قیمت تشک یک نفره برای صادرات

قیمت تشک یک نفره برای صادرات
  • قیمت تشک یک نفره مسافرتی از کارخانه، برای امر صادرات، بسیار مقرون به صرفه می باشد. ارائه تشک های متنوع و مقرون به صرفه، بهترین فرصت برای تجارت را فراهم آورده است.

    صنعت تولید تشک امروزه در کشور ما با تغییراتی همراه بوده است. از جمله می توان به کاهش حجم و وزن تشک های ارائه شده اشاره نمود که متناسب با وضعیت زندگی امروزی می باشد.

    این کاهش حجم و وزن، در کاهش قیمت ها هم تاثیر گذار بوده است و شاهد ارائه تشک هایی با کمترین قیمت هستیم. اما در میان تشک های یکنفره هم شاهد ارائه تنوع کیفیت از لحاظ وزن و قیمت هم هستیم.

    تشک یک نفره سوپر VIP

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    قیمت تشک یک نفره سوپر VIP

    تشک های سوپر VIP نمونه یکی از تشک های مرغوب و با متریال درجه یک می باشد که بالاترین قیمت را هم به همراه دارد. مقاوم ترین نوع آکاردئون در داخل تشک مورد استفاده قرار گرفته تا سایز ۲*۹۰ داشته باشد. نکته بعدی در خصوص جنس پارچه رویه تشک های فوق می باشد که از جنس پارچه طوبی می باشد.

    تشک های سوپر VIP وزن چهار کیلوگرم دارند. اگر شما بخواهید این نوع تشک ها را خریداری نمایید، مطمئن باشید که طول عمر بالایی را در اختیار خواهید داشت. اما قیمت تشک یک نفره سوپر VIP در بازه های زمانی متفاوت، متغیر بوده و به همین دلیل می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

    صادرات تشک به عراق

    صادرات تشک به عراق

    بدون صادرات، هیچ کشوری به لحاظ اقتصادی نمی تواند رشد کند. صنعت تشک یکی از عرصه های پرسود تجاری در ایران محسوب می شود. به دلیل همسایگی ایران با کشور عراق، می توان انتظار یک صادرات پرسود را داشت.

    مدل های متعددی از تشک های مسافرتی برای صادرات پیشنهاد می شود. تشک های ارزان بدون زیپ می تواند یکی از گزینه های پیشنهادی باشد. تشک های VIP و سوپر VIP هم از گزینه های بعدی قابل پیشنهاد می باشند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399