قیمت انواع روتختی دونفره سه بعدی

قیمت انواع روتختی دونفره سه بعدی
  • مدل جدیدی از روتختی در بازار موجود است که با نام روتختی سه بعدی و چاپی شناخته می­شود. روتختی‌های سه بعدی به دلیل عمق تصاویر طبیعی به نظر می­رسند و بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند. این روتختی­ ها جزء مدرن­ترین، پرفروش ­ترین و البته گرانترین انواع روتختی­ها به شمار می­روند. روتختی سه بعدی از نظر ابعاد در سه نوع روتختی یک نفره، دونفره و روتختی بچه گانه تولید و عرضه می­شوند. در این بخش از مجموعه پاندا، به طور خلاصه قیمت انواع روتختی دونفره سه بعدی را بررسی خواهیم کرد.

    مقایسه قیمت انواع روتختی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مقایسه قیمت انواع روتختی دونفره سه بعدی

    عوامل زیادی بر قیمت روتختی سه بعدی دو نفره تاثیر گذارند که در ادامه آن‌ها را بررسی می­کنیم.

    • کیفیت چاپ

    روتختی­های سه بعدی بر اساس کیفیت چاپ با هم تفاوت دارند. برخی از کارخانه­ها در فرایند چاپ تصویر، از دستگاه­های مدرن و پیشرفته استفاده می­کنند و برخی از دستگاه‌های معمولی. این تفاوت موجب می­شود تا کیفیت چاپ روتختی متغیر باشد و در نتیجه قیمت آن نیز دارای نوسان باشد.

    • طرح و رنگ

    روتختی­های سه بعدی در طرح­ها و رنگ­های متنوعی در بازار موجود هستند. تنوع بالا و زیبایی طرح و رنگ موضوعی تاثیرگذار بر قیمت پتو است. طبعاً هر چه طرح و رنگ یک روتختی مدرن­تر و جذاب­تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

    • برند

    یکی از عوامل موثر بر قیمت برند و کشور سازنده پتو است. برای مثال در میان روتختی­هایی که در بازار وجود دارند، روتختی ترکیه ای از پرطرفدارترین روتختی­ها به شمار می­رود. البته گفته می‌شود که از نظر کیفیت، پتو ترک با بسیاری از محصولات داخلی برابری می‌کند.

    • جنس

    جنس پارچه عامل دیگری است که بر قیمت روتختی تاثیر می­گذارد. برای تهیه روتختی سه بعدی باید از مرغوب­ترین پارچه­ها استفاده شود تا طرح نهایی باکیفیت به نظر برسد. روتختی­هایی که از پارچه­هایی با جنس پنبه و بامبو تهیه شده­اند، از کیفیت بالایی برخوردارند و قیمت آن‌ها نیز به مراتب بیشتر است.

    خرید روتختی سه بعدی

    خرید روتختی سه بعدی

    مجموعه پاندا تولید کننده انواع سرویس سِت روتختی و روبالشی است و محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت به صورت عمده به بازار عرضه می­کند. شما همراهان عزیز می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید عمده روتختی سه بعدی، از طریق بخش ارتباط با ما، به مشاوران فروش ما متصل شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399