تشک برقی برای چی خوبه

تشک برقی برای چی خوبه
  • تشک برقی برای چی خوبه می تونه سوالی باشه که افراد زیادی به دنبال اون هستن. یکی از انواع تشک پیشرفته و به روز با تکنولوژی و فناوری روز دنیا بوده که مناسب برای تمامی افراد و تمامی سنین می باشد.

    این تشک ها به گونه ای تهیه شده اند که به زبان عامیانه می توان آن را ماساژوری عالی برای تمامی بدن دانست که می تواند خستگی را از تن به در کند.

    تشک برقی را می توان حاصل پیشرفت فناوری و صنعت و علم پزشکی دانست که توانسته این محصول طبی صنعتی را تولید کرده تا مردم بتوانند به جای انواع تشک عادی از آن بهره جویند.

    فناوری ساخت تشک برقی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    فناوری ساخت تشک برقی:

    تشک برقی به آن دسته از تشک هایی گفته می شود که درون آن لمنت های برقی جاسازی شده که با اتصال به ولتاژ حرارت و لرزش تولید می کنند.

    البته برخی از تشک های برقی فقط حرارت، برخی فقط لرزش و برخی هر دو را با هم تولید می کنند که استفاده از هر نوع آن وابسته به سلیقه و خواست مشتری است.

    تشک برقی های حرارتی را می توان به کیسه های آب گرم قدیمی تشبیه کرد. پدران و مادران ما برای کاهش درد از آن استفاده می کرده اند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع این تشک جایگزین کیسه های آب گرم شده که تفاوت آن ها در نوع گرم کردن می باشد. گرم کردن تشک های برقی سراسری و گرم کردن کیسه های آب گرم موضعی می باشد.

    فناوری ساخت این تشک های برقی بسیار ساده و در عین حال پرکاربرد می باشد. درون این تشک ها المنت و گرم کن هایی تعبیه شده است. باعث لرزش و تولید گرما شده و باید حتما محافظ داشته باشند تا خطر برق گرفتگی را به صفر برسانند.

    تولید تشک های فوق باید در شرایط استاندارد و با انجام تست های لازم انجام پذیرد.

    مزایای انواع تشک برقی

    تشک برقی برای چی خوبه

    تشک برقی را می توان یک امکان رفاهی دانست که در هنگام استراحت می تواند آسایش شما را دوچندان کرده و در حین استراحت سبب می شود تا ماساژی عالی را تجربه نمایید.

    این که تشک برقی برای چی خوبه سوالی است که در ادامه به برخی از مزایای آن اشاره کردیم:

    • مناسب برای کاهش انواع درد چون دردهای مفصلی، عضلانی، آرتروز، همورئید و ….
    • کاهش درد کوفتگی عضلات و رفع کننده خستگی پس از تلاش و کار بی وقفه در طی روز
    • کاربردی برای شکستگی استخوان
    • پیشنهاد برای افراد دارای زخم بستر
    • مناسب برای افرادی که دچار بی خوابی هستند.
    • کمک به کاهش استرس

    عوارض استفاده از تشک برقی

    عوارض استفاده از تشک برقی:

    همان طور که از فواید استفاده از انواع تشک برقی نام بردیم شایسته است توصیه هایی نیز از عوارض و آسیب های احتمالی استفاده از تشک نیز بکنیم.

    تشک های برقی به دلیل کار با برق می توانند برای خطر برق گرفتگی خطرناک باشد. در استفاده از آن ها باید حتما موارد ایمنی را رعایت کرده تا از خطرات احتمالی برق گرفتگی مصون ماند.

    همچنین این تشک ها برای کودکان زیر ۷ سال اصلا توصیه نمی شود. زیرا پوست کودکان بسیار لطیف و بدن آن ها ضعیف می باشد. ممکن است استفاده از این مدل تشک برای آن ها مخاطره آمیز و خطرآفرین باشد.

    نکته بعد استفاده نکردن افرادی با بیماری های خاص از این تشک می باشد. افرادی که دارای بیماری های زمینه ای چون مشکلات قلبی و ی دیابت هستند، استفاده از این مدل برایشان توصیه نشده و در صورت تمایل به استفاده حتما باید با پزشک خود مشورت کنند.

    در اصل می توان بزرگ ترین خطر این تشک ها را برق گرفتگی دانست. باید در استفاده از آن نکات ایمنی را رعایت کرده و در صورت مشاهده هر گونه سوختگی و یا پارگی بر روی تشک آن را به نمایندگی مرکز خرید و یا تعمیرگاه نشان داد.

    انواع تشک برقی و قیمت آن

    انواع تشک برقی و قیمت آن:

    تشک های برقی نیز همچون سایر تشک ها در سایزها و اندازه های مختلفی چون کوچک، متوسط و بزرگ طراحی می شوند. زیرا این محصول طی چند دهه اخیر جایگاه ویژه ای را در میان مردم پیدا کرده است. وجود تنوع در سایز و اندازه آن امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد.

    امروزه شرکت های تولید کننده مختلفی درصدد تولید انواع این تشک ها برآمده اند. برندهای متعددی در بازار فروش مشاهده می شود. این امر به دلیل تقاضای بالا برای خرید تشک برقی می باشد.

    تفاوت برندها می تواند در جنس پارچه، سایز و سایر تکنولوژی ها باشد. سبب تغییر کیفیت ها و صد البته قیمت ها می گردد.

    در رابطه با تشک برقی پیشنهاد ما به شما استفاده از تشک هایی با کیفیت خوب وعالی می باشد. زیرا این مدل از تشک با انواع عادی تفاوت داشته و نوع بی کیفیت آن می تواند آسیب های جبران ناپذیری به بار آورد.

    در همین راستا می توان گفت قیمت تشک ها نیز همچون کیفیت آن ها با هم متفاوت می باشد. تفاوت قیمت می تواند گویای ضرب المثل هرچقدر پول بدهی همان قدر آش می خوری باشد.

    با این حال تحقیق در رابطه با انواع این تشک ها کار چندان سختی نمی باشد. با اندکی تحقیق می توانید در بین این همه برند مختلف مناسب ترین تشک را از لحاظ قیمت و کیفیت برای خود برگزینید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399