بهترین مارک پتو مسافرتی ژله ای

بهترین مارک پتو مسافرتی ژله ای
  • بهترین مارک پتو مسافرتی ژله ای که امروزه در بازار ایران هم فروش چشم گیری داشته، پتو پلیسه مارک gb بوده که در نمونه های تک رنگ، چهارخونه و زیکزاکی وارد می شود.

    به خوبی می دانیم که دنیای تجارت، یک دنیای کاملا رقابتی است. محصولی مانند پتو، ویژگی هایی همچون ضد حساسیت بودن، نرمی و لطافت، ظاهر زیبا و در نهایت قیمت مناسب باید داشته باشد تا مورد استقبال خریداران قرار بگیرد.

    واردات پتو از چین از جمله فعالیت هایی بوده که در طول چند سال گذشته، با روند خوبی همراه بوده است. امروزه، انواع پتوهای مسافرتی و یا پتوهای ابریشمی و سنگین وزن در حال عرضه به بازار کالای خواب می باشند.

    در میان تمامی این موارد، پتوهای مسافرتی پلیسه ای به دلیل مشخصه های مثبتی که دارند، فروش خوبی داشته و هنوز هم در حال عرضه به بازار هستند.

    بهترین مارک پتو

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    بهترین مارک پتو مسافرتی ژله ای کدام است؟

    هر فردی که شروع به تجارت در دنیای کالای خواب کرده، دنبال انتخاب بهترین پتو مسافرتی برای خرید عمده می باشد تا بتواند تجارت پرسودی را تجربه نماید.

    در همین خصوص می توان به معرفی پتو ژله ای GB پرداخت. این مدل پتوی چینی به صورت کیسه ای و در عدل های ۷۰ و ۹۰ تخته ای وارد می شوند.

    برای فردی که مغازه دار می باشد، این حجم خرید ممکن است بالا بوده و توان خرید آن را نداشته باشد. به همین دلیل امکان خرید عمده پتو با تعداد کمتر هم فراهم ساخته ایم.

    قیمت پتو ژله ای خارجی

    قیمت پتو ژله ای خارجی

    حال این سوال پیش می آید که آیا قیمت پتو ژله ای خارجی به نسبت پتوهای ایرانی بالاتر است یا پایین تر؟ پتوهای ایرانی با توجه به کیفیت بالاتر و بسته بندی مناسبی که دارند، قیمت آن ها بالاتر می باشد. به همین دلیل هم پتوهای خارجی دارای فروش بیشتری در بازار ایران هستند.

    علاوه بر پتوهای چینی، انواع مدل پتوهای ایرانی هم در دسترس بوده که می توانید برای سفارشات عمده خود با ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399