پتو لاله مهرگان مدل زنبق

پتو لاله مهرگان مدل زنبق
  • پتو از اساسی ­ترین و کاربردی­ترین کالاهای خواب محسوب می­شود که انتخاب درست آن، خوابی راحت و آسوده را برای ما به ارمغان خواهد داشت. همانطور که می‌دانید پتوها انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می­توان به پتو گل برجسته، پتو مسافرتی و پتو ژله ای اشاره کرد. برند­های زیادی در ایران در زمینه تولید پتو مشغول هستند؛ یکی از این برندهای محبوب، پتو لاله مهرگان است. محصول کم‌نظیری که در این صفحه قصد معرفی آن را داریم، پتو لاله مهرگان مدل زنبق است.

    شرکت پتو لاله مهرگان یکی از تولیدکنندگان پتو است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ در شهر قم آغاز کرده نمود. پتو لاله مدل زنبق از جمله معروف­ترین و پرفروش­ترین پتوهای کارخانه لاله مهرگان به شمار می­رود. پتو بنفشه، پتو نسترن، پتو ارکیده و پتو شقایق گل برجسته نیز از دیگر محصولات این نساجی هستند.

    امروز در مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم که به بررسی پتو لاله مهرگان مدل زنبق بپردازیم و نکاتی را در قالب راهنمای خرید پتو خدمت شما عزیزان بیان کنیم؛ لطفا تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

    ویژگی­های پتو مدل زنبق

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    ویژگی­های پتو مدل زنبق

    • کیفیت بالا

    پتو لاله مهرگان مدل زنبق که بیشتر به پتو زنبق معروف است، به دلیل کیفیت بالایی که دارد جزء پتوهای محبوب و پرفروش به شمار می­رود. جنس این پتو پلی استر است؛ این موضوع سبب می‌شود تا حساسیت­های پوستی شما را تهدید نکنند!

    • قابلیت شستشو با ماشین

    ویژگی دیگری که در هنگام خرید پتو باید به آن توجه کنید این است که پتو انتخابی به راحتی قابل شستشو باشد و بتوان آن را درون ماشین لباسشویی قرار داد. پتو زنبق از جمله پتوهای سبکی است که با هر ابعادی که باشد به راحتی قابلیت شستشو با ماشین و یا به صورت دستی را دارد.

    علاوه بر این موارد، جنس مرغوب این محصول موجب شده تا ماندگاری و دوام بالایی در برابر استفاده و شست­­و­شوی مداوم داشته باشد و پس از گذشت زمان کیفیت خود را از دست ندهد. البته باید این نکته را یادآور شویم که نحوه شستشو و شرایط نگهداری پتو نیز در ماندگاری آن تاثیر زیادی قابل توجهی دارد. پر واضح است که شستشوی غلط و نگهداری از پتو در مکانی نامناسب، در نهایت باعث کاهش عمر آن می­شود.

    • طرح­بندی و رنگ­بندی زیاد

    طرح­بندی و رنگ­بندی شیک و خاص یکی از عوامل مهمی است که خریداران را به سمت خود جذب می­کند. طرح و رنگ پتو معمولا متناسب با جنسیت و سن افراد انتخاب می­شود.

    پتو لاله مهرگان مدل زنبق دارای طرح­بندی­های متنوع و بسیار زیبایی است. رنگ­بندی این مدل پتو به قدری متنوع است که با هر سن و جنسیت و هر سلیقه­ای هماهنگ می‌شود. پتو کودک لاله مهرگان زنبق دارای طرح‌های کارتونی­ و فانتزی زیادی است که متناسب با سلیقه و روحیه فرزند دلبندتان خواهد بود.

    • عدم پرزدهی

    یکی از نکاتی که معمولا برای خانم­ها مهم است و هنگام خرید پتو به آن توجه می­کنند این است که پتو پرزدهی نداشته باشد؛ پتو زنبق لاله به دلیل استفاده از نخ و الیاف مرغوب پلی استر پرزدهی ندارد.

    از دیگر ویژگی­های پتو لاله مهرگان مدل زنبق می­توان به لطافت بالا، ضدچروک بودن، ضخامت و تراکم بالا اشاره کرد. به دلیل وزن سبکی که این مدل دارد، می­توان از آن برای مسافرت و یا به عنوان پتو هتلی استفاده کرد.

    انواع پتو زنبق مهرگان

    انواع پتو زنبق مهرگان

    پتو لاله مهرگان مدل زنبق از نظر طرح­بندی در دو نوع پتو زنبق ساده(backlink) و پتو زنبق گل برجسته(backlink) تولید می­شود. همچنین از لحاظ اندازه و ابعاد این محصول در چهار نوع پتو یک نفره زنبق، پتو دو نفره زنبق، پتو نوجوان زنبق و پتو نوزاد زنبق موجود می­باشد. در ادامه انواع پتو لاله مهرگان زنبق را از نظر اندازه و وزن بررسی می­کنیم.

    • پتو یک نفره

    پتوهای یک نفره لاله مهرگان مدل زنبق در سه طرح تک رنگ، گلدار و عروسکی و در اندازه ۲۱۰ در ۱۶۰ سانتی­متر و در وزن ۱۰۰/۲ کیلوگرم که حجمی بسیار کم و سبک است، به صورت عمده و تکی موجود می­باشد.

    • پتو دو نفره

    پتوهای دو نفره مهرگان زنبق در دو طرح تک رنگ و گلدار تولید می‌شود و در سایز ۲۳۰ در ۲۱۰ سانتی­متر و با وزن ۱۰۰/۳ کیلوگرم به بازار عرضه می‌شود.

    • پتو نوجوان

    پتو نوجوان لاله مهرگان مدل زنبق در اندازه ۱۵۰ در ۱۰۵ سانتی­متر و با وزن ۹۵۰/۰ کیلوگرم موجود است. پتو نوجوان زنبق مخصوص سنین ۳ تا ۱۰ سال است و طرح روی آن از شخصیت­های کارتونی و فانتزی گرفته شده است.

    • پتو نوزاد

    اندازه پتو نوزاد گل برجسته زنبق ۱۰۵ در ۷۵ سانتی متر است و وزن آن ۵۰۰/۰ کیلوگرم است که مخصوص نوزادان عزیز است. رنگ­بندی و طرح چاپ شده روی این پتو نیز متناسب با سن کودک است و در طرح آن از مدل‌های عروسکی استفاده شده است.

    قیمت پتو لاله

    قیمت پتو لاله مهرگان مدل زنبق

    قیمت پتو یکی از عوامل مهمی است که مردم در هنگام خرید به آن توجه می­کنند. پتو لاله زنبق هم به دلیل قیمت مناسبی که دارد با تقاضای زیادی از سمت خریداران رو به رو است و فروش بسیار بالایی دارد.

    برای تعیین قیمت پتو زنبق فاکتورهای زیادی مهم است؛ ابعاد و سایز پتو، نوع طرح و رنگ آن، ضخامت و وزن پتو بر قیمت گذاری تاثیر خواهند داشت. همانطور که اشاره شد این پتو دارای طرح­بندی ساده و گل برجسته است که نوع گل برجسته آن قیمت بیشتری نسبت به پتو ساده دارد.

    خرید عمده پتو لاله

    خرید عمده پتو لاله

    پتو لاله زنبق از جمله محصولاتی است که به دلیل داشتن مدل‌های متنوع و قیمت مقرون به صرفه، فروش آن علاوه بر تکی، به صورت عمده نیز انجام می‌شود. عمده فروشی پتو لاله زنبق فرصت خوبی است برای آن دسته از خریدارانی که به دنبال پتویی هستند که هم از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

    همچنین قیمت عمده پتو زنبق به دلیل خرید مستقیم آن از طریق نماینگی­های فروش و حذف واسطه­ها، بسیار مقرون به صرفه است. مجموعه کالای خواب پاندا یکی از بزرگترین مجموعه­های فروش کالای خواب به صورت عمده است. پتو زنبق نیز یکی از محصولات پرفروش این مجموعه به شمار می­رود که با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به صورت عمده عرضه می­شود.

    شما می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا خرید عمده پتو لاله مهرگان مدل زنبق، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


    سوالات متداول

    سفارش پتو زنبق یکنفره چه تعداد باید باشد؟

    پتو زنبق، کارتن ۱۴ تخته ای بوده و حداقل سفارش، این تعداد می باشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399