تشک مسافرتی مخصوص اربعین

تشک مسافرتی مخصوص اربعین
  • تشک مسافرتی مخصوص اربعین در شرکت تولیدی پاندا، در بهترین نمونه ها با بهترین قیمت ها عرضه می شود تا بتوانید یک خرید عمده مطمئن داشته باشید.

    تولیدات تشک مهمان این قابلیت را دارد که بنا به درخواست مشتری، کیفیت های مختلف با قیمت های متفاوت داشته باشند. اما یکی از اساسی ترین کاربردهایی که این روزها، برای تشک مهمان وجود دارد مربوط به مسافرت های اربعین می باشد.

    اکثر موکب داران به منظور راحتی مهمانان خود، به دنبال تشک هایی سبک و در عین حال راحت می باشند. اما داشتن قیمت مقرون به صرفه هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

    قیمت تشک مسافرتی ارزان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    قیمت تشک مسافرتی ارزان

    تشک های مسافرتی به نسبت دیگر تشک ها از جمله نمونه های سنتی، هم قیمت مقرون به صرفه ای دارند و هم حجم و وزن پایینی دارند. به همین دلیل استفاده از آن ها معقولانه می باشد. در شرکت تولیدی پاندا، نمونه های متعددی از تشک های مسافرتی ارائه می شود.

    تشک های بدون زیپ این شرکت با توجه به نوع متریالی که دارند می تواند گزینه مناسبی برای این هدف باشد. اما از آن جا که موکب داران، همه ساله قصد استفاده از تشک ها را دارند، بهتر است کیفیت های بالاتر را انتخاب نمایند.

    تشک های زیپ دار با الیاف سفید و باکیفیت تولید می شوند که مورد اصلی پیشنهاد ما خواهند بود.

    بهترین تولیدات تشک پاندا

    بهترین تولیدات تشک پاندا

    شرکت پاندا در عرصه تشک های مسافرتی، تولیدات خوبی را ارائه نموده است. تشک های سوپر VIP این شرکت نمونه یک تشک خوب و درجه یک می باشد. تشک فوق از بهترین آکاردئون تشکیل شده و ابعاد آن ۲۰۰*۹۰ سانتیمتر با وزن ۴ کیلوگرم می باشد.

    اما این تشک با توجه به قیمت بالای خود، برای اموری همچون مصارف اربعین، پیشنهاد نمی شود. تشک های سه کیلویی زیپ دار فیلامنت نمونه یک تشک خوب و در عین حال مقرون به صرفه می باشد. این تشک از طول عمر خوبی هم برخوردار می باشد.

    مشخصات تشک مسافرتی

    مشخصات تشک مسافرتی مخصوص اربعین

    در ارائه پیشنهادات مناسب برای خرید عمده تشک مسافرتی مخصوص اربعین تشک های زیپ دار فیلامنت می تواند گزینه های بهتری باشد. این نوع تشک ها قابل تولید در سه وزن ۲، ۲٫۵ و ۳ کیلوگرم بوده و نمونه سه کیلوگرمی آن، دارای آکاردئون دو لایه می باشد.

    شما در شرکت تولیدی پاندا، قدرت خرید بالایی در زمینه تشک های مسافرتی دارید که می توانید برای شروع همکاری اقدام به تماس نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    8 دیدگاه دربارهٔ «تشک مسافرتی مخصوص اربعین»

    1. سلام خسته نباشید واقعا از خوش قولی و حس اعتمادی که برای مردم به وجود میارید ممنونم . مجموعه پاندا بهترینه

    2. سلام در بین فروشگاه های اینترنتی که این محصول را عرضه می کنند مجموعه پاندا جز بهترین ها به شمار می آید.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399