روبالشی ساتن قیمت عمده

روبالشی ساتن قیمت عمده
  • همانطور که میدانید، روبالشی همان کاوری‌ست که روی بالش کشیده می­شود و مهم­ترین دلیل استفاده از آن هم جلوگیری از کثیف شدن بالش است. استفاده زیاد از بالش، باعث کثیف شدن سریع آن می­شود و شستشوی بالش هم بسیار سخت است. پس استفاده از یک کاور خوب برای بالش، از کثیف شدن آن جلوگیری می­کند. روبالشی ساتن یکی از انواع روبالشی است که پرفروش است. روبالشی ساتن قیمت عمده و تک دارد که در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با این محصول، شما را برای خرید روبالشی ساتن راهنمایی خواهیم کرد.

    شستن کاور و یا تعویض آن بسیار راحت­تر از شستن و تعویض خود بالش است. اما آیا این تنها دلیل استفاده از روبالشی است؟ قطعا اینطور نیست! استفاده از این محصول به شما در زیباسازی دکوراسیون تخت و اتاق خواب کمک خواهد کرد. شما میتوانید همواره روتختی را با روبالشی ست کنید و جلوه‌های زیبایی خلق کنید؛ تنوع در دکوراسیون همیشه انرژی محیط را افزایش خواهد داد.

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    انواع روبالشی

    اجازه دهید پیش از شروع بحث اصلی، توضیح مختصری از انواع رو بالشی خدمت شما عزیزان عرض کنیم. از انواع روبالشی می­توان به روبالشی مخمل، روبالشی سنتی، روبالشی نخی، روبالشی ابریشمی و روبالشی ساتن اشاره کرد. در میان اینها روبالشی ابریشمی جزء گران­ترین روبالشی­ها محسوب می­شود و روبالشی ساتن هم یکی از زیباترین و شیک­ترین انواع روبالشی­ها به شمار می­رود. پارچه ساتن از الیافی همچون ابریشم، ابریشم مصنوعی و پلی استر تولید می­شود؛ همین موضوع سبب شده تا جنسی بسیار نرم و لطیف و براق داشته باشد. به همین دلیل است که پس از روبالشی ابریشم، روبالشی ساتن از گران­ترین انواع روبالشی است.

    خرید روبالشی عروس

    چرا روبالشی ساتن؟

    روبالشی ساتن در مدل­های مختلفی تهیه و تولید می­شود و خوشبختانه ما در مجموعه کالای خواب پاندا بسیاری از این مدل‌ها را داریم. انواع مدل روبالشی ساتن عبارت‌اند از روبالشی ساتن ساده، روبالشی ساتن گلدار و روبالشی ساتن سه بعدی. هر کدام از این مدل­ها دارای طرح­ها و رنگ­های متنوع و زیبایی هستند که می‌توانند مکمل سِت شما باشند. یکی از مهم­ترین ویژگی­های روبالشی ساتن این است که اصلا پرزدهی ندارد و عموماً نخ­کش نمی­شود. علاوه بر این موارد جنس ساتن طول عمر بالایی دارد و پس از هربار شستشو تغییر رنگ نخواهند داد. البته باید توجه داشت که نحوه شستشوی روبالشی نیز بر طول عمر و ماندگاری آن تاثیر زیادی دارد.

    روبالشی ساتن عروس

    فواید روبالشی ساتن برای سلامتی

    استفاده از روبالشی­های ساتن به دلیل سطح صاف و لغزنده­ای که دارند فواید زیادی برای سلامتی دارد. از فواید روبالشی ساتن می­توان به حفظ رطوبت موها، جلوگیری از شکنندگی موها و همچنین حفظ رطوبت پوست اشاره کرد که در ادامه دلایل هر فایده را جداگانه مورد بررسی قرار می­دهیم.

    • حفظ رطوبت و جلوگیری از شکنندگی موها

    روبالشی ساتن به دلیل جنس نرم و لطیفی که دارد، باعث حفظ رطوبت موها می­شود و از خشک شدن و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می­کند. در حالی که روبالشی­های نخی و کتان و یا مخمل، رطوبت موها را به خود جذب می‌کنند. پر واضح است که همین موضوع باعث خشکی و شکنندگی موها خواهد شد.

    • حفظ رطوبت پوست و کاهش چین و چروک پوست

    استفاده از پارچه­های نخی در طولانی مدت ممکن است باعث خشکی و ساییدگی پوست شما شود. اما در مقابل جنس نرم و صاف ساتن، رطوبت صورت را به خود جذب نمی­کند و با ساتن رطوبت پوست شما حفظ خواهد شد. علاوه بر موارد گفته شده، ساتن به دلیل جنس لطیفی که دارد، باعث ایجاد حساسیت­های پوستی نمی‌شود.

    حالا که با روبالشی ساتن به طور کامل آشنا شدیم، در ادامه قصد داریم به بررسی قیمت عمده روبالشی ساتن بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید روبالشی ساتن به صورت عمده یا تکی را دارید، از اینجا به بعد را دوبار بخوانید!

    قیمت رو بالشی ساتن

    قیمت رو بالشی ساتن

    تمایل دارید که قیمت رو بالشی ساتن را با دیگر روبالشی ها از جمله روبالشی مخمل، روبالشی سنتی و روبالشی نخی و کتان مقایسه کنیم؟ پاسخ ساده این است که معمولا قیمت روبالشی ساتن از روبالشی ابریشم کمتر است و از روبالشی­های سنتی، مخمل، نخی و کتان بیشتر است.

    البته فراموش نکنید که این قیمت به جنس و مرغوبیت پارچه نیز بستگی دارد. یعنی ممکن است روبالشی نخی یا کتان از نخ ۱۰۰% پنبه تولید شده باشد که در این صورت قیمت آن‌ها از ساتن معمولی و کم تراکم بالاتر است. در حقیقت روبالشی­ها بر اساس درجه‌بندی کیفی قیمت گذاری می­شوند. شما عزیزان می­توانید با مراجعه به صفحه محصولات کالای خواب پاندا از قیمت روز روبالشی ساتن مطلع شوید.

    تعیین قیمت روبالشی به عواملی مانند برند روبالشی، جنس پارچه، تراکم پارچه، ابعاد آن و طرز دوخت رو بالشی ساتن بستگی دارد. قیمت روبالشی ساتن ابریشم به دلیل استفاده از پارچه مرغوب نسبت به دیگر روبالشی­ها بیشتر است. طبیعتاً هر چه کیفیت پارچه بالاتر باشد، قیمت محصول نیز به مراتب بالاتر می­رود.

    ویژگی­های روبالشی ساتن

    راهنمای خرید روبالشی ساتن

    در زمان خرید روبالشی ساتن توجه داشته باشید که جنس پارچه مرغوب باشد تا باعث ایجاد حساسیت نشود. نکته دیگری که برای خرید روبالشی اهمیت دارد، مقاومت آن در برابر شستشو است. با توجه به اینکه روبالشی باید در فواصل کوتاه مدت شسته شود، باید میزان مقاومت آن دربرابر شستشو توجه نمایید.

    یکی از نکاتی که در هنگام خرید عمده روبالشی باید به آن توجه کنید، برند محصول است. همواره خرید خود را از برندهای معروف و محبوب انجام دهید تا از باکیفیت بودن محصول مطمئن باشید. روبالشی ساتن قیمت عمده و تکی دارد. البته در صورتی که آن را به صورت عمده از مجموعه پاندا خریداری کنید، در کنار قیمت بسیار مناسب محصول، از تخفیف­های شگفت انگیز ما نیز بهره­مند خواهید شد.

    قیمت روبالشی ساتن ابریشم

    خرید عمده روبالشی ساتن

    افراد بسیاری هستند که در زمینه فروش عمده روبالشتی ساتن فعالیت می­کنند؛ چراکه در بازار تقاضای بسیار زیادی برای این محصول دیده می‌شود. برای خرید عمده روبالشی ساتن بهتر است مراکزی را انتخاب کنید که محصول را به صورت مستقیم از شرکت در اختیار شما قرار دهند. چراکه در این صورت هم از کیفیت محصول اطمینان خواهید داشت و هم به دلیل حذف واسطه ­ها، خرید شما بسیار مقرون به صرفه و سود آور خواهد بود.

    همانطور که قبل­تر هم اشاره کردیم، مجموعه کالای خواب پاندا در کنار تمامی محصولات کالای خواب، روبالشی ساتن با قیمت عمده را نیز عرضه می‌کند. محصولات ما علاوه بر تنوع رنگی بالا، دارای کیفیت عالی و قیمتی مناسب هستند. شما عزیزان می­توانید برای اطلاع از قیمت روبالشی ساتن و خرید عمده روبالشی ساتن، از طریق بخش ارتباط با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399