روبالشتی سه بعدی قیمت تهران

روبالشتی سه بعدی قیمت تهران
  • روبالشی محصولی زیباست که علاوه بر جلوگیری از کثیف شدن بالش، تاثیر بسیار زیادی بر جذابیت بالش دارد. اگر به زیبایی و طراوت اتاق خواب خود می‌اندیشید و برای ایجاد تنوع در آن برنامه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان صفحه ما را دنبال کنید. موضوع امروز ما بررسی روبالشی سه بعدی و قیمت آن در تهران است.

    به دلیل ارتباط مستقیمی که روبالشی با پوست و مو دارد، کیفیت آن بسیار مهم است؛ چراکه کیفیت بالای این محصول موجب حفظ سلامت پوست و موی شما خواهد شد. روبالشی­های سه بعدی یکی از مدل­های جذاب روبالشی در ایران هستند. این روبالشی­ها با پارچه­هایی بسیار مرغوب و طراحی زیبا و منحصر به فرد تولید می­شوند. اما شاید بپرسید که روبالشی سه بعدی چیست؟

    روبالشتی سه بعدی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    روبالشتی سه بعدی قیمت روز

    روبالشی سه بعدی یکی از مدرن­ترین و جدیدترین انواع روبالشی به شمار می­رود که طرفداران بسیار زیادی دارد. طرح‌های روی پارچه این روبالشی به صورت سه بعدی و با کیفیت بسیار بالا چاپ می‌شوند؛ به خاطر همین سبک طراحی است که این محصول به روبالشی سه بعدی شهرت دارد.

    در این مدل روبالشی، به دلیل فرایند چاپی که روی پارچه انجام می­شود، باید از پارچه­های باکیفیت استفاده شود. برای تهیه روبالشی سه بعدی، معمولا از پارچه­های با جنس مخمل استفاده می­شود. پارچه­ های مخمل به دلیل ضخامت خوبی که دارند، در فراید چاپ به هیچ وجه کیفیت خود را از دست نمی­دهند.

    خرید روبالشی

    خرید روبالشی سه بعدی در تهران

    خوب است بدانید که روبالشتی سه بعدی قیمت به عواملی نظیر کیفیت چاپ، جنس پارچه و نوع طرح چاپی روی آن بستگی دارد. هر چه جنس پارچه مرغوب­تر باشد و طرح روی روبالشی مدرن­تر، به مراتب قیمت روبالشی نیز بیشتر خواهد بود.

    کالای خواب پاندا یکی از بزرگترین مراکز فروش روبالشی سه بعدی در شهر تهران محسوب ­می­شود که شما می‌توانید با خیالی آسوده از آن خرید کنید. روبالشی سه بعدی به دلیل محبوبیتی که دارد، از جمله محصولات پرفروش ما به شمار می­رود. ما این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت عمده و تکی عرضه می­کنیم.

    قیمت عمده روبالشی در مجموعه پاندا به دلیل فروش مستقیم و عدم وجود واسطه، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. شما می­توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت انواع روبالشی سه بعدی و خرید آن به صورت عمده، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399