قیمت پتوی گل برجسته لاله

قیمت پتوی گل برجسته لاله
  • شرکت لاله مهرگان برندی معتبر است که سال‌ها تجربه تولید موفق کالای خواب را در کارنامه دارد. این مجموعه که با جدیدترین و بروزترین تکنولوژی‌ها در زمینه تولید پتو باکیفیت فعالیت می‌کند، یکی از برندهای اصلی و شناخته شده‌ی داخلی است. از محصولات محبوب این برند می‌توان به پتو گل برجسته اشاره کرده که در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع تولید می‌شود. بنابراین خرید پتو گل برجسته برای تمام سنین با سلیقه‌های متفاوت امکان پذیر است.

    پتو گل برجسته لاله مدل‌های مختلفی نیز دارد؛ پتو زنبق و پتو الوان تنها دو نمونه از این مدل‌ها هستند. امروز در مجموعه پاندا با شما هستیم تا خیلی خلاصه از این محصول پرفروش صحبت کنیم.

    محصولات شرکت لاله مهرگان از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ تمامی محصولات این شرکت دارای استاندارد کیفی ایران هستند. به علت وجود الیاف پلی استر در این مدل، چروکیده نشده و پرزدهی نخواهد داشت. از دیگر مزایای الیاف پلی استر، ضدحساسیت بودن آن است. این ویژگی خاص می‌تواند به مادران کمک کند تا با خیالی آسوده این محصول را مطابق سلیقه خود و فرزند دلبندشان خریداری نمایند.

    نمایندگی پتو زنبق در مشهد

    قیمت پتوی گل برجسته لاله در قم

    خوب است بدانید که این پتوها در برابر کشش و فشار نیز مقاومت قابل توجهی دارند. همچنین خیالتان راحت باشد که بعد از شستشو، پتو تغییر رنگ نخواهد داد. علت این است که شرکت لاله از بهترین انواع رنگ که گواهی ETAD (گواهی بهداشت و محیط زیست) را دارند برای چاپ روی پتوها استفاده می‌کند.

    قیمت این محصول با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مناسب است. خرید پتو لاله مهرگان برای فروشندگان فعال بازار پتو، می‌تواند سود زیادی به همراه داشته باشد. همچنین باید بدانید که با توجه به تخفیفات مجموعه پاندا، قیمت عمده پتو برای فروشگاه‌ها بسیار مقرون به صرفه تمام می‌شود. کیفیت، تنوع و تناسب قیمت پتو گل برجسته سبب شده تا در کشورهای دیگر نیز پرطرفدار باشد و گزینه مناسبی برای صادرات باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و استعلام قیمت پتوی گل برجسته لاله با کارشناس فروش مجموعه پاندا تماس حاصل فرمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399