر فرد باید ان را جوی بگیرد.

    مثلا افرادی با دردهای ارتوپدی چون دیسک کمر، آرتروز گردن و استخوان درد و گرفتگی مفاصل باید از تشک های صد در صد طبی استفاده کنند. به این صورت بدن در طول خواب کم تر دچار تکان شده و استقامت خود را جهت کاهش درد حفظ نماید.

    یا به طور مثال افرادی که دچار ضایعه های نخاعی بوده و یا به هر دلیلی قطع عضو شده و فلج گشته اند و در اغلب موارد در بستر قرار دارند. اصطلاحا به ان ها بستر گرا می گویند. بهتر است از انواع تشک سلولی و مواج استفاده کنند. این سیستم تعبیه شدن، مانع از بروز زخم بستر می شود.

    بنابراین آشنایی با انواع تشک و شناخت نیاز بدن خود می تواند نقش موثری در انتخاب درست یک تشک داشته باشد.

    مضرات و فواید تشک نرم

    مضرات و فواید تشک نرم

    انعطاف پذیری تشک های نرم بسیار بالا می باشد. همین نکته سبب شده تا شاهد جذب فشار بدن از سمت تشک باشیم.

    اما مضراتی برای این تشک ها وجود دارد که از جمله ان ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    1. این تشک برای افرادی با وزن بالا مناسب نمی باشد. زیرا وزن بالا سبب فشرده تر شدن تشک شده و همین امر، آسیب به کمر میزند.
    2. مناسب برای افرادی که عادت به خوابیدن به سمت پشت بدن و شکم را دارند نمی باشد. زیرا می تواند آسیب های زیادی به کمر و ستون مهره ها وارد کند.
    3. مناسب برای همسران در سایز دو نفره نمی باشد. زیرا تکان ها را به دلیل نرمی زیاد زودتر منتقل کرده و خواب اسوده را از دو نفر دریع می نماید.
    4. عمر این تشک ها به نسبت انواع سفت تر به دلیل انعطاف بالا کمتر است. که نمی توان مدت های طولانی از آن استفاده نمود.

    اگر عادت به خوابیدن به پهلو را دارید، این تشک ها برای شما مناسب است. زیرا کمترین میزان فشار را به ستون فقرات وارد کرده و اغلب برای افرادی با وزن پایین مناسب می باشد.

    توصیه ما به شما خرید تشک نرم فقط به صورت یک نفره است زیرا همان طور که در پیش تر ذکر شد این تشک ها به دلیل نرمی زیاد فشار و تکان را راحت منتقل کرده و در صورت دو نفره بودن می تواند اسایش خواب فرد دیگر را برهم زند.

    البته قیمت ان نیز به صرفه تر بوده و از انواع دیگر تشک ها پایین تر می باشد.

    بازار فروش تشک در ایران

    بازار فروش تشک در ایران

    با توجه به وجود تولیدکنندگان معتبر و بی شمار در ایران و در اقصی نقاط کشور، می توان ایران را کشوری خودکفا در زمینه تولید انواع کالای خواب دانست. علاوه بر تامین بازار داخلی در زمینه توزیع انواع کالای خواب و صادرات آن به کشورهای همسایه نیز دست داشته است. و در این عرصه تلاشی موفقیت آمیز داشته است.

    آمار فروش تشک های ایرانی در چند سال گذشته افزایش داشته است. که نشان از کیفیت مطلوب و تنوع بی نظیر دارند.

    ایران با وجود تولید کنندگان موفق، توانسته به خودکفایی در عرصه تولید تشک برسد.

    کادر تولید تشک در ایران

    کادر تولید تشک در ایران

    بی شک موارد و فاکتورهای مختلفی باید دست به دست هم بدهند تا بتوان شاهد تولید یک محصول خوب و بی نقص بود.

    از جمله موارد مهم استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک می باشد. استفاده از فوم، پارچه، اسفنج و فنر عالی می تواند سبب تولید یک تشک درجه یک شود.

    از موارد دیگر می توان به خط تولید غنی از ماشین آلات پیشرفته و با تکنولوژی خوب نام برد. که می تواند تاثیر به سزایی در تولید کیفیت برجای بگذارد. و خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه موفق بوده ایم.

    نکته مثبت، وجود افراد متخصص در این عرصه می باشد. تا بتوانند به کمک مواد اولیه مرغوب بهترین ها را تولید و روانه بازار فروش نمایند.

    استفاده از افراد ماهر و کاربلد نه تنها سرعت تولید را بالا می برد. بلکه می تواند در تولید کیفیت نیز نقش مهمی را ایفا کند.

    از این رو و با رعایت موارد فوق می توان توقع یک محصول بی نظیر و درجه یک را داشت. تا بتوانید احساس آرامش در طول خواب خود داشته باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399