تشک برقی برای کمر درد

تشک برقی برای کمر درد
  • تشک برقی یکی از انواع تشک با فناوری روز دنیا بوده که به تازگی دربازارهای فروش شاهد فروش فوق العاده بالای آن هستیم. استفاده از این نوع تشک ها برای طولانی مدت در یک بازه زمانی پیشنهاد نمی شود. بهترین بازه زمانی برای استفاده، دو تا سه ساعت می باشد.

    این تشک ها انواع مختلف و سایزهای متفاوتی دارند که انتخاب نوع آن وابسته به سلیقه و نیاز مشتری می باشد. ایران در این زمینه به حدی به خودکفایی رسیده است. شما می توانید هر نوعی از این تشک ها را به دلخواه خود تهیه و مصرف نمایید.

    کاهش کمر درد با تشک برقی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    بهترین تشک برقی برای کمر درد

    شاید تصور شما از تشک برقی فقط یک تشک ماساژ دهنده باشد که می تواند اوقاتی مفرح را در هنگام استراحت برایتان فراهم کند. اما شایسته است بدانید تشک های برقی کارایی های زیادی دارند که یکی از آن ها کاهش دردهای عضلانی چون کمر درد می باشد.

    کمر درد امروزه یکی از دردهای شایع و رایج بین تمامی افراد بوده و تمامی سنین از جمله پیر و جوان را در برگرفته است. حتی در مطب های پزشکی و یا بیمارستان ها شاهد کمر درد در کودکان نیز هستیم که این امر خطر آفرین بوده و باید دنبال راه چاره ای برای آن بود.

    تشک برقی یکی از این راه های چاره است که می تواند کمر دردهای مزمن را کاهش داده و در التیام درد نقش به سزایی را ایفا کند.

    این تشک های برقی با طراحی فوق پیشرفته و به دلیل کارگذاری المنت های حرارتی و لرزشی درونش سبب شده تا هنگام استفاده از آن لرزشی خفیف و گرمایی مطبوع تولید کنند. که همین امر می تواند نه تنها در التیام درد بلکه در بهبود سلامت نیز موثر واقع شود.

    علاوه بر این تشک های برقی برای افراد بسترگرا نیز بسیار مناسب می باشد. افرادی که دچار ضایعه نخاعی بوده و یا به دلیل جراحی مجبورند مدتی را در بستر سپری کنند بسیار توصیه می شود. زیرا به دلیل لرزش تولیدی از ساکن بودن بدن جلوگیری به عمل آورده و از زخم بستر و سایر مشکلات بسترگرایی شما را مصون نگه می دارد.

    در همین راستا شاهد فروش بالای آن برای افراد بسترگرا توسط سازمان ها و ارگان هایی چون بهزیستی و بیمارستان ها هستیم.

    آمار خرید تشک برقی

    آمار خرید تشک برقی

    فروشگاه های لوازم پزشکی یکی از مراجع اصلی برای تامین تشک های برقی می باشد.

    افزایش مشکلات ارتوپدی می تواند یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش میزان استفاده از تشک های برقی باشد. طبق آمار حاصله از فروشگاه های مختلف در سراسر کشور می توان گفت سالانه حجم بالایی از این تشک ها در سایزهای مختلف خریداری شده و به فروش می رسد.

    این آمار بالای فروش حاکی از کیفیت این تشک ها داشت و نیانه بزرگی برای اثر بخشی هر چه تمام تر آن در کاهش دردهای عضلانی می باشد.

    البته باید گفت این تشک ها نه تنها در کاهش دردهای جسمانی موثر هستند بلکه برای درمان بی خوابی و کاهش استرس نیز مفید می باشند. استفاده از آن برای افرادی با شغل های پرفشار و افرادی که ساعات طولانی مشغول به کار هستند و یا از بی خوابی رنج می برند، نیز توصیه می گردد.

    نحوه استفاده از تشک برقی

    نحوه استفاده از تشک برقی

    استفاده از تشک برقی نیازمند رعایت اصول و قوانین خاصی است و رعایت نکات ایمنی در استفاده از این تشک ها امری اجتناب ناپذیر می باشد.

    زیرا رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از انواع تشک برقی می تواند خطرات جبران ناپذیری را به بارآورد که از جمله آن ها می توان به سوختگی های شدید اشاره کرد.

    یکی از عوامل ایجاد آرامش، المنت های موجود در داخل این تشک ها می باشد. در صورت خرابی و یا اتصالی زیان بار بوده و می توانند سبب برق گرفتگی و یا حتی آتش سوزی شوند. بنابراین در استفاده از این تشک ها باید دقت لازم را به عمل آورد. در صورت مشاهده پارگی و یا بیرون زدگی المنت های درونی از لایه رویی برای تعمیر آن اقدام کرد. از استفاده مجدد تا زمان تعمیر جلوگیری به عمل آورد.

    البته خرید تشک هایی که از ضمانت نامه کالا برخوردار باشند امری مهم تلقی می شود. اطمینان در خرید و استفاده از تشک های برقی از اهمیت بالایی برخوردار است.

    تشک های برقی بهتاب از برندهای ایرانی با یک سال گارانتی می باشد.

    بازار فروش تشک

    بازار فروش تشک برقی:

    ورود تشک های برقی به بازار کشور تحول چشم گیری در صنعت پزشکی ایجاد کرد. در یک بازه زمانی کوتاه شاهد استقبال چشم گیر از تشک های فوق بودیم. تشک های فوق وسیله ای برای درمان بسیاری از مشکلات هستند. در نتیجه شاهد افزایش نیاز به تولید تشک های برقی هستیم. رقابت در بازار امروزی، محدود به بازار داخلی نبوده و موقعیت های خوبی برای صادرات ایجاد کرده است.

    بازار صادرات تشک های برقی امروزه بستر مناسبی برای تجارت می باشد. سرمایه گذاری در این بخش می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. برای تامین عمده تشک های بهتاب می توانید با ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399