فروش انواع روتختی ارزان

فروش انواع روتختی ارزان
  • تنوع بالای این روزهای کالای خواب، اسباب تنوع در دکوراسیون اتاق خواب را فراهم می‌کند. با سلیقه‌ها عموماً به نظام رنگی محیط توجهی ویژه دارد و این دیدن تنوع بالا برای این افراد آدرنالین خالص است. روتختی­ها در مدل­های متنوعی تهیه و تولید می­شوند؛ از جمله روتختی ساده، روتختی سه بعدی و…

    روتختی معمولا در ۳ صورت یک نفره، دونفره و مخصوص کودک به فروش می­رسد. خوب است بدانید که سرویس روتختی یک نفره شامل لحاف، ملحفه کشدار تشک و دو عدد روبالشی است. روتختی سایز دونفره نیز علاوه بر این موارد دو عدد روکوسنی را نیز به همراه دارد. امروز در کالای خواب پاندا با شما هستیم تا خیلی خلاصه از انواع روتختی صحبت کنیم.

    راهنمای خرید روتختی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    راهنمای خرید روتختی

    در هنگام خرید روتختی باید به کیفیت روتختی توجه زیادی داشت. چراکه خرید روتختی ارزانی که کیفیت پارچه و دوخت آن خوب نباشد و با یکبار شستشو تغییر رنگ دهد به هیچ وجه اقتصادی نیست! یکی از عوامل مهمی که در قیمت روتختی تاثیر می­گذارد، جنس پارچه روتختی است. هر چه کیفیت پارچه روتختی بالاتر باشد، دوام و ماندگاری بالاتری خواهد داشت و با شستشو کیفیت خود را از دست نمی­دهد.

    برند و کشور تولید کننده روتختی نیز از جمله مواردی است که در هنگام خرید روتختی باید به آن توجه کنید. روتختی­های ترک از جمله متنوع­ترین و محبوب­ ترین انواع روتختی­ها به شمار می­روند. این روتختی­ها از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده­اند و از قیمت بالاتری برخوردارند.

    سایز و ابعاد روتختی نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. برای مثال روتختی­ دونفره که ابعاد بیشتری دارد، گران‌تر است. البته ممکن است یک روتختی بچه گانه که با مواد اولیه درجه یک ضدحساسیت تهیه شده باشد، از یک روتختی دونفره معمولی گران‌تر باشد. طرح روتختی نیز بر قیمت آن تاثیر می­گذارد. معمولا روتختی­های ساده نسبت به طرح­های سه بعدی و طرح­های سنتی روتختی، قیمت مناسب­تری دارند.

    روتختی ارزان سه بعدی

    فروش انواع روتختی ارزان سه بعدی

    برای خرید روتختی ارزان باید به دنبال تولیدی­ های معتبر و یا مراکز فروش عمده روتختی باشید. چراکه خرید از تولیدی­ها به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه، بسیار اقتصادی و به صرفه است. این موضوع در خرید عمده بسیار کلیدی است. مجموعه کالای خواب پاندا یکی از مراکز تولید و فروش انواع روتختی ارزان باکیفیت است. این مجموعه به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه، شرایط برای خرید انواع روتختی ارزان به صورت عمده یا تک را فراهم کرده است.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399