تولیدی روبالشتی سه بعدی پاندا

تولیدی روبالشتی سه بعدی پاندا
  • تولیدی روبالشتی سه بعدی با نام برند پاندا، عرضه کننده متنوع ترین طرح و مدل ها می باشد.

    به زبان ساده روبالشی در واقع همان کاوری است که از بالش در برابر آلودگی­ها و کثیفی­ها محافظت می­کند. از مزایای استفاده از روبالشی این است که به راحتی قابل شستشو و تعویض است. اگر روبالشی سه بعدی با روتختی سِت باشد، باعث زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون اتاق خواب خواهند شد. روبالشی­ها را معمولا از پارچه­های جنس نخی، کتان، مخمل و ساتن تهیه می­کنند؛ این محصولات در طرح­های بسیار زیبا و متنوعی در بازار موجود هستند. بر اساس طرح روبالشی به سه بخش تقسیم می‌شود: روبالشی ساده، طرح دار و روبالشی سه بعدی.

    روبالشتی سه بعدی یکی از طرح­های پرطرفدار و به­روز روبالشی است. تنوع طرح و رنگ آن به قدری بالا است که با هر سلیقه­ای سازگار خواهد بود. از جمله طرح­های روبالشی سه بعدی می­توان به روبالشی سه بعدی عروسکی و فانتزی اشاره کرد. این مدل روبالشی به دلیل جذابیت و زیبایی خاصی که دارد در بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب است.

    امروز در مجموعه کالای خواب پاندا با شما همراه هستیم تا روبالشی سه بعدی را که محصول مجموعه خودمان است، به شما معرفی کنیم. در ادامه ضمن بررسی قیمت این محصول، نکات لازم برای خرید روبالشی سه بعدی را نیز در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

    روبالشی مخمل سه بعدی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    روبالشی مخمل سه بعدی

    برای تهیه روبالشی طرح سه بعدی معمولا از پارچه مخمل مرغوب استفاده می‌کنند. چراکه جنس آن ضخیم است و در طول فرایند چاپ تصویر، کیفیت خود را از دست نمی­دهد. روبالشی سه بعدی مخمل به دلیل کیفیت بالایی که دارد، از گران‌ترین انوع روبالشی سه بعدی محسوب می­شود. در ادامه قصد داریم به بررسی مزایا و ویژگی­های روبالشی مخمل سه بعدی بپردازیم.

    • کیفیت بالای چاپ

    همانطور که گفتیم پارچه­های مخمل به دلیل جنس مرغوب و ضخامت بالایی که دارند، چاپ تصاویر بر روی آنها بسیار باکیفیت خواهد بود. البته باید به این نکته توجه کرد که برای چاپ تصویری باکیفیت، فقط جنس خوب پارچه مطرح نیست؛ بلکه نوع چاپ، نوع طرح و کیفیت رنگ نیز بر چاپ تاثیرگذار است.

    • عدم تغییر رنگ

    روبالشی از آن دسته محصولاتی است که مدام نیاز به شستشو دارد. اگر این محصول از پارچه‌های مرغوب تهیه نشده باشد، ممکن است در دفعات اول شستشو تغییر رنگ دهد. پس فراموش نکنید که در هنگام خرید روبالشی، به جنس پارچه توجه ویژه داشته باشید. روبالشی­های مخمل سه بعدی به دلیل کیفیت بالایی که دارند، در برابر شستشو بسیار مقاوم بوده و با هر بار شستشو تغییر رنگ نمی­دهند. البته به همین دلیل است که از قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع روبالشی سه بعدی برخوردار است. هر چقدر پول بدهیم، همانقدر آش می‌خوریم!

    • تنوع در طرح و رنگ

    پر واضح است که مدل­های روبالشی مخمل سه بعدی، از شیک­ترین و پرفروش­ترین انواع روبالشی محسوب می­شوند. این روبالشی در هر طرح و رنگی و با هر سلیقه­ای در بازار وجود دارد. تنوع بی‌حد و حصر این محصول نیز از دلایل استقبال زیاد مردم به خرید روبالشی سه بعدی مخمل است.

    سِت روبالشی و روتختی

    سِت روبالشی و روتختی

    تولیدی روبالشتی سه بعدی پاندا، علاوه بر تولید روبالشی سه بعدی به صورت تک، سرویس سِت شده روبالشی و روتختی سه بعدی را نیز در این مجموعه تولید می­کند. شما می­توانید با مراجعه به صفحه محصولات، از سرویس سِت روبالشی و روتختی سه بعدی که تنوع زیادی دارد دیدن فرمایید.

    قیمت روبالشی سه بعدی

    قیمت روبالشی سه بعدی

    قیمت روبالشی سه بعدی با توجه به درجه کیفی آن متفاوت است. از مواردی که بر روی کیفیت روبالشتی سه بعدی تاثیر می­گذارند می­توان به طرح، نوع چاپ و نوع پارچه اشاره کرد؛ در ادامه به بررسی هر یک از این موارد می­پردازیم.

    • نوع چاپ

    همانطور که گفته شد از مهم­ترین عواملی که بر قیمت روبالشی تاثیر می­گذارد، نوع چاپ آن است. اگر چاپ تصاویر بر روی روبالشی با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و مدرن صورت گیرد، کیفیت تصویر خیلی بهتر می­شود. هر چه کیفیت تصویر چاپی بهتر و طبیعی­تر باشد، قیمت نهایی روبالشی نیز افزایش خواهد داشت.

    • جنس پارچه

    عامل دیگری که بر قیمت روبالشی سه بعدی تاثیرگذار است، جنس پارچه­ی این محصول است. برای چاپ بهتر تصاویر روی روبالشی، باید از پارچه­های مرغوب استفاده کرد. مرغوبیت جنس پارچه کمک می‌کند که حین فرایند چاپ، به بافت محصول آسیبی وارد نشود. نکته بعدی اینکه روبالشی سه بعدی فقط به دلیل طرح زیبا خریداری نمی‌شود و خریداران انتظار داشتن یک جنس نرم و لطیف را از تولید کننده خواهند داشت.

    • طرح­ بندی

    روبالشی­های سه بعدی دارای طرح­های متنوع و زیادی هستند. نوع طرح و کیفیت تصویر روبالشی نیز بر قیمت روبالشی تاثیر دارد. روبالشی­هایی که دارای طرح­های ساده هستند، قیمت کمتری نسبت به روبالشی‌های مدرن‌تر دارند.

    تولیدی کالای خواب پاندا

    تولیدی روبالشتی سه بعدی تهران

    تولیدی روبالشی سه بعدی پاندا، یکی از بزرگترین تولیدی‌ها در زمینه تولید انواع کالای خواب باکیفیت است. روبالشی سه بعدی نیز به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ و نیز به دلیل جذابیتی که دارد، از جمله محصولات پرفروش این مجموعه محسوب می­شود. این مجموعه امتحان خود را پس داده است؛ پس می‌توانید به آن اعتماد کرده و با خاطری آرام از پاندا خرید کنید. برای مشاهده و خرید انواع روبالشی سه بعدی، لطفا به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

    خرید عمده روبالشی

    خرید عمده روبالشی سه بعدی

    روبالشی سه بعدی به دلیل تقاضای زیادی که در بازار دارد، از جمله محصولات پرفروش به شمار می­آید. از این رو می­توان گفت که خرید عمده روبالشی سه ­بعدی می­تواند فرصت بسیار خوبی برای مغازه داران و عمده فروشان باشد. خرید عمده روبالشی سه بعدی را باید از نمایندگی و مراکز شناخته شده در زمینه کالای خواب انجام داد. چرا که این مجموعه‌ها به دلیل فروش محصولات باکیفیت است که شناخته شده­اند. مزیّت دیگر این پروسه حذف واسطه در هنگام خرید است. این موضوع سبب می‌شود که خرید عمده برای شما بسیار مقرون به صرفه و سودآور باشد.

    مجموعه پاندا برای همین موضوع در کنار شماست؛ ما علاوه بر تولید، عرضه بهترین محصولات کالای خواب را نیز در دستور کار داریم. این مجموعه علاوه بر تولیدی روبالشتی سه بعدی ، محصولات دیگری نظیر انواع روتختی، تشک، بالش و پتو را نیز تولید می‌کند. این محصولات با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه، راهی بازار می‌شوند. شما عزیزان می­توانید برای خرید روبالشی سه بعدی و یا خرید دیگر محصولات کالای خواب، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    3 دیدگاه دربارهٔ «تولیدی روبالشتی سه بعدی پاندا»

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399