ایا تشک طبی سفت است

ایا تشک طبی سفت است
  • ایا تشک طبی سفت است بدون شک می تواند سوال هر فردی باشد که قصد خرید دارد. توجه به یکسری نکات در هنگام خرید، باعث می شود تا انتخاب درستی داشته باشید.

    امروزه انواع تشک طبی جایگزین تشک های اسفنجی شده اند، زیرا مردم به کیفیت و خواص بیشتر تشک های طبی ایمان آورده و اغلب درصدد خرید تشک های طبی به جای انواع بی کیفیت تشک های اسفنجی هستند.

    البته نمی توان تشک های اسفنجی را که زمان های زیادی مورد استفاده مردم واقع می شد و حتی نیز اکنون هم مورد استفاده واقع می شود کاملا غیر استاندارد و نامعتبر دانست اما باید گفت انواع تشک طبی بسیار استاندارد تر و ممتاز تر از تشک های اسفنجی هستند و طی سال های متمادی استفاده آسیب های جدی به ستون فقرات و کمر وارد نمی کنند. بنابراین استفاده از تشک های طبی بیشتر توصیه شده و امروزه جایگزین مناسبی برای تشک های اسفنجی هستند.

    تشک طبی یا طبی فنری؟

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تشک طبی یا طبی فنری؟

    تنوع در بازار تشک های طبی بیشتر بالا می باشد.

    یکی از پرچالش ترین انتخاب ها بر سر انتخاب تشک طبی یا طبی فنری است.

    اغلب می پندارند استفاده از تشک های فنری به دلیل تعبیه شدن فنر در آن می توانند بسیار محرک بوده و چون انعطاف بالایی در حرکت های رو به بالا و پایین دارند، کالایی مناسب برای خوابی راحت نیستند. اما باید گفت اغلب تشک های موجود در منازل از نوع طبی فنری بوده و آمار فروش بالای آن حاکی از میزان رضایت مردم از این مدل از تشک ها می باشد.

    تشک های طبی فنری انعطاف پذیری بالاتری نسبت به انواع تشک طبی داشته و میزان قابل قبولی از سفتی و انعطاف را به طور همزمان به شما القا می کند. تشک های طبی ساده درجه سختی بیشتری دارند، مناسب افرادی هستند که تکان خوردن در طول خواب برای آن ها مضر می باشد. این افراد ترجیح می دهند در طول خواب ستون فقرات آن ها کم ترین میزان تحرک را تحمل کند.

    البته این بدان معنا نیست که تشک های طبی بسیار سفت بوده و استفاده از آن ها آزار دهنده است، بلکه باید گفت تشک های طبی مورد قبول و استقبال عده زیادی از مردم هستند و استفاده از آن به جای انواع تشک طبی فنری کاملا سلیقه ای و یا طبق تجویز پزشک می باشد.

    البته یکی دیگر از دلایل بالای فروش انواع تشک طبی فنری قیمت مناسب تر آن نسبت به انواع تشک طبی می باشد.

    چه تشکی خوب است؟

    چه تشکی خوب است؟

    صفت خوب را در کل می توان به کالایی تعلق داد که تا ۸۰ درصد آپشن های مورد نظر مشتری را داشته باشد. کیفیت عالی، قیمت مناسب، بسته بندی جذاب، کادر فروش مجرب و … آپشن های مهمی محسوب می شوند.

    تشک خوب تشکی است که نه آن قدر سفت باشد که خود به جای رفع دردهای عضلانی مسبب آن شود. نه آن قدر نرم و انعطاف پذیر باشد که در طول خواب و طی تکان های عادی سبب کمر دردهای مزمن گردد.

    بسیاری از تشک ها به دلیل سفتی بیش از اندازه عامل بزرگ و اصلی کمر دردهای مزمن و دردهای عضلانی می گردند. گاهی برخی از تشک ها به دلیل نرمی بیش از حد و فرو رفتن در آن در طول خواب نیز مسبب درهای عضلانی به گونه ای دیگر هستند. بنابراین سفتی و نرمی تشک باید به اندازه و استاندارد باشد .

    تشک خوب تشکی است که در طول ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شود.  کنترل انعطاف پذیری و سفتی و نرمی تشک با تعداد مناسب فنر صورت میپذیرد.

    البته نحوه ساخت نیز همچون مواد اولیه موثر بوده و امری است که نمی توان از آن غافل شد. بنابراین وجود کادری تخصصی نیز می تواند در زمینه تولید انواع تشک در کیفیت و خوب بودن آن موثر واقع شود.

    مزایا و معایب انواع تشک طبی

    مزایا و معایب انواع تشک طبی

    مسلما هر نوع محصولی درعین داشتن فواید بی شمار مزایا و معایبی نیز داشته که باید با توجه و آگاهی آن را خریداری نمود.

    تشک های طبی یکی از انواع تشک مورد توجه عموم هستند که عمر کوتاه تری نسبت به تشک های اسفنجی و قدیمی دارند. امروزه شاهد جایگزین شدن آن ها در منازل عموم افراد هستیم.

    از جمله مزایای انواع تشک طبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    1. این تشک ها تعادل مناسبی از سفتی و نرمی را ایجاد کرده و سبب خوابی آسوده تر می گردند.
    2. طول عمر تشک های طبی به دلیل استفاده از الیاف بهتر طولانی تر از سایرین می باشد.
    3. فشار را در تمامی نقاط بدن پخش کرده و همچون تشک های قدیمی به دلیل نرمی بیش از حد فشار را به ناحیه سنگین تر وارد نمی کنند.
    4. سبب پیشگیری و یا حتی درمان دردهای عضلانی و کمر دردهای مزمن می شوند.
    5. سبب حفظ ساختار اندام های بدن در طول خواب می گردند.
    6. کیفیت خواب را بهبود بخشیده و استراحتی آرامش بخش را به شما تقدیم می کنند.

    تمامی موارد گفته شده از جمله فواید این مدل از تشک ها می باشد. اما از جمله معایب بزرگ آن می توان به قیمت بالاتر نسبت به سایر تشک ها اشاره کرد. با توجه به گرانی های موجود و تورم های حاکی می تواند امری مهم تلقی گردد و سبب شود که عده زیادی از مردم در خرید آن دچار مشکل شوند.

    بهترین مارک تشک طبی

    بهترین مارک تشک طبی

    امروزه کارخانجات مختلفی در زمینه کالای خواب فعالیت دارند. در بازار به راحتی می توانید انواع برندهای موجود را مشاهده نمایید.

    از این رو و با وجود برندهای مختلف انتخاب درست ترین محصول بر عهده مشتری می باشد.

    توجه به فاکتورهایی چون:

    کیفیت، مواد اولیه به کار رفته، قیمت، بسته بندی، آمار فروش و رضایت مشتری، داشتن ضمانت نامه و …. می تواند پارامترهای موثر در انتخاب یک تشک مناسب باشد.

    استفاده از نظرات دیگران و بازخورد آن ها از خرید نیز می تواند کمک مهمی به مشتریان باشد. علی الخصوص در زمینه خرید اینترنتی دست مشتری برای دانستن نظرات خریداران بازتر می باشد. با یک سرچ کوچک می توانید از بازخورد خرید از هر برندی مطلع شوید. این امر می تواند خیال شما را در زمینه خرید خود راحت کرده و سبب شود که بهترین خرید را تجربه نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399