بهترین بالش برای گردن درد

بهترین بالش برای گردن درد
  • بهترین بالش برای گردن درد کدام است؟ تاثیر بالش بر گردن درد چیست؟ بالش طبی برای گردن درد از دیجی کالا می توان خریداری نمود؟

    بالش به عنوان اصلی ترین ملزومات خواب محسوب می شود که اگر درست انتخاب نشود می تواند مشکلات عدیده ای ایجاد نماید. از جمله می توان به مشکلات گردن درد اشاره نمود. در طول سال های اخیر، تولید کنندگان اقدام به طراحی و تولید بالش های مختلفی نموده اند.

    از جمله مهم ترین بالش های طبی، می توان به بالش های مموری فوم اشاره نمود. این نوع بالش ها دارای نمونه های مختلفی هستند که مهم ترین آن ها:

    • موجدار
    • پروانه
    • مدرن
    • کلاسیک
    • کلاسیک پلاس

    مموری فوم به عنوان یک ماده اولیه بسیار کاربردی، در تولید تشک و بالش های طبی محسوب می شود.

    تاثیر بالش بر گردن درد

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تاثیر بالش بر گردن درد

    با توجه به این که در طول شب تا صبح، حداقل هشت ساعت بدن ما ثابت می ماند، نوع قرار گرفتن سر از اهمیت بالایی برخوردار است. بالش به نوبه خود می تواند تاثیر گذار در حالت قرار گیری سر باشد. استفاده از بالش های مناسب برای درد گردن، می توان میزان فشاری که به عضلات وارد می شود را کاهش داد. علاوه بر این، گردش طبیعی خون سالم در بدن هم حائز اهمیت می باشد.

    نوع خوابیدن در شب، نوع بیدار شدن شما در روز را تعیین می کند. یعنی اگر در طول روز با مشکلاتی همچون درد گردن، سر و یا کمر بیدار می شوید، نشان از محل نامناسب خوابیدن شما دارد.

    انتخاب یک بالش مناسب برای خرید، می تواند برای هر شخصی با توجه به موقعیتی که می خوابد متفاوت باشد. از انواع بالش های طبی مناسب برای گردن درد می توان موارد زیر را نام برد:

    1. ادن ADEN
    2. لاتکس ساعتوا
    3. هارمونی بنفش
    4. فوم ژل مموری ویکندر
    5. تنفس آسان
    6. کاپوک
    7. فوم اصل
    8. سبز آووکادو
    9. کاسپر
    10. بروکلین
    11. فوم حافظه دار خرد شده
    12. هیبریدی لیسا

    همانطور که میبینید تنوع زیادی در میان بالش های طبی وجود دارد. اما فردی که مبتلا به درد گردن می باشد ابتدای باید ریشه این درد را مشخص نماید. آرتریت، جا به جایی دیسک و مشکلات دیگر می تواند منجر به بروز این درد شوند.

    بهترین بالش طبی دیجی کالا

    بهترین بالش طبی دیجی کالا

    دیجی کالا امروزه مرجع خوبی برای معرفی و فروش انواع بالش های طبی محسوب می شود. بالش های طبی طرح کلاسیک و پروانه از جمله نمونه های خوب و پرفروش محسوب می شود.

    اگر بخواهیم به بیان متریال داخلی تشک های فوق اشاره کنیم، مموری فوم اصلی ترین گزینه می باشد. لایه های بیرونی تشکیل دهنده این نوع بالش ها هم ضد حساسیت بوده و در نتیجه به حفظ سلامتی کامل کمک می نماید.

    بهترین مارک بالش طبی ترکیه

    بهترین مارک بالش طبی ترکیه

    Othello بالش طبى بابلوژل اتللوى تركيه می تواند یکی از معروف ترین برندها محسوب شود. اگر بخواهیم به بیان ویژگی های این نوع بالش بپردازیم، در گام نخست می توان در خصوص جنس پارچه صحبت کرد.

    میکروفیبر ۶۵ درصد و مونوفیلامنت ۲۰ درصد و اسپاندکس ۱۵ درصد از اصلی ترین متریال پارچه رویه می باشد.

    این نوع بالش با توجه به خاصیت ارتجاعی که دارد می تواند متناسب با حالت سر و گردن، تغییر حالت داده و از بیماری های گردن، جلوگیری نماید. به منظور جلوگیری از عرق کردن هم از لایه های نازک ژله ای استفاده شده است. تمامی این موارد، به ایجاد یک موقعیت خوب و راحت برای خواب، کمک می نماید.

    این نوع بالش ها نیاز به شستشو ندارند چرا که داخل آن ها از مواد ویسکو الاستیک استفاده شده است. برای شستن، فقط نیاز به شستن رویه بالش بوده و در تمامی فصول سال می توانید استفاده نمایید.

    بهترین بالش

    بهترین بالش برای گردن درد

    امروزه برندهای زیادی در صنعت تولید بالش های طبی فعالیت می کنند هم که برندهای ایرانی و هم خارجی را شامل می شود. در میان آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

    • هارمونی
    • آکسون
    • هوشمند
    • امسیگ

    بالش طبی هوشمند مدل SUPER WAVE از جمله پرفروش ترین و کاربردی ترین بالش های طبی محسوب می شوند. ابعاد این بالش ۵۰*۳۱*۱۳٫۵ سانتیمتر بوده که از جنس فوم نرم ساخته شده است. رویه این بالش کتان و قابل شستشو تشکیل شده است. انحنای بالش متناسب با سر و گردن می باشد.

    یکی دیگر از بالش های طبی شرکت هوشمند، مدل MEDIUM WAVE بوده که با ابعاد ۴۱*۳۲*۱۲ ساخته شده است.

    تنوع بالش های طبی بسیار زیاد بوده و هر فردی این امکان را دارد که با توجه به نوع نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نماید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    5 دیدگاه دربارهٔ «بهترین بالش برای گردن درد»

    1. تاثیربالش به گردن بسیارزیادهستش و بالش هایی که معرفی کردین بهترین نوع بالش هستند که میتونند مانع از گردن دردبشوند.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399