انواع روتختی سه بعدی با قیمت

انواع روتختی سه بعدی با قیمت
  • روتختی را فقط یک کاور ساده نبینید؛ این محصول امروزه خیلی فراتر رفته و به عنوان یکی از مهم‌ترین کالاهای دکوراتیو اتاق خواب شناخته می‌شود. زیبایی یک اتاق خواب زمانی به اوج خود می‌رسد که رنگ غالب وسائل و کاغذ دیواری با روتختی و روبالشتی سِت باشد.

    روتختی ­ها بر اساس طرح و مدل انواع مختلفی دارند. برخی از این انواع عبارتند از روتختی سنتی، روتختی کلاسیک، روتختی گلدار، روتختی ساده و رو تختی سه بعدی و چاپی. روتختی­ های سه بعدی به دلیل جذابیتی که دارند، از پرفروش­ترین انواع روتختی سه بعدی با قیمت رقابتی به شمار می­روند. امروز در مجموعه کالای خواب پاندا همراه شما هستیم تا انواع روتختی سه بعدی با قیمت آن را بررسی کنیم.

    روتختی سه بعدی چیست؟

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    روتختی سه بعدی چیست؟

    روتختی سه بعدی از جدیدترین و مدرن­ترین نوع رو تختی است که خریداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. خوب است بدانید که به این روتختی­ها، روتختی دیجیتالی نیز گفته می­شود. چراکه با استفاده از فناوری چاپ دیجیتال طراحی و تولید می­شوند و زیبایی خاص و منحصر به فردی دارند.

    تنها تفاوت این سبک روتختی با دیگر مدل‌ها، خاص بودن طرح آن‌هاست. بر این محصولات طرح‌های سه بعدی دارای عمق نقش بسته می‌شود تا چشم نوازتر باشند.

    انواع روتختی سه بعدی

    انواع روتختی سه بعدی با قیمت تهران

    روتختی­های سه بعدی بر اساس ابعاد و اندازه در سه نوع یک نفره، دونفره و مخصوص کودک طراحی و تولید می­شود که در ادامه به بررسی هر کدام از این­ها می­پردازیم.

    • روتختی سه بعدی یک نفره

    روتختی یک نفره سه بعدی، معمولا در اندازه­ ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی­متر طراحی و تولید می­شود. این روتختی­ها به دلیل تقاضای زیادی که دارند، در انواع طرح و رنگ و برای هر سلیقه­ای عرضه می‌شوند. روتختی سه بعدی یک نفره در مجموعه کالای خواب پاندا با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب عرضه می‌شود.

    • روتختی سه بعدی دو نفره

    روتختی سه بعدی دونفره که بیشتر برای جهیزیه عروس خریداری می­شود، از پرفروش­ترین انواع روتختی به شمار می­رود. این محصول معمولا در اندازه­ ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی­متر در بازار موجود است. پر واضح است که به دلیل استفاده از پارچه و طرح بیشتر در این مدل، قیمت آن نیز نسبت به پتو تک نفره بیشتر است.

    • روتختی سه بعدی کودک

    روتختی­های سه بعدی کودک از تنوع طرحی بسیار بالایی برخوردارند. ازجمله طرح­های روتختی سه بعدی کودک می­توان به روتختی سه بعدی عروسکی، روتختی سه بعدی فانتزی، روتختی سه بعدی کارتونی و روتختی سه بعدی حیوانات اشاره کرد.

    روتختی سه بعدی نوزاد نیز مانند روتختی کودک تنوع بسیار زیادی دارد. این محصول در اندازه ۱۳۰ در ۷۰ سانتی­متر است و سایز کودک آن در اندازه ۱۵۰ در ۱۰۰ تولید می‌شود. خوب است بدانیدکه روتختی سه بعدی سایز نوجوان نیز در ابعاد ۱۸۰ در ۸۰ سانتی­متر تهیه و تولید می­شود.

    سرویس روتختی سه بعدی

    سرویس روتختی تولیدی پاندا

    ست روتختی سه بعدی معمولا در سایز­ یک نفره، چهار تکه و در سایز دو نفره به صورت شش تکه عرضه می­شود. سرویس روتختی سه بعدی یک نفره شامل یک لحاف سایز ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی­متر، یک ملافه سایز ۲۰۰ در ۹۰ سانتی­متر و دو عدد روبالشی سایز ۷۰ در ۵۰ سانتی­متر است.

    سرویس روتختی سه بعدی دونفره نیز شامل یک لحاف سایز ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی­متر، یک ملافه سایز ۲۰۰ در ۱۶۰ سانتی­متر، دو عدد روبالشی سایز ۷۰ در ۵۰ و دو عدد روکوسنی سایز ۴۰ در ۴۰ سانتی­متر است.

    مزایای روتختی سه بعدی

    مزایای روتختی سه بعدی

    مزایای خرید روتختی سه بعدی چیست؟ آیا این محصول ارزش خرید دارد؟ چند مزیت این مدل روتختی را باهم مرور خواهیم کرد.

    • تنوع طرح­ و رنگ­بندی

    همانطور که قبل­تر هم به آن اشاره کردیم، روتختی سه بعدی در طرح­ و رنگ تنوع بسیار زیادی دارد؛ به قدری که انتخاب را برای خریداران دشوار می­کند!

    • سفارش طرح­ اختصاصی

    مشتریان می­توانند هر طرحی را که مناسب دکوراسیون اتاق خود می‌دانند را به تولیدکننده معرفی کنند تا همان طرح برای روتختی سه بعدی آن‌ها چاپ شود. این یکی از جذاب‌ترین مزایای این مدل است!

    • کیفیت بالا

    روتختی سه بعدی به دلیل فرایند حرارتی که در روند تولید سپری می‌کند، باید از پارچه­های با جنس مرغوب تولید شود تا پیش از عرضه از بین نرود. در تهیه روتختی سه بعدی بیشتر از پارچه­های تنسل و ساتن میکرو استفاده می­شود که کیفیت و ماندگاری خوبی دارند. البته این نکته را هم باید یادآور شویم که روتختی های سه بعدی در کیفیت معمولی نیز در بازار وجود دارند. در تولید این موارد از پارچه­های مرغوبی استفاده نشده و تفاوت آن‌ها با روتختی­های سه بعدی درجه یک کاملا مشخص است.

    روتختی سه بعدی ترکیه ای

    روتختی سه بعدی ترکیه ای

    روتختی­های ترکیه ای از زیباترین و باکیفیت­ترین انواع روتختی محسوب می­شوند که طرفداران بسیار زیادی دارند. از جمله روتختی­های محبوب و درجه یک ترکیه ای می‌توان به روتختی سه بعدی گوزل و روتختی سه بعدی زارا اشاره کرد. روتختی ترکیه ای به دلیل کیفیت بالایی که دارد، کمی گران­تر از روتختی داخلی است.

    روتختی سه بعدی زارا یکی از پرفروش­ترین مدل­های روتختی سه بعدی ترکیه ای است. این روتختی از جنس پارچه تنسل گیاهی تولید می­شود که بسیار باکیفیت و با دوام است.

    قیمت روتختی سه بعدی

    قیمت روز سرویس های خواب

    همانطور که می‌دانید قیمت روتختی سه بعدی به عوامل زیادی از جمله نوع پارچه، برند، نوع چاپ، کیفیت تصاویر، نوع طرح و ابعاد این روتختی بستگی دارد. معمولا روتختی های سه بعدی که دارای طرح­های ساده هستند، قیمت مناسب­تری دارند. لازم به ذکر است که روتختی با جنس و چاپ معمولی، قیمت مناسب­تری نسبت به روتختی سه بعدی دارد. شما عزیزان می­توانید برای مشاهده انواع مدل­های روتختی سه بعدی و مقایسه قیمت­ آن‌ها به صفحه محصولات مجموعه پاندا مراجعه کنید.

    خرید روتختی سه بعدی

    خرید روتختی طرح جدید

    مجموعه کالای خواب پاندا یکی از مراکز معتبر فروش عمده کالای خواب است که محصولات خود را به صورت عمده و تکی به فروش می­رساند. به دلیل حذف واسطه ­ها قیمت روتختی سه بعدی در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. داشتن محصولات با کیفیت عالی، با تنوع کم‌نظیر و با قیمت بسیار مناسب از شاخصه‌های اصلی فروشگاه کالای خواب پاندا است.

    اگر قصد خرید عمده روتختی سه بعدی را دارید می­توانید از بخش ارتباط با ما، به کارشناسان فروش ما در متصل شوید و ضمن استعلام قیمت، سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می­توانید با مراجعه به صفحه محصولات، از تمامی طرح­ها و مدل­های مجموعه دیدن فرمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399