بهترین تشک یک نفره خوشخواب

بهترین تشک یک نفره خوشخواب
  • بهترین تشک یک نفره خوشخواب باید چه مشخصاتی داشته باشد تا برای خرید، مورد انتخاب قرار بگیرد؟

    امروزه با افزایش فشار زندگی و فشار کاری همچون ساعت های طولانی راه رفتن، پشت میز نشستن، در ترافیک ماندن و … می تواند جسم افراد را فرسوده کرده و مسلما پس از این همه دوندگی حق طبیعی هر فردی است که بتواند روی یک تشک خوب و طبی و استاندارد استراحت کرده و خستگی روزانه را از تن بیرون کند.

    واقعیت این است که اگر استراحت هر فردی درست و به مقدار کافی نباشد می تواند عواقب جبران ناپذیری چون آزردگی روح و خستگی ها و بیماری های جسمی را به همراه داشته باشد.

    برای یک استراحت خوب افراد به لوازمی نیاز دارند که یکی از ام ها کالای خواب مناسب علی الخصوص تشک مناسب و طبی می باشد که می تواند فرد را در خوابی آسوده یاری کرده و از عواقب بعدی جلوگیری به عمل آورد.

    تشک یک نفره خوشخواب

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تشک یک نفره خوشخواب

    خرید تشک تخت خواب یا همان خوشخواب یکی از نیازهای اساسی هر منزلی بوده و امروزه همچون گذشته نیست که افراد روی زمین خوابیده و از تشک های قدیمی و سنتی دست دوز استفاده می کرده اند.

    طی چند دهه اخیر تخت خواب راه خود را به خانه های ایرانی ها باز کرده و امروزه در هر خانه ای شاهد وجود تخت خواب هستیم که به طبع نیاز به خوشخواب و تشک نیز در آن جا احساس می گردد.

    تشک ها راه طولانی را از گذته تا به امروز طی کرده اند و اگر از انواع تشک قدیمی گذر کنیم حتی در خصوص تشک های تخت خواب نیز شاهد راه پر پیچ خمی هستیم که پیشرفت تکنولوژی و دانش های روز علم طب و صنعت نساجی و … در تحول آن نقش داشته اند.

    امروزه تشک های طبی و انواع فنری جای بیشتری در میان مردم باز کرده اند و این امر به دلیل راحتی بیشتر آن ها نیسبت به انواع قدیمی تر غیر فنری و اسفنجی بوده است.

    امروزه خوشخواب ها را بهترین نوع تشک می دانند که در بازارهای فروش سراسر کشور در دسترس می باشد.

    نکاتی در خصوص خرید خوشخواب

    نکاتی در خصوص خرید خوشخواب

    نکات مهمی برای خرید یک تشک راحت وجود دارد که در ادامه به توضیح مختصری از آن خواهیم پرداخت:

    • ابعاد

    بعد تشک بسیار مهم بوده و باید با ابعاد تخت خواب شما هم خوانی داشته باشد بنابراین در هنگام خرید باید از برندهای استاندارد که ابعاد را در نظر می گیرند خرید کنید. ابعاد عادی و معمول تشک های یک نفره ۱۲۰*۲۰۰ و دو نفره ها ۱۸۰*۲۰۰ می باشند.

    • پارچه مناسب

    استفاده از پارچه هایی با جنس خوب برای رویه تشک که ضد آب، ضد حریق و ضد نفوذ حشرات باشد امری مهم بوده و سبب افزایش طول عمر تشک و سلامت پوست و مو شما خواهد شد.

    که خوشبختانه با پیشرفت صنعت نساجی در این زمینه دچار مشکل نخواهیم بود.

    • سن فرد

    تشک های فنری فقط برای افرادی با وزن پایین چون کودکان مناسب هستند. زیرا انعطاف بالایی داشته و فشار وارده را جذب می کنند. اما تشک های طبی فنری به دلیل انعطاف کمتر برای هر وزن و سنی مناسب و کاربردی می باشد. آمار فروش آن از همه تشک ها بالاتر بوده  بنابراین میزان تولید و عرضه آن ها نیز بیشتر می باشد.

    • ارتفاع

    ارتفاع تشک نیز مسئله مهمی بوده و استاندارد آن بدان گونه است که از تخت خواب کمی بالاتر باشد. تشک های کم ارتفاع می توانند آسیب های جدی به بدن وارد نمایند. همچنین باید از خرید تشک هایی با ارتفاع خیلی زیاد نیز جلوگیری به عمل آورد زیرا کاملا غیر استاندارد می باشند.

    • محتویات تشک

    تشک های قدیمی از پشم و پنبه پر می شده اند اما امروزه محتویات تشک ها از فوم، نمد و اسفنج بوده که کارایی و دوام بیشتری داشته و برای حفظ ستون فقرات و سلامت بدن مناسب تر می باشد. و جایگزین خوبی برای تشک های قدیمی شده است.

     انواع تشک موجود در بازار

    انواع تشک موجود در بازار

    اگر سری به بازارهای فروش زده باشید، برندهای مختلف خارجی و ایرانی را دیده اید که در فروشگاه های کالای خواب سراسر کشور وجود دارد. البته باید گفت برندهای کالای خواب ایرانی نیز در بازارهای خارجی اشباع شده است. این امر نشان از خودکفایی ایران در زمینه تولید با کیفیت و انبوه می باشد.

    البته فروش برندهای ایرانی در زمینه تشک بسیار بالاتر بوده است. اغلب ایرانیان در هنگام خرید آن رو به برندهای ایرانی می آورند. زیرا در تهیه و تولید آن ها به علم طب توجه ویژه ای شده است. اغلب به صورت طبی و با کیفیت مطلوب و از مواد اولیه مرغوب تهیه شدئه اند.

    با این حال دست مشتری به دلیل تنوع کالا و برند های گوناگون باز می باشد. هر فردی می تواند برند محبوب خود را به طور راحت در اقصی نقاط کشور خریداری نماید.

    البته با کمی تحقیق در خصوص تولید کننده و مواد اولیه ای که در خط تولید به کار می گیرد می توانید در انتخاب بهترین برای خود موثر واقع شود. علاوه بر خرید یک محصول درجه یک سرمایه خود را نیز هدر ندهید.

    بهترین برندهای تشک

    بهترین برندهای تشک

    انتخاب یک تشک مرغوب از میان صدها مدل و برند در بازارهای فروش سخت است. اما باید بیشترین تمرکز را بر روی نیازمندی های خود بگذارید تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

    مسلما هر فردی با توجه به نیاز خود دنبال نوع خاصی از کیفیت و محصول می گردد. مثلا عده ای به دنبال کیفیت مناسب و درجه یک هستند. بحث قیمت برای آن ها اهمیت ندارد. ممکن است عده ای نیز جنس درجه دو با قیمت مناسب را به انواع درجه یک با بهایی گزاف تر ترجیح بدهند.

    یا به طور مثال افرادی که از دردهای عضلانی شدید رنج برده و پزشک برای آن ها تشکی طبی تجویز نموده است. باید بحث های دیگر را کنار گذاشته و تنها به دنبال تولید کننده ای بگردند که بهترین تشک های طبی را روانه بازارهای فروش می نماید.

    در همین راستا تمرکز روی نیاز شما می تواند در انتخاب بهترین مدل و برند یاری تان دهد. زیرا امروزه شاهد برندها و تولید کنندگان زیادی از انواع کالای خواب در کشور هستیم.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399