قیمت پتو مارک الماس نیکوبافت

قیمت پتو مارک الماس نیکوبافت
  • پتو جزئی جدانشدنی از سرویس های خواب به شمار می رود. یک پتو خوب و نرم باید به گونه ای باشد که،  لذت خواب را چند برابر کند. برخی از افراد پوست حساسی دارند و همواره به دنبال پتوهایی هستند که ضد حساسیت باشند. این دسته از پتوها به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارند، پوست را اذیت نکرده و باعث بروز حساسیت در این افراد نمی شوند. به طور کلی بهتر است جنس پتو به گونه ای باشد که شست و شوی آن راحت و بی دردسر انجام گیرد. شما همین الان با یک کلیک می توانید از سایت خرید عمده پتو ایرانی نیکو بافت از قیمت پتو مارک الماس مطلع شده و اقدام به خرید نمایید .

    پتو یک نفره الماس

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    پتو یک نفره الماس

    پتوهای یک نفره مارک الماس در طرح ها و رنگ های مختلف، در تمامی نمایندگی های این شرکت موجود می باشند. همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، در حین انتخاب پتو برخی از عوامل به سلیقه فرد بستگی دارد.

    تنوع رنگ و طرح در بین پتو های یک نفره این برند، طیف وسیع و گسترده ای را شامل می شود. از همین رو فرد می تواند در حین خرید، موارد مختلفی مانند رنگ تخت، رنگ دیوارها، نوع دکور اتاق و غیره را در نظر بگیرد.

    طرح پتوهای الماس نیز جلوه ای دوچندان به اتاق می بخشد. فرد می تواند پتوهای یک نفره با طرح برجسته را انتخاب کند. پتوهای بدون طرح و صرفا رنگی این مارک نیز، در عین سادگی جذابیت مخصوص به خود را دارا می باشند.

    زیبایی این پتوها باعث شده تا بسیاری از مشتریان از خرید روتختی صرف نظر کنند. علاوه بر ویژگی های ظاهری، پتوهای الماس بافت بسیار نرم و لطیفی نیز دارند.

    وزن پتوهای یک نفره در حدود۵/۲ کیلوگرم بوده و شست و شوی آن ها راحت و سریع می باشد.

    سفارش انواع پتو نیکوبافت

    سفارش انواع پتو نیکوبافت

    به منظور سفارش انواع پتوهای نیکوبافت، می توان از دو روش مراجعه حضوری و خرید آنلاین اقدام کرد. برخی از افراد روش اول را ترجیح می دهند؛ چرا که قادر به لمس پتو و دیدن رنگ و طرح ها از نزدیک هستند.

    عده ای دیگر نیز به دلیل صرفه جویی در وقت و زمان، روش خرید آنلاین را ترجیح می دهند. قیمت پتو مارک الماس در هر دو روش مذکور، به عوامل مختلفی بستگی دارد . قیمت نهایی در خرید عمده با خرید تک و خرده متفاوت می باشد.

    بسیاری از اماکن نظیر خوابگاه ها، بیمارستان ها، مهمان سراها، هتل ها و غیره پتوهای مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری می کنند.

    بهترین قیمت پتو در بازار

    بهترین قیمت پتو در بازار

    قیمت پتو نیز مانند سایر اقلام موجود در سرویس خواب، ثابت نبوده و مدام در حال تغییر و نوسان می باشد. به عنوان مثال قیمت پتو مارک الماس شرکت نیکوبافت، تحت تاثیر عوامل متعددی می باشد.

    از جمله این عوامل می توان به نوسان در قیمت ماشین و دستگاه های مخصوص دوخت پتو، خرید عمده یا خرده، طرح دار یا ساده بودن، ابعاد، ضخامت پتو و غیره می باشد.

    الیاف به کار رفته در پتو از دیگر فاکتورهای اثرگذار بر قیمت نهایی محصول به حساب می آیند. بی تردید الیاف طبیعی قیمت بالاتری نسبت به الیاف مصنوعی دارند. این الیاف به دلیل گرمای بیشتری که تولید می کنند، گران تر بوده و باعث بالا رفتن کیفیت نهایی پتو نیز می شوند.

    داخلی یا وارداتی بوده مواد به کار رفته در دوخت پتو نیز، باعث افزایش یا کاهش قیمت نهایی می شوند. برخی از شرکت ها تعدادی از اقلام مورد نیاز خود را، از کشورهای دیگر تهیه می کنند. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی می توان به مارک پتو نیز اشاره کرد . برای مشاهده بهترین مارکهای پتو ایرانی اینجا کلیک کنید .

    جنس پتو نیز بر پروسه قیمت گذاری موثر است. در زیر به برخی از پرطرفدارترین جنس ها اشاره شده است:

    _ پشمی.

    _ پنبه ای.

    _ ارگانیک.

    _ بافتنی.

    _ ژله ای.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399