روبالشی ساتن خرید عمده از تولیدی

روبالشی ساتن خرید عمده از تولیدی
  • بالش یکی از مهم­ترین کالاهای خواب به شمار می­رود که نگهداری درست از آن باعث ماندگاری بیشترش می­شود. یکی از کارهای مهمی که می­توانیم برای نگهداری از بالش در مقابل کثیف شدن انجام دهیم، انتخاب یک روبالشی خوب و زیبا است. روبالشی در کنار زیبایی که دارد، باعث می­شود تا بالش در معرض آلودگی­ها و کثیفی­ها قرار نگیرد. روبالشی انواع مختلفی دارد که ساتن یکی از آن‌ها است. خرید عمده روبالشی ساتن از تولیدی بهانه امروز همراهی کنار شماست.

    روبالشی­ها از نظر جنس پارچه، انواع مختلفی دارند که برای مثال می‌توان به روبالشی سنتی، نخی، کتان و مخمل اشاره کرد. یکی از انواع پرفروش و خاص روبالشی، روبالشی ساتن است که به دلیل زیبایی و کیفیت عالی از پرفروش‌ترین‌ها محسوب می­شود. در مجموعه کالای خواب پاندا با شما همراه هستیم تا ضمن آشنایی بیشتر با روبالشی ساتن، شما را برای خرید روبالشی ساتن عمده و تکی راهنمایی کنیم.

    روبالشی ساتن

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    روبالشی ساتن

    روبالشی ساتن، کاور و روکشی از جنس ساتن است که منقّش به طرح و رنگ‌های زیباست. ساتن یک نوع بافت است که از چند الیاف مختلف تولید می‌شود و به همین دلیل است که سطحی صاف و لغزنده دارد. روبالشی ساتن علاوه بر زیبایی و تنوع رنگی که دارد، برای پوست و مو نیز مفید خواهد بود. به همین دلیل است که یکی از روبالشی­های محبوب و پرطرفدار در بین بانوان، روبالشی از جنس ساتن است. در ادامه برخی از فواید روبالشی ساتن را خدمت شما عزیزان عرض خواهیم کرد.

    فواید روبالشی ساتن برای پوست و مو

    روبالشی­هایی که از جنس پارچه­های مخمل، کتان و یا نخ هستند، باعث جذب رطوبت پوست می­شوند و همین امر سبب خشکی پوست خواهد شد. اما روبالشی ساتن به علت جنس خاص خود، به حفظ رطوبت پوست صورت کمک می­کند. همچنین می­توان گفت که استفاده از روبالشی­های نخی به دلیل کشیده شدن پوست، منجر به چین و چروک روی پوست خواهند شد. اما روبالشی­های ساتن به علت سطح لغزنده­ای که دارند، از این امر جلوگیری می­کنند. علاوه بر همه این موارد، روبالشی­های ساتن درجه یک به دلیل الیاف مرغوبی که دارند، به هیچ عنوان باعث آلرژی و یا بروز حساسیت در افراد نمی­شوند.

    لطافت روبالشی­های ساتن باعث می­شود تا از وز شدن و شکستگی موها جلوگیری شود؛ استفاده از این محصول موجب حفظ رطوبت موها نیز خواهد شد. در عین حال گفته می‌شود که دیگر روبالشی‌ها، رطوبت موها را به خود جذب می‌کنند. خوب است بدانید که روبالشی های ساتن، حالت مو را نیز بهتر حفظ می‌کنند.

    ویژگی­های روبالشی ساتن

    ویژگی­های روبالشی ساتن

    در این بخش به بررسی برخی از ویژگی­هایی که روبالشی ساتن را از دیگر انواع روبالشی متمایز کرده است خواهیم پرداخت.

    • کیفیت بالا

    پارچه ساتن بسیار لطیف و براق است و الیافی که در آن استفاده شده است، باعث تمایز آن از دیگر روبالشی­­ها است. پارچه ساتن از الیافی از جمله ابریشم، ابریشم مصنوعی و پلی استر تهیه و تولید شده است. از مهم­ترین ویژگی روبالشی ساتن درجه یک(backlink) این است که اصلا پرزدهی ندارد و همین موضوع باعث طول عمر روبالشی خواهد شد.

    • متنوع بودن طرح و رنگ

    مدل روبالشی ساتن از انواع روبالشی­های شیک و پرفروش است که در طرح­ها و رنگ­های بسیار متنوع موجود است. شما می­توانید برای خرید عمده و یا حتی تکی روبالشی ساتن به صفحه محصولات ما در این سایت مراجعه کنید.

    • عدم تغییر رنگ

    روبالشی­ها به دلیل این که زود کثیف می­شوند، نیاز به شستشوی مداوم دارند و شستشوی زیاد باعث می­شود تا روبالشی تغییر رنگ داده و کدر شود. اما روبالشتی ساتن درجه یک به دلیل الیاف خوبی که دارد، در برابر شستشو مقاوم است، تغییر رنگ نمی­دهد و ماندگاری بالایی دارد. این موضوع علت دیگری بر تقاضای زیاد خرید روبالشی ساتن است.

    قیمت روبالشی ساتن ابریشم

    قیمت روبالشی ساتن ابریشم

    قیمت روبالشی ساتن به فاکتورهای زیادی از جمله کیفیت و جنس روبالشی بستگی دارد. مرغوبیت جنس روبالشی ساتن، از درجه‌بندی کیفی برخوردار است؛ در این میان روبالشی ساتن ابریشم از قیمت بالاتری برخوردار است. روبالشی­هایی که از جنس ابریشم مصنوعی و یا پلی استر تولید می­شوند، قیمت مناسب‌تری نسبت به روبالشی­های ساتن ابریشم خالص دارند. علاوه بر کیفیت و جنس ساتن، عوامل دیگری مانند تراکم پارچه ساتن، ضخیم بودن و ابعاد و اندازه های آن نیز در تعیین قیمت روبالشی تاثیر گذارند.

    پخش عمده روبالشتی ساتن

    روبالشی ساتن را از کجا بخریم؟

    خرید عمده روبالشی و یا خرید آن به صورت تکی را باید از مراکز شناخته شده و معتبری که در زمینه کالای خواب فعالیت دارند، انجام داد. این مراکز به دلیل فروش محصولات باکیفیت است که شناخته شده­اند. علاوه بر این، دلیل دیگری که برای خرید عمده روبالشی باید به مراکز تولیدی معتبر مراجعه کنیم این است که هیچ واسطه­ای در این خرید وجود ندارد. حذف واسطه و خرید مستقیم باعث می­شود تا با قیمتی مقرون به­صرفه­تر محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. مجموعه کالای خواب پاندا با چندین سال سابقه موفق در زمینه این زمینه، آماده ارائه باکیفیت‌ترین محصولات کالای خواب با قیمت مناسب و عمده به شما عزیزان است.

    خرید روبالشتی ساتن

    خرید روبالشی ساتن از قم

    اگر قصد خرید روبالشی از قم را دارید، ما راه­حلی مقرون به صرفه­تر برای شما داریم. خرید اینترنتی روبالشی از مجموعه پاندا چه به صورت عمده و چه به صورت تکی پیشنهاد ما به شماست. قیمت بسیار مناسب، خرید مستقیم و بدون دخالت واسطه، تنوع بالا، امکان مقایسه محصولات و تخفیف­های مناسبتی از جمله مزایای خرید از مجموعه پاندا است.

    چرا روبالشتی ساتن

    خرید عمده روبالشی ساتن

    در میان انواع روبالشی ها، روبالشتی ساتن به دلیل کیفیت بالا، ثبات رنگ، شیک بودن و همچنین تاثیرات آن بر سلامتی یکی از محصولات پرفروش مجموعه پاندا است. تقاضای زیاد این محصول موجب شده تا ما همواره در فکر طرح‌های جدید و خاص باشیم تا متناسب با سلیقه شما عمل کنیم. شما عزیرانی که قصد خرید عمده روبالشتی از تولیدی را دارید، می­توانید از طریق بخش ارتباط با ما به کارشناسان فروش مجموعه کالای خواب پاندا متصل شوید. استعلام قیمت روز روبالشتی به صورت عمده را می‌توانید خیلی راحت از این طریق انجام دهید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399