قیمت پتو نوجوان زنبق

قیمت پتو نوجوان زنبق
  • پتو نوجوان زنبق محصولی شاخص از شرکت لاله مهرگان است که امروز در مجموعه کالای خواب پاندا قصد معرفی و بررسی آن را داریم. خوب است بدانید که با تلاش و نظارت کارشناسان مجرب این شرکت، تمامی محصولات تولید شده لاله مهرگان دارای استاندارد کیفی ایران هستند. شرکت پتو لاله مهرگان با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، توانایی تولید پتوهای متنوع و خاص را برای تمامی سنین و سلیقه‌ها دارد. پتوهای یک نفره و دونفره، پتوی مخصوص نوزاد و پتوی ویژه نوجوانان از محصولات این شرکت هستند.

    در این شرکت برای نوجوانان پسر و دختر پتوهای خاص با طرح فانتزی در رنگ‌های متفاوت و با توجه به سلایق آن‌ها تولید می‌شود. از نمونه پتوهای نوجوان می‌توان به پتو گل برجسته زنبق اشاره کرد. پتو نوجوان زنبق با طرح و رنگ‌های بسیار شاد و جذاب در مجموعه پاندا با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

    راهنمای خرید پتو نوجوان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    راهنمای خرید پتو نوجوان

    شرکت پتو لاله مهرگان حساسیت مادران دلسوز برای حفظ سلامت فرزندانشان را به خوبی درک می‌کند. الیاف مورد استفاده در تولید پتو، الیاف تمام پلی استر هستند. این الیاف در کاهش قیمت تمام شده هم موثر هستند.

    استعلام قیمت پتو

    استعلام قیمت پتو نوجوان زنبق

    قیمت پتو زنبق تک رنگ نوجوان نیز با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است. این محصول می‌تواند هدیه مناسبی از طرف والدین به فرزندان باشد. خصوصاً اگر فرزند دختر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که طرح‌های موجود ما را با دقت ببینید. طرح‌های عروسکی جذاب یکی از مواردی است که دختران را به وجد می‌آورد.

    در صورتی که ویزیتور یا مغازه دار هستید و قصد خرید عمده پتو نوجوان را دارید، باید به شما اعلام کنیم که مجموعه پاندا متخصص عمده فروشی است. هر محصولی در این سایت می‌بینید قابلیت تهیه به صورت عمده با قیمتی شگفت‌انگیز را دارد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399