قیمت پتو نساجی لاله مهرگان

قیمت پتو نساجی لاله مهرگان
  • یک تولید همیشه پرفروش؛ پتو محصولی است که هیچوقت قدیمی نخواهد شد و همیشه ایده‌های جدیدی برای طراحی و تولید آن اجرا می‌شود. امروزه برندهای داخلی زیادی در زمینه تولید پتو فعالیت دارند؛ لاله مهرگان یکی از برندهای معروفی است که در این زمینه مشغول به کار است. قیمت پتو نساجی لاله مهرگان موضوعی است که امروز بهانه همراهی ما با شما عزیزان است.

    در این صفحه از مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم تا محصولات نساجی لاله را بر اساس قیمت و کیفیت بررسی کنیم. اگر قصد خرید پتو لاله مهرگان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

    سایت پتو لاله

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    کارخانه نساجی لاله مهرگان

    نساجی لاله مهرگان از بزرگترین تولیدکننده­های انواع پتوهای چاپی پلی استر و انواع نخ­های اکریلیکی فرش ماشینی است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ در شهر قم آغاز کرده است و چندین سال سابقه درخشان در این زمینه دارد. کارخانه نساجی لاله در ابتدا فقط با ۵۰ نفر راه اندازی شد؛ جالب است بدانید که در حال حاضر بیشتر از ۲۳۰ نفر در سه شیفت مشغول به تولید در این شرکت هستند.

    امروزه این نساجی با به کار گیری ماشین آلات پیشرفته، تکنسین باتجربه و مواد اولیه مرغوب، توانسته تا بین شرکت­های برتر تولید کننده پتو حرفی برای گفتن داشته باشد. تولیدات لاله مهرگان قم از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و به همین دلیل هم با تقاضای زیادی از سمت خریداران رو به رو هستند.

    پتو چه رنگی بخرم

    محصولات شرکت لاله مهرگان

    لیست محصولات لاله مهرگان شامل پتو لاله یک نفره، پتو لاله دو نفره، پتو لاله نوجوان و پتو کودک می­شود. پتو یک نفره این شرکت نیز انواع مختلفی دارد که پتو یک نفره تک رنگ، پتو یک نفره گلدار و عروسکی از جمله آن‌ها هستند. سایز دو نفره نیز شامل دو مدل تک رنگ و گلدار است.

    مدل های کودک و نوجوان لاله مهرگان هم از دیگر محصولات این شرکت بزرگ ایرانی هستند. پتوهای نوجوان با داشتن طرح­ها و نقش­های جذاب و زیبا توانسته تا نظر خریداران را به خود جلب کند. خوب است بدانید که پتوهای نوجوان مناسب سنین ۳ تا ۱۰ سال است. طرح و رنگ بندی این مدل دارای تنوع زیادی است و در آن طرح‌های کارتونی و عروسکی متنوعی دیده می‌شود.

    علاوه بر موضوع تنوع در طرح و رنگ پتو، جنس و الیاف پتو نیز از عوامل مهمی هستند که خریداران در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه­ای داشته باشند. این حساسیت برای خرید پتو نوزاد باید خیلی بیشتر باشد؛ چراکه حساس‌ترین پوست را نوزادان دارند. پتوهایی که در نساجی لاله مهرگان تولید می­شوند، جنس پلی استر دارند و به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت در عزیزانمان نمی­شوند. علاوه بر این موارد به دلیل استفاده از نخ و الیاف مرغوب در این محصولات، پرزدهی نیز در آن‌ها مشاهده نمی‌شود و همچنین شستشوی بسیار راحتی دارند. از دیگر ویژگی­های پتو نوجوان و نوزاد لاله مهرگان می­توان به بافت نرم و سبکی وزن آن اشاره کرد.

    موارد زیر از جمله مدل­هایی است که در نساجی لاله مهرگان تهیه و تولید می­شوند:

    • پتو مدل مینا
    • پتو مدل کلاسیک
    • پتو مدل نسترن
    • پتو مدل بنفشه
    • پتو مدل شقایق
    • پتو مدل ارکیده
    • پتو مدل زنبق

    در این میان پرفروش­ترین محصول نساجی موفق لاله، پتو لاله مهرگان مدل زنبق است که از محبوب­ترین مدل‌ها نیز به شمار می­رود. از جمله دلایلی که پتو زنبق را تبدیل به پرفروش­ترین محصول کمپانی لاله مهرگان کرده است طرح­بندی زیبا، نرم و لطیف بودن، ضخامت بالا و عدم پرزدهی آن است. کیفیت متریال و تراکم بالا نیز از دیگر دلایل اقبال به خرید عمده پتوی زنبق است.

    پتو مارک زنبق

    قیمت پتو لاله مهرگان

    همانطور که می­دانیم تعیین قیمت پتو لاله مهرگان به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. از جمله این فاکتورها می­توان به سایز، مدل، نوع طرح و رنگ، وزن و ضخامت پتو اشاره کرد. در ادامه این فاکتورها را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در خرید پتو، به طول کامل تشریح می­کنیم.

    • سایز پتو

    همانطور که قبل­تر اشاره کردیم، پتوهای لاله مهرگان بر اساس سایز و اندازه به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. اینکه پتو مناسب کودک یا بزرگسال باشد و یا اینکه یک نفره یا دونفره باشد، در سایز موثر است. برای مثال پتوهای دو نفره به دلیل ابعاد بزرگتری که نسبت به دیگر محصولات دارند، از قیمت بیشتری برخوردارند.

    • مدل پتو

    مدل پتو نیز می­تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد؛ چراکه ممکن است برخی از مدل­های پتو به دلیل استفاده از نخ و الیاف باکیفیت­تر، گران­تر از دیگر محصولات باشند. برای مثال پتوی بنفشه لاله مهرگان وزن و تراکم نخ کمتری نسبت به پتوی شقایق لاله مهرگان دارد؛ پس در نتیجه قیمت آن نسبت به پتوی شقایق نیز پایین­تر است.

    • نوع طرح بندی و رنگ بندی پتو

    طرح­دار و یا ساده بودن پتو نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است. میان پتوهای لاله مهرگان، پتوهای گلدار و گل برجسته نسبت به پتوهای ساده قیمت بیشتری دارند.

    • وزن و ضخامت پتو

    یکی دیگر از عوامل مهمی که بر تعیین قیمت پتو مهرگان تاثیر می­گذارد، وزن و ضخامت پتو است. هر قدر میزان ضخامت پتو بیشتر باشد، به مراتب قیمت آن افزایش پیدا می­کند.

    پتوی زنبق دونفره

    خرید عمده پتو لاله مهرگان

    با توجه به کیفیت و تنوع بالای محصولات نساجی لاله، قیمت پتو لاله مهرگان دونفره و یک نفره برای خرید به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. پتوهای کودک و نوجوان این شرکت نیز برای آن دسته از فروشگاه داران عزیزی که به دنبال پتوهای کوچک و سبک هستند، بسیار مناسب است.

    با خرید از کالای خواب پاندا شما در واقع از نمایندگی پتو لاله مهرگان به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید می‌کنید. از این جهت خرید عمده پتو از مجموعه با برای کسب و کار شما بسیار مقرون به صرفه است.

    مجموعه کالای خواب پاندا از مجموعه های نامدار فروش کالای خواب در کشور است که بهترین محصولات کالای خواب را به صورت عمده و تک به فروش می­رساند. اگر قصد خرید عمده پتوی مهرگان لاله را دارید، برای اطلاع از تخفیف‌های شگفت انگیز فروش عمده، می­توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین می­توانید با مراجعه به صفحه محصولات وبسایت، از قیمت تکی تمامی مدل­ها مطلع شوید.


    سوالات متداول

    برای خرید عمده پتو به صورت ماشینی، چند کارتن باید سفارش داد؟

    یک خاور با اتاق شش متری، ظرفیت هفتاد کارتن پتو را دارد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399