تشک خوب چه تشکی است

تشک خوب چه تشکی است
  • اکثر افرادی که تصمیم به خرید تشک دارند، همواره این سوال را مطرح می کنند که تشک خوب چه تشکی است؟ به راستی بهترین تشکی که انتخاب می شود باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

    با توجه به اهمیت کیفیت خواب برای کسب انرژی، انتخاب یک بستر خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. در کنار ظاهر زیبا، حفظ سلامتی هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

    نظرات متفاوتی برای انتخاب یک بستر مناسب وجود دارد و برای هر فردی با توجه به نوع بدنی که دارد، پیشنهادات متفاوتی مطرح می شود که با خواندن این متن می توان به انتخاب یک بستر درست رسید.

    تشک طبی بهتر است یا طبی فنری

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تشک طبی بهتر است یا طبی فنری؟

    این که بخواهیم از بین انواع تشک طبی و یا فنری یکی را بهتر و یکی را بدتر بنامیم کار درستی نمی باشد. زیرا تشخیص بهتر و یا بدتر بودن آن بر عهده فرد بوده که با توجه به سلیقه، بدن و نیاز خود یکی را بر می گزیند.

    تشک های طبی عموما تشک هایی سفت و محکم بوده که از جنس اسفنج و یا فوم های ضخیم هستند. هیچ گونه فنری در آن ها تعبیه نشده و کاملا استوار هستند. مناسب برای افرادی با دردهای عضلانی و یا افرادی است که پزشک تشخیص داده استفاده از انواع تشک طبی برای آن ها بهتر است.

    تشک های فنری به دلیل تعبیه فنر درونشان نرم تر بوده و لغزان هستند و همچنین جنس فوم های به کار رفت در آن نرم تر می باشد. همین امر سبب شده تا اغلب افراد تمایل به استفاده از انواع تشک فنری داشته باشند زیرا نرم تر از انواع طبی بوده و طبق آمار حاصله از فروش بالاتری برخوردار است.

    مشخصات تشک خوب

    مشخصات تشک خوب

    یک بستر خوب باید از آیتم های متعددی برخوردار باشد تا بتوان آن را خوب نامید.

    راحتی یکی از فاکتورهایی است که رختخواب باید داشته باشد. در هنگام خواب فشاری به نقاط حساس بدن علی الخصوص باسن، کمر و شانه ها که بیشترین وزن بدن روی آن ها قرار می گیرد، وارد نکند. زیرا فشار آمدن به این سه ناحیه می تواند سبب درد های عضلانی شدیدی به مرور زمان گردد.

    همچنین یک زیرانداز خوب باید دوام کافی برای تحمل وزن و استفاده مداوم را داشته باشد. با استفاده از آن به مدت چند ماه فوم هایش از بین نرفته و نیاز به تعویض نداشته باشد.

    فاکتور دیگر تشک خوب استفاده از فوم، اسفنج و فنر مناسب و با کیفیت می باشد که می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت داشته باشد. تشک هایی با انواع اسفنج سفت و یا فنرهای بی کیفیت به آسانی خراب می شود. علاوه بر هدر رفت هزینه می توانند آسیب هایی جدی به بدن شما در هنگام استراحت وارد آورند.

    البته میتوان کیفیت در همه اجناس امری مهم بوده اما تشک از آن جا که ساعات استراحت شما بر روی آن سپری می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از نوع مرغوب آن می تواند سلامت جسم شما را تامین کند.

    بهترین تشک جهان

    بهترین تشک جهان

    بهترین تشک جهان تشکی است که شما بر روی آن احساس راحتی داشته و بتوانید خوابی آرام را تجربه کنید. این انتخاب در افراد مختلف متفاوت بوده و هرشخصی نوع خاصی از محصول را بهترین می داند.

    متریال بهتر استفاده شده در خط تولید می تواند منجر به ارائه برترین مدل های طبی در جهان شود. علاوه بر حفظ سلامت بدن به وسیله مواد مرغوب می تواند طول عمر کالای خواب شما را تضمین کرده و در حفظ هزینه شما مناسب باشد.

    البته تنها استفاده از مواد درجه یک نمی تواند ایده آل بودن یک تشک را تضمین کند. بلکه موارد مختلفی از جمله ساخت محصول طبق اصول استاندارد تاثیر به سزایی در کیفیت آن دارد.

    تشک هایی که با ارتفاع و سایز استاندارد تهیه می شوند معمولا از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و می توانند مناسب برای استفاده هنگان باشند.

    در تولیدات تشک طبی، توجه به نکات پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است. این مسئله می تواند به تولید تشکی خوب و در عین حال متناسب با ارگونومیک بدن کمک نماید. از این رو استفاده از مدل های غیر طبی و غیر استاندارد که با قیمت هایی ارزان تر در بازارهای فروش یافت می شوند، اصلا توصیه نمی گردد.

    رعایت تمامی این موارد در تولید تشک، سبب می شود تا یک تشک را به عنوان بهترین گزینه پیشنهاد نمود. بهره مندی از متریال مرغوب در کنار رعایت استانداردهای ساخت ، سبب ارائه بهترین تولیدات در دنیای کالای خواب شده است.

    تشک رویا بهتره یا خوشخواب

    تشک رویا بهتره یا خوشخواب نی نی سایت

    نی نی سایت یکی از سایت های معتبر نظر سنجی بوده که زیر نظر ارگان خاصی فعالیت نمی کند. عموم مردم در این فضا اطلاعات و تجربیات خود را اعم از تجربه خرید یک محصول به اشتراک می گذارند.

    نظرات متفاوت این سایت می تواند کمک به تصمیم گیری درست و هوشمندانه نماید. با بررسی آن ها هر شخصی که قصد خرید یک کالای خواب خوب دارد می تواند در انتخاب خود مصمم گردد.

    خوشخواب و رویا هر دو شرکت هایی معتبر در زمینه تولید کالای خواب  هستند که سه مدل تشک را همواره روانه بازارهای فروش می کنند که از جمله آن ها می توان به :

    • فنری
    • فنر متصل( پاکت اسپرینگ )
    • اسفنجی ( طبی یا بدون فنر)

    اشاره نمود که تنها فرق آن ها بر سر نحوه تولید و اصول ساخت می باشد. این دو برند در عین حال که رقیب هم هستند، به مشتریان قدرت خرید بالاتر را ارائه می نمایند. نمی توان گفت یکی در زمینه تولید و فروش بر دیگری غالب شده است. تنها چیزی که می تواند سبب تمایز این دو شود استفاده از متریال می باشد. خوشبختانه هر دو از بهترین مواد اولیه برای ساخت و تولید بهره می جویند.

    با این حال این دو تولید کننده هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا بوده که برای انتخاب تشک مناسب باید تمامی ان ها را مدنظر قرار داد. پس از بررسی به انتخاب درست و مورد نظر خود رسید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399