تشک پنبه ای برای دیسک کمر

تشک پنبه ای برای دیسک کمر
  • تشک های پنبه ای به انواعی از تشک های قدیمی اطلاق می گردد که جایگاه ویژه ای در منازل ایرانیان داشته و از قدیم الایام در خانه هر ایرانی تعدادی از آن ها یافت می شده است و حتی می توان گفت این مدل از تشک پایه ثابت جهیزیه دختران ایرانی بوده است.

    با این حال و با وجود پیشرفت صنعت کالای خواب و تولید انواع جدیدتر آن هنوز هم شاهد استفاده عموم از انواع تشک پنبه ای هستیم.

    ویژگی های منحصر به فرد تشک پنبه ای

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    ویژگی های منحصر به فرد تشک طبیعی

    علیرغم قدیمی بودن انواع تشک های پنبه ای امروزه بسیاری از افراد روی به استفاده از این محصول آورده اند و در بازارهای فروش شاهد استقبال و میزان تقاضا بالا در خصوص انواع این تشک هستیم.

    البته می توان گفت این تشک ها به دلیل کیفیت بی نظیر هیچ وقت از مد نیافتاده و قدیمی نخواهند شد و همواره می توان از آن ها برای مصرف روزانه استفاده نمود.

    این تشک ها خواص منحصر به فردی دارند که از جمله آن ها می توان به :

    • طبیعی بودن الیاف
    • عایق حرارتی بودن
    • حمل و نقل آسان
    • کم هزینه بودن و ….

    اشاره کرد که تمامی این اوامر دست به دست هم داده اند تا استفاده از این تشک امری مناسب برای افراد باشد.

    البته در میان تمام ویژگی های گفته شده منحصر به فرد ترین آن را می توان طبیعی بودن الیاف این تشک دانست. همان طور که شاید شما نیز بدانید امروزه استفاده از الیاف طبیعی برای کالای خواب، البسه و … همواره توسط پزشکان توصیه می شود و استفاده از آن ها برای حفظ سلامتی هرچه تمام تر بدن امری اجتناب ناپذیر است.

    بنابراین شاید بتوان بازگشت انتخاب و سلیقه مردم به انواع تشک های پنبه ای را همین حفظ سلامت بدن به دلیل وجود الیاف طبیعی دانست.

    تاثیر تشک پنبه ای بر دیسک کمر

    تاثیر تشک بر دیسک کمر:

    امروزه دیسک کمر یکی از رایج ترین دردهایی است که در بین عوام شیوع پیدا کرده و اگر پای صحبت اغلب مردم بنشینیم. تعداد زیادی از آن ها از دیسک کمر و دردهای مزمن کمر شکایت می کنند.

    یکی از راه های مراقبت از کمر و ستون فقرات استفاده از کالای خواب مناسب می باشد. زیرا تشک وسیله است که انسان حداقل ۸ ساعت از یک روز خود را در آن سپری کرده و نامناسب بودن آن می تواند عواقب جبران ناپذیر و مخاطره آمیزی به بار آورد.

    البته این اصل که یک تشک را کاملا مناسب برای کمر و یا دیسک کمر بدانیم امری ناممکن بوده و تا حد زیادی انتخاب این مورد به سلیقه، راحتی و تجربه فرد بازمی گردد. اما می توان گفت اغلب افراد تشک های پنبه ای را برای انواع کمر درد های ناشی از دیسک کمر و یا کار زیاد را مناسب دانسته اند.

    بنابراین نمی توان از تاثیر بی نظیر انواع تشک پنبه ای بر کمر درد غافل گشت.

    نظرات در مورد تشک

    نظرات در مورد تشک پنبه ای برای دیسک کمر

    افراد زیادی هستند که از تاثیر تشک، بر سلامتی جسم خود بی اطلاع هستند. مواد غذایی و نوع حرکات روزانه هم می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

    اما تشک نیز یکی از فاکتورهایی است که می تواند در سلامت کمر و ستون و فقرات نقش مهمی را ایفا کند.

    تشک نامناسب مهم ترین عامل به خطر انداختن سلامتی دیسک کمر می باشد. چه بسا افرادی که با وجود دردهای مزمن و شدید با استفاده از تشک های استاندارد و مناسب درد خود را تا حدودی بهبود بخشیده اند.

    البته نظرات مردم که حاصل تجربه آن ها نیز می باشد در این خصوص اهمیت بالایی داشته و حاکی از تاثیر به سزای این محصول می باشد.

    از این رو همواره استفاده از کالای خواب مناسب برای حفظ سلامت توصیه شده و به شما نیز پیشنهاد می گردد که این امر را جدی بگیرید. از تشک هایی با دارا بودن آرم استاندارد و کیفیت مواد اولیه خوب استفاده نمایید.

    قیمت تشک پنبه ای

    قیمت تشک پنبه ای:

    تشک های پنبه ای با توجه به این که از الیاف طبیعی تولید شده اند، قیمت به نسبت بالاتری هم خواهند داشت.

    قیمت می تواند یکی از مهم ترین پارامترها برای تصمیم گیری مشتری برای خرید باشد. در کنار این فاکتور عوامل تاثیر گذار دیگری از جمله:

    • کیفیت
    • متریال
    • استاندارد بودن محصول
    • تولید کننده معتبر
    • و …

    درجه نرمی تشک های الیاف طبیعی، بالاتر می باشد. قیمت بالاتر این تشک ها، به دلیل الیاف طبیعی و همچنین دست دوز بودن آن ها می باشد.

    البته باید گفت صرف هزینه برای این تشک ها، خرجی عمری می باشد. زیرا الیاف طبیعی پنبه طی سالیان طولانی استفاده نیز خراب نشده و می توان از آن ها سال های متمادی استفاده نمود بدون این که نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند. حتی این امکان وجود دارد که با حلاجی دوباره، تشک های خود را نو نمایید.

    بنابراین می توان گفت هزینه کردن برای تهیه این تشک مرغوب می تواند هزینه کردی مفید و مادام العمر باشد. علاوه بر تضمین سلامت شما، سرمایتان را حفظ کرده و ضامن استراحت شما در طول شبانه روز می باشد.


    سوالات متداول:

    آیا امکان سفارش تشک پنبه ای در مجموعه پاندا وجود دارد؟

    در حال حاضر شرکت پاندا در عرصه تولید تشک پنبه ای فعالیت ندارد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399