کارگاه تولیدی بالش الیاف توپی

کارگاه تولیدی بالش الیاف توپی
  • از جمله اقلام مهم در یک سرویس خواب که تاثیر زیادی بر سلامت گردن و حتی کمر دارد، می توان به بالش اشاره کرد. افراد بسیاری به دلیل استفاده از بالش های نامناسب و غیر استاندارد، دچار دردها و آسیب های شدید گردن می شوند. بالش های طبی به این منظور تولید شده اند، تا از بروز این دردها جلوگیری کنند. بالش های طبی به دو دسته کلی بادی و فومی تقسیم می شوند. به طور کلی بالش های فومی طرفداران بیشتری نسبت به بادی دارند. الیاف به کار رفته در بالش الیاف توپی نیز، از اهمیت بالایی برخوردار است. الیاف نیز به دو دسته طبیعی و مصنوعی طبقه بندی می شوند.

    امروزه در بسیاری از تولیدی ها الیاف مصنوعی، جایگزین مناسبی برای الیاف طبیعی شده اند. یکی از پرطرفدار ترین الیاف مصنوعی پلی استر است. پلی استر نیز زیرمجموعه های مخصوص به خود را دارد. یکی از آن ها الیاف توپی است که هالو ( توخالی ) می باشد. بالش الیاف توپی یک گزینه مناسب و ایده آل برای یک خواب راحت به حساب می آید.

    کارگاه تولیدی بالش تهران

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    کارگاه تولیدی بالش تهران

    در تهران نیز مانند سایر شهرهای ایران، تولیدی های متعددی به طراحی و تولید بالش های مختلف مشغول هستند. تولیدی ها می توانند صرفا یک نوع بالش خاص و یا طیف وسیعی از انواع بالش ها را طراحی کنند.

    امروزه بالش های طبی به دلیل برخورداری از استانداردهای مربوطه طرفداران بیشتری نسبت به سایر بالش ها دارند.

    بالش های طبی به عنوان یکی از روش های موثر در درمان آرتروز و سر درد تجویز می شود. از همین رو نیاز مردم به این نوع از بالش ها افزایش پیدا کرده است. تولیدی ها نیز حجم بیشتری از بالش های طبی را تولید می کنند.

    در برخی از انواع بالش های طبی، از الیاف توپی توخالی استفاده می شود. یکی از ویژگی های اصلی بالش الیاف توپی، شست و شوی ساده و سریع آن ها می باشد. برای خرید از تولیدی بالش تهران اینجا کلیک کنید .

    صادرات بالش یک کیلویی

    صادرات بالش یک کیلویی

    به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت کالای خواب ایرانی، صادرات سرویس خواب به سایر کشورها رونق بسیاری دارد. در بین اقلام موجود در سرویس خواب، به صادرات بالش توجه ویژه ای می شود.

    از جمله کشورهایی که در ایران به آن ها بالش صادر می شود، می توان به روسیه، ترکیه، عراق و غیره اشاره کرد. تولیدی ها با توجه به نوع سفارش بالش ها را طراحی می کنند. حتی برخی از کشورها بالش های مذکور را جهت استفاده در هتل،بیمارستان و غیره سفارش می دهند.

    در هنگام سفارش جزئیاتی نظیر الیاف به کار رفته، ضخامت، طبی یا غیر طبی بودن، جنس پارچه، رنگ، طرح و غیره با دقت ثبت می شوند.

    سپس با توجه به موارد ذکر شده، قیمت نهایی بالش جهت صادرات تعیین می شود. لازم به ذکر است که هزینه باربندی و ارسال نیز لحاظ می شود. بالش های آماده شده معمولا به صورت وکیوم درآمده و در کاور های پلاستیکی یا پارچه ای مخصوص قرار داده می شوند.

    قیمت عمده بالش

    قیمت عمده بالش

    همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، قیمت نهایی بالش به عوامل متعدد و مختلفی بستگی دارد. نوسان و تغییر در قیمت مواد اولیه مورد نیاز، یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت بالش الیاف توپی به حساب می آید.

    برخی از تولیدی ها الیاف یا بعضی دیگر از مواد مورد نیاز خود را، از کشورهای دیگر وارد کرده و مورد استفاده قرار می دهند. نوع بالش نیز تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد.

    برخی از انواع پرطرفدار بالش هاعبارتند از :

    • بالش پر
    • بالش طبی
    • بالش فوم
    • بالش پلی استر ( بالش الیاف توپی )
    • بالش لاتکس

    فاکتورهای تاثیرگذار دیگری نیز در این میان هستند. با توجه به نوع خرید مشتری قیمت نهایی بالش متفاوت خواهد بود.

    به عنوان مثال خرید بالش به صورت عمده، برخلاف باور برخی از مردم قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. در این میان برخی از تولیدی ها و نمایندگی ها، صرفا مخصوص فروش عمده بوده و برخی دیگر نیز خرده یا تک فروش هستند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399