پتو مسافرتی ژله ای ارزان تیسا

پتو مسافرتی ژله ای ارزان تیسا
  • پتو های مسافرتی برای آن دسته از افرادی که زیاد به سفر رفته و یا مهمان های زیادی دارند، یک گزینه ایده آل به حساب می آیند. این پتوها در سایزهای یک و دو نفره و با طرح و رنگ های مختلف موجود هستند. از جمله انواع آن ها می توان به پتو مسافرتی ژله ای ارزان قیمت اشاره کرد.

    یکی از بارز ترین ویژگی های این پتوها، وزن سبک و حجم کم آن ها می باشد. به همین دلیل می توان به سادگی آن ها را حمل کرد. آن ها همچنین جای کمی را اشغال کرده و به راحتی در کمد جای میگیرند. از این پتو ها می توان در فصل های مختلف سال استفاده کرد.

    این پتوها معمولا از الیاف مصنوعی ساخته شده و قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارند. شست و شوی آن ها ساده و سریع می باشد. هم می توان این پتو را ها را با دست و هم با ماشین لباس شویی شست. در حالیکه پتوهای معمولی به دلیل وزن نسبتا زیادی که دارند، در ماشین لباس شویی های خانگی شسته نمی شوند؛ چرا که ممکن است باعث آسیب رساندن به ماشین شوند.

    بهترین-مارک-پتو-ایرانی

     

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    بهترین مارک پتو ایرانی

    به طور کلی پتوهایی که در ایران تولید می شوند، از تنوع رنگ، طرح و جنس بسیار بالایی برخوردار می باشند. افراد با هر سلیقه می توانند پتو مورد نظر و ایده آل خود را از بین آن ها انتخاب کنند. در حین انتخاب بهترین مارک پتو مسافرتی ژله ای ارزان  ایرانی، به چند نکته مهم می توان توجه کرد.

    جنس و ضخامت پتوهای ایرانی از جمله فاکتورهایی هستند که از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. افراد گرمایی می توانند پتوهای نازک تری را انتخاب کنند. پتوهای مسافرتی برای این افراد گزینه مناسبی محسوب می شوند. پتوهای ضخیم وزن و حجم زیادی دارند و شست و شو آن ها در منزل کمی سخت خواهد بود. همچنین مدت زمان نسبتا زیادی نیز طول می کشد تا به طور کامل خشک شوند.

    قیمت-عمده-پتو-تیسا

     

    قیمت عمده پتو تیسا

    قیمت پتوهای مسافرتی رقم ثابتی نبوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل شامل :

    • طرح دار یا ساده بودن : برخی از پتوهای مسافرتی کاملا ساده بوده و صرفا دارای رنگی خاص می باشند. قیمت این پتوها از پتوهای طرح دار کمتر است. پتوهای طرح دار ممکن است دارای طرح برجسته باشند. در این صورت مجددا قیمت آن ها بالاتر خواهد بود.
    • ابعاد پتو : ابعاد آن نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت محصول خواهد بود. پتوهای مسافرتی در ابعاد یک یا دو نفره تولید می شوند.
    • میزان ضخامت پتو رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد. برخی از پتوهای مسافرتی از ضخامت کمی برخودار بوده و نازک هستند. این پتوها نسبت به پتوهای ضخیم، از قیمت پایین تری برخوردار می باشند. به عنوان مثال پتو مسافرتی ژله ای ارزان بوده و از ضخامت متوسطی برخوردار می باشد.

    این موارد است . برای مطلع شدن از قیمت روز پتو ژله ای مسافرتی تیسا اینجا کلیک کنید .

    عمده-فروشی-پتو-در-تهران

    عمده فروشی پتو در تهران

    تولیدی های بسیاری در تهران و سایر شهرهای ایران هستند که پتو مسافرتی ژله ای ارزان را به صورت عمده به فروش می رسانند. این پتوها موارد استفاده زیادی داشته و در بسیاری از مکان ها مانند بیمارستان، خوابگاه، هتل و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. در مکان های مذکور خرید پتو معمولا به صورت عمده  و در تعداد بالا صورت می گیرد. قیمت نهایی خرید پتوهای مسافرتی به صورت عمده مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

    این خرید می تواند به دو روش مراجعه حضوری و یا آنلاین انجام شود. در روش اول خریدار می بایست شخصا به تولیدی یا فروشگاه مورد نظر مراجعه کرده و سفارش بدهد. در روش دوم با بازدید از سایت یا صفحه رسمی فروشگاه، می تواند تمامی پتوهای موجود را مشاهده کند.

    سپس اطلاعات دقیق و کامل مربوط به هر محصول را مطالعه کرده و در نهایت پتو مورد نظر خود را سفارش دهد. به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه، بسیاری از افراد روش خرید آنلاین را ترجیح می دهند. به عنوان مثال پروسه خرید پتو مسافرتی ژله ای ارزان به سادگی و از طریق اینترنت امکان پذیر می باشد.

    هم چنین بسیاری از فروشگاه ها این ضمانت را به مشتری می دهند، که درصورت وجود هر گونه ایراد در محصول، یا هزینه خود آن را پس گرفته و یا محصول سالم تعویض می کنند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399