تشک طبی بهتره یا فنری

تشک طبی بهتره یا فنری
  • تشک طبی بهتره یا فنری تا بتوان یک خواب سالم داشت؟ پاسخ به این سوال بدون شک می تواند مشکلات افراد زیادی را حل نماید.

    ایجاد یک فضای مناسب برای خواب، از اهمیت بالایی برخودردار است. زیرا خواب خوب و راحت می تواند عملکرد سیستم ها  و ارگان های بدن را تنظیم کرده  در حفظ سلامت موثر واقع شود.

    یکی از مقدمات مهم یک خواب آرامش بخش استفاده از کالاهای خواب مناسب از جمله تشک مناسب می باشد.

    با توجه به اهمیت جایی که میخوابیم برروی سلامتی ستون فقرات، انتخاب تشک، بسیار مهم و حیاتی است. پس هر چه شناخت شما از انواع تشک بیشتر شود، می توانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

    انواع تشک موجود در بازار

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    انواع تشک موجود در بازار

    دنیای کالای خواب، تنوع گسترده از تشک ها را شامل می شود.

    • طبی
    • فنری
    • مموری فوم
    • اسفنجی
    • ابری

    حتی همین ها هم به نوبه خود دارای زیرشاخه هایی هستند. تقسیم بندی آن ها می تواند بر اساس کیفیت و جنس آن ها انجام پذیرد.

    در مورد کالای خواب و انواع تشک نیز این مسئله صادق بوده و با سر زدن به فروشگاه ها و بازارهای سراسر کشور شاهد تنوع بی نظیری از مدل و طرح و رنگ خواهید بوده و شما با هر سلیقه ای و نظری که داشته باشید، می توانید محصول مورد نظر خود را از بین خیل عظیم تنوع بیابید.

    تشک امروزه در انواع و اقسام مختلفی در بازارهای فروش موجود بوده و شما بسته به نوع نیاز خود می توانید یکی از انواع اسفنجی، فنری، طبی فنری، فنری پاکتی، فیبری، طبی و … را انتخاب نمایید.

    تمامی این تشک ها کاربردها و نحوه ساخت متفاوتی داشته و هر کدام برای افراد خاصی با توجه به عادات و بیماری ها و دردهای ارتوپدی خاص مناسب می باشد.

    در انتخاب تشک مناسب، توجه به راحتی از اهمیت بالایی برخوردار است. این راحتی برای هر فردی، تعریفی جداگانه دارد. پس ما به عنوان فروشنده نمی توانیم یک تشک را برای همه تجویز نماییم.

    تشک طبی یا طبی فنری

    تشک طبی یا طبی فنری؟

    تشک های طبی و نوع دیگر آن یکی تشک طبی فنری تفاوت های بی شماری با یکدیگر داشته که در این جا مواردی از آن را جهت آگاهی شما عزیزان ذکر نموده تا بتوانید در انتخاب خود با چشمی باز عمل کنید.

    • تفاوت در ساختار یکی از مهم ترین تفاوت های این دو مدل تشک می باشد. تشک طبی یا همان تشک ارتوپدی از نظر ساختار به گونه ای است که مناسب برای افرادی با دردهای ارتوپدی می باشد. تشک طبی فنری یکی از بهترین انواع تشکی است که می توان برای افراد سالم از آن استفاده نمود. از بروز دردهای ارتوپدی نیز جلوگیری به عمل می آورد.
    • میزان انتقال لرزش نیز دومین تفاوت این تشک هاست. در نوع طبی فنری به دلیل تعبیه درست انواع فنر در آن انتقال لرزش کم تر می باشد. این گزینه مناسبی برای تشک های دو نفره می باشد. با تکان خوردن یک فرد، فرد دیگر متوجه هیچ گونه لرزش و حرکتی نشود.
    • تشک های طبی به دلیل سفنی بیشتر و انعطاف پذیری کمتر مناسب برای افرادی است که عادت به خوابیدن بر روی زمین را دارند.
    • افرادی با وزن های بالا بهتر است از انواع تشک طبی استفاده نمایند. زیرا تشک های طبی فنری انعطاف بالاتری داشته و سبب فرو رفتن فرد در تشک و اذیت در طول خواب خواهد شد.
    • طول عمر تشک های طبی فنری بالاتر از انواع طبی می باشد، البته باید گفت نحوه نگهداری و استفاده خود فرد نیز در طول عمر محصول دخیل می باشد.

    تولید کنندگان تشک در ایران

    تولید کنندگان تشک در ایران

    ایران در زمینه های مختلفی از جمله تولید کالای خواب به خودکفایی دست یافته است. امروزه محصولات تولیدی در کارخانه ها و کارگاه های آن در حال رقابت با نمونه های خارجی هستند.

    این پیشرفت به حدی چشم گیر بوده که طی چند دهه اخیر شاهد رشد روز افزون صادرات انواع کالای خواب به کشورهای دیگر نیز بوده ایم.

    تشک یکی از این انواع کالای خواب بوده که توسط تولید کنندگان ایرانی در بهترین کیفیت طراحی و تولید شده است. به قدری برند های مختلفی درصدد تولید آن برآمده اند که بازاری رقابتی در کشور ایجاد گشته است.

    این خود کفایی مدیون به کار گیری مواد اولیه مرغوب، ماشین آلات صنعتی پیشرفته و کادری متبحر در خط تولید و فروش می باشد. که سبب تولید بهترین ها و اشباع بازار داخلی و خارجی گشته است.

    میزان تقاضا در زمینه انواع تشک طبی و فنری به قدری بالا بوده که خط های تولید گسترش یافته تا بتوان این نیاز را برطرف کرده و درصدد توزیع بیشتر برآمد.

    تاثیر کالای خواب بر روی سلامتی

    تاثیر کالای خواب بر روی سلامتی

    سلامتی یکی از موهبت های خدادادی بوده که به هر شخصی عطا نشده است. افرادی که از سلامتی خود محافظت نمایند به گونه شکرانه آن را ادا نموده اند.

    همان طور که مصرف غذاهای مقوی بر سلامتی تاثیر مستقیم گذاشته و طبق گفته پزشکان باید روزانه از تمامی موارد هرم غذایی در جهت رشد و نمو بدن استفاده کرد. خواب خوب و راحت نیز توصیه پزشکان در جهت حفظ سلامت بدن می باشد. نداشتن خوابی آسوده می تواند سلامت جسم و صد البته روح و روان انسان را به خطر بیاندازد.

    برای خواب راحت باید اسبابی فراهم شود که یکی از ان ها کالای خواب مناسب می باشد.

    استفاده از پتو، تشک، ملحفه و بالش مناسب بسیار مهم بوده و استفاده از جنس های نامناسب می تواند سبب مخاطره سلامت گردد.

    پس می توان تاثیر کالای خواب را بر روی سلامتی به صورت نموداری با رابطه مستقیم فرض کرد.

    بنابراین باید در تهیه کالای خواب دقت لازم را اعمال نمود. در هنگام خرید به برند تولید کننده و خوش نامی آن در به کار گیری مواد اولیه درجه یک و دارا بودن کادری تخصصی در زمینه تولید توجه نمود. از این طریق بتوان خوابی آرامش بخش جهت حفظ سلامت را برای خود به ارمغان آورد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399