پخش انواع روبالشتی سه بعدی

پخش انواع روبالشتی سه بعدی
  • پخش انواع روبالشتی سه بعدی در بازار از طریق شرکت پاندا با ارائه به روزترین مدل ها انجام می شود که به صورت لمینت شده هستند.

    یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مدل­های روبالشتی در حال حاضر، روبالشتی سه بعدی است. در تهیه این مدل روبالشی، از پارچه­های مرغوبی مانند مخمل استفاده می­شود. جنس خوبی که پارچه مخمل دارد، باعث می­شود تا روبالشی دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد و در زمان شستشو تغییر رنگ ندهد. و این یعنی یک انتخاب هوشمندانه!

    روبالشی­های سه بعدی به دلیل تنوع زیادی که در طرح و رنگ­بندی دارند، با هر سن و سلیقه­ای تناسب دارند. از جمله طرح­های روبالشی سه بعدی می­توان به طرح اسپرت، سنتی و فانتزی اشاره کرد. از دیگر ویژگی­های روبالشی سه بعدی می­توان به زیبایی منحصر به فرد، کیفیت، ضخامت بالا و همچنین چاپ تصاویر زیبا روی آن اشاره کرد. به دلیل لطافتی که ماحصل کیفیت پارچه این محصول است، استفاده از آن به پوست و موی شما آسیب نخواهد رساند.

    روبالشتی سه بعدی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    روبالشتی سه بعدی

    ذکر این نکته بسیار پراهمیت است که خصوصیات بیان شده، مربوط به مدل باکیفیت روبالشی سه بعدی است و قاعدتاً هر محصولی که چاپ سه بعدی دارد، به این کیفیت نیست. مجموعه پاندا، یکی از مراکز بزرگ پخش انواع روبالشتی سه بعدی در ایران است. در این مجموعه علاوه بر انواع روبالشی باکیفیت، کالاهای خواب دیگری نظیر انواع پتو و تشک، انواع روتختی، انواع سرویس روتختی و… نیز به صورت عمده و تکی عرضه می‌شود. شما عزیزان می­توانید برای مشاهده و یا خرید عمده و تکی، به صفحه محصولات ما مراجعه کنید.

    خرید عمده روبالشتی سه بعدی

    خرید عمده روبالشتی سه بعدی

    روبالشی های سه بعدی به دلیل جذابیتی که دارند، در بازار پرفروشند. هر محصول باکیفیت پرفروشی که از قضا قیمت مناسبی نیز دارد، یک انتخاب پر سود برای تجارت است. به صاحبان کسب و کار کالای خواب توصیه می‌کنیم که در کنار تمامی محصولات، نیم‌نگاهی به روبالشتی سه بعدی نیز داشته باشند.

    شما می­توانید با خرید عمده روبالشی سه بعدی از مجموعه کالای خواب پاندا علاوه بر خریدِ یک محصولِ باکیفیتِ به صرفه و اقتصادی، از تخفیفات و خدمات ویژه ما نیز بهره­مند شوید. همچنین می­توانید برای دریافت مشاوره خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عمده فروشی روبالشی سه بعدی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399