تولیدی بالش الیاف یک کیلویی تهران

تولیدی بالش الیاف یک کیلویی تهران
  • با توجه به تنوع گسترده ای که در بین بالش ها وجود دارد، گاها انتخاب مناسب ترین و ایده آل ترین بالش برای مشتری سخت است. یکی از اصلی ترین تفاوت هایی که بین بالش ها وجود دارد، الیافی است که درون آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در یک تولیدی بالش الیاف مختلفی استفاده می شوند. برای مطلع شدن از قیمت بالش الیاف توپی اینجا کلیک کنید .

    علاوه بر الیاف فاکتورهای دیگری نیز نظیر جنس پارچه، نوع دوخت، ضخامت بالش و غیره باعث ایجاد تفاوت بین بالش ها می شوند. برخی از این بالش ها طبی بوده و برای افرادی که دچار درد های گردن می شوند مناسب هستند.

    ضخامت بالش تاثیر زیادی بر روی کیفیت خواب فرد دارد. به طور کلی بالشی که فرد برای خواب در نظر می گیرد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بالش هایی که ضخامت بسیار کم یا زیادی دارند علاوه بر خواب بی کیفیت ممکن است باعث بروز انواع درد های گردن و حتی کمر نیز شوند.

    مرکز-خرید-الیاف-بالش-بصورت-عمده

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مرکز خرید الیاف بالش بصورت عمده

    همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد یک تولیدی بالش الیاف مختلفی را مورد استفاده قرار می دهد. این الیاف معمولا به صورت عمده از کارخانجات مخصوص خریداری می شوند. ممکن است در یک تولیدی نوع خاصی از الیاف، بیشتر از سایر انواع آن ها مورد استفاده قرار بگیرد.

    الیاف بالش انواع مختلفی دارند. برخی از رایج ترین انواع الیاف بالش شامل الیاف پنبه ای، نخی، پلی استر و غیره می شوند. این الیاف هرکدام ویژگی و قیمت مخصوص به خود را دارا می باشند.

    در مراکز خرید و فروش عمده الیاف بالش، بسته به نوع الیاف و سفارش مشتری قیمت نهایی متفاوت خواهد بود. البته به طور کلی قیمت خرید این الیاف به صورت عمده، مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

    برخی از تولیدی های بالش الیاف مورد نظر را خودشان تهیه و تامین می کنند. در حالی که برخی دیگر می بایست این الیاف را به صورت عمده و در ابعاد وسیع از سایر کارخانجات خریداری کنند.

    صادرات-بالش-ارزان

    صادرات بالش ارزان

    ایران یکی از کشورهایی است که در زمینه طراحی، تولید و صادارت انواع کالاهای خواب به ویژه بالش، حرف اول را در بین بسیاری از کشورهای دنیا می زند. بالش های ساخت ایران تنوع طرح و رنگ زیادی دارند. همین امر باعث شده تا کشورهای دیگر خواهان واردات بالش از ایران شوند.

    هزینه و سود نهایی صادرات بالش برای شرکت های صادر کننده، به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. یکی از عوامل اثرگذار در این زمینه، کشور مقصد به شمار می رود.

    یک تولیدی بالش الیاف، پارچه، نخ و سایر هزینه های جانبی که در تهیه بالش نقش داشته اند را در نظر گرفته و سپس هزینه نهایی صادرات را مشخص می کند. میزان تقاضا از سمت کشورهای دیگر، فاکتور مهمی محسوب می شود. به عنوان مثال صادرات بالش های طبی و

    صادرات بالش الیافی لایکو  به کشور عراق از دیرباز تا کنون، زیاد بوده و عراق همواره بالش های طبی ساخت ایران را وارد  کشور خود می کند.

    علاوه بر عراق کشورهای دیگری نیز هستند که روابط تجاری محکمی در زمینه صادرات و واردات بالش با ایران دارند. اصلی ترین دلیل این روابط کیفیت بالا و تنوع زیاد در سرویس های خواب ساخت ایران می باشد.

    شرکت-بالش-پاندا

    شرکت بالش پاندا

    شرکت پاندا از جمله شرکت های بزرگ و پرفروش در زمینه طراحی و خرید و فروش انواع کالاهای خواب به شمار می رود. تیمی که در این شرکت مشغول به کار هستند، از خلاقیت و روحیه کاری بالایی برخوردار می باشند. همین امر باعث شده تا محصولات کیفیت و تنوع بالایی داشته باشند.

    از جمله بالش هایی که توسط این شرکت طراحی و تولید شده اند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • بالش پر
    • بالش فوم خمیری
    • بالش فوم
    • بالش پنبه و پشم
    • بالش لاتکس

    هرکدام از انواع بالش های فوق، با هدف خاصی طراحی و تولید می شوند. به عنوان مثال بالش های لاتکس در برابر عوامل محیطی مختلف مانند گرد و غبار یا کپک، مقاومت بالایی داشته و به سادگی آلوده نمی شوند.

    این بالش ها همچنین نرم بوده و انعطاف زیادی دارند. فرد می تواند بالش را با توجه به انحنا گردن خود تغییر شکل دهد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399