تشک خوب چی بخرم

  • تشک خوبی چی بخرم تا مشکل گردن درد و کمردرد نداشته باشم؟ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد.

    خوب برای هرکس معنی متفاوتی داشته و نمی توان صفت خوب را دارای یک معنی واحد دانست.

    برای عده ای از افراد تشک خوب به معنی انواع تشک طبی اطلاق می گردد. برای عده ای دیگر شاید به معنی تشکی با قیمت ایده آل باشد. ممکن است معنی خوب در فکر هر کس معنی خاص خود را داشته باشد. پس این مسئله که بخواهیم یک تشک را خوب و دیگری را بد بنامیم امری ناممکن می باشد.

    اما با این حال می توان با توجه به نظر عموم مردم جامعه ویژگی های یک تشک خوب را برشمرده و آن را ذکر کرد.

    ویژگی های تشک خوب

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    ویژگی های تشک خوب

    برای بررسی ویژگی های یک تشک باید آن را از ابعاد مختلف مورد سنجش قرار داد تا بتوان صفت خوب یا بد را روی آن نهاد.

    یک تشک خوب تشکی است که از همان ابتدای تولید از اصول استاندارد پیروی کرده است. از مواد اولیه و متریال مرغوب و ممتاز تهیه گردد.

    همه ما می دانیم که استفاده از مواد اولیه در تولید هر نوع محصولی بسیار مهم است. تاثیر مستقیمی بر روی درجه کیفیت آن دارد. از این رو متریال ممتاز می تواند سبب بهتر بودن تشک های تولیدی گردد.

    با این حال تنها متریال مهم نیست زیرا بسیاری از موارد شاهد خوب بودن متریال هستیم. ولی به دلیل وجود نداشتن کادری متخصص در زمینه تولید شاهد خراب بودن محصول شده ایم. از این رو وجود کادری متبحر در عرصه تولید که از روند کار و شیوه آن مطلع باشند نیز امری ضروری می باشد.

    البته از چشم نوازی یک کالا و میزان تاثیر تبلیغ در فروش به دلیل رقابت بالا در تنوع طرح و رنگ نیز نباید غافل شد. امروزه بسته بندی های شیک و مدرن تاثیر مهمی در فروش یک محصول و خوب بودن آن دارند. نبود این مسئله باعث ورشکستگی بسیاری از تولید کنندگان گشته است.

    بنابراین و طی مطالب گفته شده می توان به این باور رسید که برای خوب برشمردن یک محصول آپشن ها و فاکتورهای مختلفی باید دست به دست هم بدهند. به نحو احسنت انجام شوند تا بتوان آن را خوب و ایده آل برشمرد.

    انواع تشک موجود در بازار

    انواع تشک موجود در بازار

    تشک های سنتی چند وقتی است که از کمد رختخواب ها جمع آوری شده اند. امروزه با وجود انواع تخت ها، کسی سمت تشک های سنتی و سنگین نمی رود. تشک های طبی و فنری بخشی از تشک هایی است که امروزه در بازار ارائه می شوند.

    تنوع خوبی در بازار تشک های تخت ارائه می شود. این تنوع هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کاربردی می باشد.

    از جمله این تشک ها می توان به نوع اسفنجی، طبی، طبی فنری، فنری و … اشاره نمود که همگی آن ها از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار بوده و به نوبه خود بهترین هستند. اما کاربرد آن ها متفاوت می باشد.

    اسفنج از جمله متریالی است که در تولید تشک تخت مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به نوع اسفنج، کیفیت تشک ها می تواند متفاوت باشد. این نوع تشک ها، به نسبت دارای نرمی بیشتری هستند.

    تشک های طبی فنری نسبت به نوع طبی قابلیت انعطاف پذیری بیشتری داشته و مانند تشک های طبی سفت نمی باشد.

    اگر مشکلات عضلانی دارید، باید بدانید که تشک های نرم می تواند برای شما بهتر باشد. تشک های مموری فوم از جمله استانداردترین گزینه ها محسوب می شود. این نوع تشک ها قابلیت ارتجاعی خوبی دارند.

    اگر می خواهید یک تشک تخت مناسب خریداری نمایید، حتما حضوری اقدام کنید. تشک ها بر اساس آناتومی هر شخصی می تواند متفاوت باشد. پس باید متناسب با بدن خود، تشک مناسب انتخاب نمایید.

    "</p

    خرید تشک از درب کارخانه

    همواره خرید از درب کارخانه، برای بسیاری از افراد جذاب است. سفارش از درب کارخانه می تواند برای تامین کنندگان عمده امکان پذیر باشد. حجم سفارش بالا از مهم ترین پارامترهای همکاری با کارخانه تولید کننده می باشد.

    امروزه فروشنده های مختلفی همچون شرکت پاندا در زمینه فروش انواع کالای خواب بی واسطه و به صورت مستقیم از درب کارخانه فعالیت داشته تا بتوانند نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تامین نمایند.

    امروزه با تحقیقات انجام شده، شاهد این هستیم که تولید کنندگان ایرانی، موفق به تامین نیاز بازار شده اند. علاوه بر این، ظرفیت بالای تولیدات آن ها، فرصت های خوبی برای صادرات تشک، فراهم ساخته است.

    سایز و اندازه های تشک استاندارد

    سایز و اندازه های تشک استاندارد

    سایز تشک یکی از مسائل مهم در زمینه تولید آن می باشد که باید توسط متخصصان تولید به طور دقیق اندازه گیری و اجرا شود.

    اصولا وجود کادری تخصصی در این زمنیه الزامی است.بررسی تشک از لحاظ سایز و اندازه هم یکی از مراحل تولید محسوب می شود. کالاهایی با ابعاد نامتناسب و نادرست را مرجوع کرده و اجازه خروج آن از کارخانه و کارگاه تولیدی را نخواهند داد.

    تولید تشک طبی با اصول استاندارد انجام می شود. دارای ابعادی دقیق و یکسان می باشند. البته شاید تفاوت هایی میلی متری و یا حتی سانتی متری به چشم بخورد. اما در کل می توان سایز تمامی تخت خواب ها را یکی دانست. پس شاهد تولید تشک هایی با سایز و ابعاد استاندارد هستیم.

    عدم توجه به سایز تشک می تواند مشکلات عدیده ای ایجاد نماید. بنابراین اندازه در این زمنیه امری مهم بوده که نیازمند سنجش گرانی در مرحله تولید می باشد.

    تشک های تک نفره عموما در سایز ۲۰۰×۹۰  و تشک های دو نفره در ابعاد ۲۰۰×۱۴۰ طراحی می گردند.

    البته امروزه انواع تشک نوزاد و نوجوان نیز در بازارهای فروش یافت می شود. اما  اغلب مردم به دلیل گرانی تشک ها ترجیح می دهند سایز بزرگ آن را خریداری کرده تا کودکانشان پس از گذر از سنین کودکی نیز بتوانند از آن ها استفاده کنند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399