تولیدی تشک مهمان پاندا

تولیدی تشک مهمان پاندا
  • تولیدی تشک مهمان شرکت پاندا عرضه کننده متنوع ترین مدل ها در وزن و کیفیت و قیمت می باشد تا متناسب با اولویت های خود خرید نمایید.

    یکی از پرطرفدارترین محصولات کالای خواب، تشک مهمان است؛ اگر مهمان‌های چند روزه داشته‌اید، کاملا این موضوع را درک می‌کنید. البته تشک‌های مهمان فقط برای مهمان نیستند و شما می‌توانید برای سفر یا حتی برای تنوع در منزل از آن‌ها استفاده کنید. تشک مهمان در سایزهای دو نفره، یک نفره و سایز کودک تولید می‌شود. در این تشک‌ها بجای استفاده از پنبه، از الیاف بسیار سبک‌تر نظیر اسفنج، فوم و… استفاده شده است.

    به طور کلی قیمت تشک مهمان تنوع گسترده‌ایی دارد. با توجه به برند، ابعاد، کیفیت الیاف فشرده شده داخل تشک و میزان ضخامت آن، قیمت متغیر خواهد بود.

    تشک مهمان؛ یک محصول کاربردی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تشک مهمان؛ یک محصول کاربردی

    تولیدی‌های تشک برای افرادی که از کمر درد رنج می‌برند، نوع خاصی از تشک را تولید می‌کنند. جنس این تشک‌ها غالبا از فوم می‌باشد. استفاده از فوم در تشک طبی موجب فرم گیری تشک، مطابق با نوع قرارگیری بدن است؛ این یعنی حس زیبای آرامش!

    شرکت رویال از پشم شیشه برای پر کردن برخی از تشک‌ها استفاده می‌کند. این تشک‌ها به خاطر استفاده از پشم شیشه، بسیار سبک و منعطف هستند و می‌توانند یک گزینه مناسب برای سفر باشند. تشک مهمان لایکو بهترین گزینه برای خانم‌های حساسی است که به بهداشت تشک‌ها اهمیت زیادی می‌دهند. ثبات رنگ پارچه‌های لایکو خیلی خوب است و این محصولات با چندبار شستشو رنگ خود را از دست نمی‌دهند. همانطور که قبلا هم گفتیم قیمت این محصولات به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن سطح کیفیت و مواد اولیه است. خوب است بدانید که تشک مهمان گلبافت یکی از بهترین برندهای تولیدکننده این محصول در ایران است. کیفیت در این محصولات به حدی است که با نمونه‌های وارداتی رقابت می‌کنند.

    قیمت تشک مهمان

    قیمت تشک مهمان

    در توضیحات قبل معیارهای قیمت گذاری تشک مهمان را گفتیم؛ اما در کنار تمامی موارد گفته شده، این که شما این محصولات را از کجا تهیه می‌کنید نیز نکته بسیار مهمی است. یک فروشگاه معتبر که با تمرکز بر فروش عمده، تک فروشی هم می‌کند و در این میان دستی بر آتش تولید نیز دارد، یک گزینه مطمئن خواهد بود.

    مجموعه کالای خواب پاندا همانجایی است که به دنبال آن هستید؛ در این مجموعه باکیفیت‌ترین محصولات کالای خواب با قیمت‌های بسیار مناسب عرضه می‌شود. اگر صاحب کسب و کار در زمینه کالای خواب هستید، حتما با مسئول فروش ما ارتباط بگیرید؛ ما تخفیف‌های ویژه‌ای را برای شما عزیزان درنظر داریم.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399