مشخصات روتختی خوب

مشخصات روتختی خوب
  • مشخصات روتختی خوب و باکیفیت را دانستن می تواند یک کمک موثر در خرید مطمئن باشد. در این مقاله می توانید اطلاعات مفیدی به دست آورید.

    روتختی یکی از مایحتاج های مهم هر فردی بوده و یکی از دیزاین کننده های اصلی اتاق خواب می باشد. انتخاب مناسب روتختی می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی داشته باشد.

    روتختی همچون پرده اتاق خواب در نظر اول بسیار چشم گیر بوده و یکی از آپشن هایی است ک در وهله اول چشم افراد را به خود جلب می کند. بنابراین انتخاب یک روتختی شیک و زیبا مهم بوده و می تواند در شیکی دیزاین اتاق خواب شما موثر واقع شود.

    جنس مناسب روتختی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    جنس مناسب روتختی

    چه جنس پارچه ای برای روتختی مناسب تر است؟

    این سوالی است که اغلب در هنگام خرید روتختی در ذهن همه افراد شکل می گیرد.

    اما سوال اصلی تر این است که آیا روتختی را برای مصرف روزانه می خواهید و یا می خواهید برای دیزاین تخت خواب خود از آن استفاده نمایید.

    روتختی های تزئینی که اصطلاحا روتختی عروس نامیده می شوند اغلب از جنس های اعلا چون مخمل، ترمه، ابریشم، زربافت و … تهیه می شوند. از پارچه هایی سنگین و گران قیمت بوده و برای استفاده روزانه مناسب نیستند. فقط برای تزئین و زیبایی به کار می روند. البته شایسته است که ذکر کنیم در میان تمام انواع نامبرده شده مخمل مناسب تر برای استفاده روزانه می باشد. خیلی از افراد از روتختی های مخمل نیز به طور روزانه بهره می جویند.

    اما اگر درصدد خرید انواع روتختی برای استفاده مداوم و روزانه خود هستید باید از جنس های طبیعی تر و سبک تری استفاده نمایید.

    پارچه هایی چون انواع پارچه پنبه ای، ساتن، پلی استر، کتان، تنسل و … انواع مناسبی برای استفاده روزانه هستند.

    اگر به فکر سلامت پوست و مو خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پارچه های پنبه ای و تنسل می باشد. بافتی لطیف و نرم داشته و کاملا طبیعی می باشد. درست است که این پارچه ها بسیار گران تر بوده و شاید به اندازه انواع روتختی عروس گران باشند اما بسیار مناسب بوده و می توانند سلامت پوست و مو را تضمین نمایند.

    پارچه های دیگر چون پلی استر و کتان نیز مناسب استفاده روزانه بوده و نسبت به انواع دیگر از قیمت های مناسب تری نیز برخوردار هستند.

    رنگ و طرح روتختی

    رنگ و طرح روتختی

    یکی از فاکتورهای مهم خرید چشم نوازی و زیبایی محصول بوده و با توجه به سلایق مختلف در دنیا هر طرح و رنگی مورد توجه عده ای خاص واقع می شود.

    اما باید گفت طرح و رنگ نقش مهمی در فروش یک محصول و مورد پسند واقع شدن آن داشته و علت راه اندازی بسیاری از شرکت های تولید کننده رنگ و دیزاین و مدها نیز همین مسئله می باشد.

    روتختی همان طور که در قبل تر ذکر شده یکی از دیزاین کننده های اصلی اتاق خواب بوده و طرح و رنگ آن از اهمیت به سزایی برخوردار است.

    البته گسترش تنوع و وجود طرح و رنگ های متفاوت و پارچه هایی با جنس های مختلف سبب سختی در انتخاب شده است، زیرا وجود تنوع بالا انتخاب را برای مشتری سخت تر خواهد کرد.

    امروزه انواع روتختی را با پرده ست کرده و در فروشگاه های کالای خواب به صورت بسته بندی شده به فروش می رسانند، زیرا این ست بودن شیکی فوق العاده ای را به اتاق خواب می بخشد.

    امروزه با تنوع طرح و رنگ ها شاهد طرح های زیادی از انواع روتختی بوده و انواع آن به صورت کارتونی، ساده، سه بعدی و … در بازارهای فروش موجود می باشد.

    قیمت خرید بهترین روتختی

    قیمت خرید بهترین روتختی

    با توجه به افزایش تورم و رشد قیمت ها به صورت روز افزون امروزه قیمت یکی از فاکتورهای مهم برای هر فردی در هنگام خرید است. می توان گفت اغلب افراد در هنگام خرید به فکر قیمت مناسب نیز هستند.

    درست است که فاکتورهای دیگری چون کیفیت، داشتن ضمانت و … برای یک خرید موفق، موثر می باشد اما نمی توان پارامتر قیمت را نادیده گرفت.

    اگر بخواهیم از بهترین روتختی های مجموعه معرفی نماییم می توان گفت:

    • پلی استر
    • مخمل
    • شانل
    • میکرو
    • تنسل
    • هازان
    • بهاره

    خرید روتختی و سایر انواع کالای خواب در صورتی با قیمت هایی مناسب میسر خواهد شد که آن را بی واسطه و به صورت مستقیم از درب کارخانه تهیه نمود. یکی از اصلی ترین دلایل ارائه قیمت های مناسب، نبود واسطه ها می باشد.

    قیمت مقرون به صرفه شرکت ما در جهت ایجاد موقعیت های خوب تجاری می باشد.

    تولید کننده روتختی خوب

    تولید کننده روتختی خوب

    المان های زیادی باید رعایت گردند تا یک محصول خوب از جمله یک روتختی شیک و با کیفیت روانه بازارهای فروش گردد.

    ایران امروزه در زمینه تولید انواع کالای خواب به خودکفایی رسیده است. حتی می توان گفت روتختی های تولیدی در کارگاه ها و کارخانجات ما با روتختی های ترکیه ای معروف که در بازارهای ایران اشباع شده است در حال رقابت هستند.

    ظرفیت بالای تولید داخلی سبب شده تا شاهد ایجاد موقعیت های خوب صادرات روتختی باشیم. از جمله کشورهایی که صادرات روتختی ایرانی انجام می شود:

    • ترکیه
    • عراق
    • افغانستان
    • پاکستان

    این کشورها به دلیل همسایگی با ایران، تمایل زیادی به همکاری دارند.

    روتختی های شیک زربافت، ابریشمی، مخمل و حتی جنس های ساده تری چون پلی استر، کتان، پنبه ای و نخی همواره در حال توزیع هستند. تولید کنندگان روتختی های ایرانی یکی از بهترین ها در سراسر دنیا شناخته می شوند. امروزه شاهد برند های مختلفی از انواع کالای خواب در کشور خود هستیم.

    تمامی این توزیع گسترده و اشباع شدن بازارهای داخلی و خارجی از روتختی های درجه یک ایرانی را مدیون استفاده از مواد اولیه و پارچه های مرغوب می باشد. به نوعی می توان پیشرفت صنعت نساجی را نیز در این امر دخیل دانست.

    در مجموعه ما با بهره مندی از افراد توانمند، توانسته ایم مسیرهای خوبی برای تجارت فراهم سازیم.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399