کارخانه تشک سازی در اصفهان

کارخانه تشک سازی در اصفهان
  • برای خوابی آرام، باید ذهن خود را آرام نگه داریم؛ اما آسایش خواب تنها با استفاده از کالای خواب مرغوب اتفاق می‌افتد. بسیاری از اوقات، برای مسائل متفرقه ارزش زیادی قائلیم؛ اما برای موضوعات مهمی مثل راحتی و آرامش، بیش از حد اقتصادی تصمیم می‌گیریم. تشک یکی از مهم‌ترین محصولات کالای خواب است که نقش حیاتی در آسایش خواب و سلامت تن دارد. در شهرهای مختلف کشور کارخانه تشک سازی داریم و خرید و فروش عمده تشک رونق بالایی در ایران دارد.

    امروز در مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم تا کمی از کارخانه تشک سازی و فرایندی که در آن برای تولید تشک صورت می‌گیرد صحبت کنیم. همچنین بررسی خواهیم کرد که این کارخانجات چه محصولاتی را برای تولید در دستور کار دارند. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

    اهمیت تشک در محصولات کالای خواب

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    اهمیت تشک در محصولات کالای خواب

    ما حداقل یک چهارم از زمان روزانه خود را در رختخوابیم؛ حتی بیشتر از مواقعی که رانندگی می‌کنیم. پس راحتی و استاندارد بودن تشک از خودرو هم مهم‌تر است! تشک یکی از کالاهایی است که در هنگام خرید آن باید دقت زیادی داشت. یکی از نکاتی که در هنگام خرید تشک باید در نظر گرفت، کیفیت تشک و طبی بودن واقعی آن است.

    کیفیت یک تشک به میزان تراکم و نرمی و سفتی آن بستگی دارد. میزان تراکم تشک باید به حدی باشد که بدن شکل طبیعی خود را حفظ کند. در فرصت‌های دیگر دقیقاً توضیح خواهیم داد که یک تشک مناسب برای خواب باید چه معیارهایی داشته باشد.

    تشک زمینی

    تشک زمینی

    تشک­­ها در دو نوع تشک خوشخواب و تشک زمینی در بازار موجود هستند. تشک زمینی از قدیمی­ترین نوع تشک محسوب می­شود. همه ما این تشک­ها را در خانه مادربزرگ­هایمان دیده­ایم. آن تشک­های نوستالژیک توسط لحاف دوز و به صورت دستی تهیه شده بودند. تشک­های قدیمی بیشتر از پنبه و پشم گوسفند تولید می­شدند که این باعث می­شد تا بسیار سنگین باشند. علاوه بر این به دلیل استفاده از پشم طبیعی، این تشک در برخی از افراد باعث ایجاد آلرژی می­شد.

    اما امروزه تشک­ها در تولیدی­ها و یا حتی کارخانه­ها تهیه می­شود. در تولید تشک­های امروزی از الیاف مصنوعی استفاده می­شود که این باعث می­شود تا دیگر همانند تشک­های قدیمی سنگین نباشند و به راحتی جا به جا شوند. علاوه بر این تشک­هایی که توسط الیاف مصنوعی تولید می­شوند، قیمتی مناسب­تر نسبت به تشک­هایی با الیاف طبیعی دارند. تشک­های زمینی را معمولا با نام تشک مهمان و یا تشک مسافرتی می­شناسیم.

    از جمله مزایای تشک­های زمینی می­توان به سبک و کم حجم بودن، قابلیت جا به جایی آسان، قابلیت حالت پذیری، نرم و لطیف بودن و ضدحساسیت بودن آنها اشاره کرد. علاوه بر این موارد، زیپی بودن روکش این محصولات کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید روکش را تعویض و یا شستشو نمایید.

    کارخانه تشک سازی

    کارخانه تشک سازی در اصفهان

    همانطور که قبلا اشاره کردیم امروزه تهیه تشک معمولا در تولیدی­ها صورت می­گیرد که معمولا از آنها با نام کارخانه یاد می­شود. برخی از تشک­ها نیز در کارخانه­ها و به صورت ماشینی توسط تجهیزات پیشرفته تولید می­شوند. در تهیه و تولید یک تشک، استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت بسیار مهم است.

    شهر اصفهان یکی از شهرهایی است که در زمینه تولید تشک­های باکیفیت فعالیت بسیار زیادی دارد. کارخانه تشک سازی در اصفهان تولیدات خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تهیه و تولید می­کند. این تشک­ها به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه در بازار­های داخلی عرضه می­شوند. این محصولات همچنین به کشورهای مجاور نیز صادرات مستقیم دارد. انواع مختلفی از تشک مهمان در کارخانه تشک سازی در اصفهان تولید می‌شوند. به ترتیب برخی از این موارد را بررسی خواهیم کرد.

    انواع تشک مهمان

    انواع تشک مهمان

    • تشک تک نفره

    تشک­های یک نفره معمولا با ابعاد ۸۵ در ۱۸۵ سانتی­متر در بازار موجود هستند. این محصولات از پرفروش­ترین تشک­های موجود در بازار به شمار می­روند. این تشک­ها به دلیل حجم کمی که دارند، در مسافرت­ها و برای سفر به طبیعت نیز استفاده می­شوند. خوب است بدانید که از این محصول به عنوان تشک مهمان نیز استفاده می­شود.

    • تشک دونفره

    استفاده از تشک های دونفره به دلیل حجم زیادی که دارند، معمولا منحصر به نوعروسان است. این تشک­ها معمولا در سایز ۱۶۰ در ۱۸۰ سانتی­متر تولید می‌شوند. برای خرید تشک دونفره باکیفیت بالا و قیمت مناسب، به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

    • تشک هوشمند

    علاوه بر تشک­های یک نفره و دونفره، نوع دیگری از تشک در بازار موجود است که به عنوان تشک هوشمند شناخته شده است. تشک­های هوشمند یکی از پرفروش­ترین انواع تشک­ها محسوب می­شود. این تشک­ها با برق کار می­کنند و به عنوان ماساژور و برای کاهش دردهای عضلاتی استفاده می­شوند. این تشک‌ها همچنین برای جلوگیری از زخم بستر بیمارانی که توانایی حرکتی ندارند، مورد استفاده قرار می­گیرند. قابلیت تنظیم دما از جمله قابلیتی است که در بسیاری از این پتوها دیده می‌شود.

    قیمت تشک | خرید عمده تشک

    قیمت تشک | خرید عمده تشک

    قیمت تشک بر اساس مدل تشک، کیفیت و ابعاد آن تعیین می­شود. البته مرکز خریدی که شما برای تهیه تشک به آن مراجعه می‌کنید نیز در این فرایند نقش دارد. چراکه برخی مراکز سود زیادی بر هر محصول می‌کشند و برخی دیگر مانند مجموعه پاندا، بنا را بر فروش عمده و سود حداقلی می‌گذارند. شما عزیزان می­توانید برای مقایسه قیمت تشک‌های مهمان موجود مجموعه پاندا، به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

    اگر به دنبال خرید عمده از کارخانه تشک سازی هستید نیز پیشنهاد بهتری برای شما داریم. شما می­توانید با خرید عمده تشک از مجموعه کالای خواب پاندا، علاوه بر خریدی مستقیم و بدون واسطه و صرفه ­جویی در زمان، از تخفیفات استثنائی این مجموعه نیز بهره ­مند شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399